jueves, 13 de marzo de 2014

Borsa de Treball. Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues (Alt Penedés-Barcelona)

Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues. 
BASES GENERALS QUE REGIRAN LA CREACIÓ I FUNCIONAMENT DE LES BORSES DE TREBALL PER A CONTRACTACIONS LABORALS TEMPORALS I/O NOMENAMENTS D’INTERINS/NES DE L’AJUNTAMENT DE SANT CUGAT SESGARRIGUES
1- OBJECTE DE LES BASES. L'objecte d'aquestes bases és regular, amb caràcter general, la creació i funcionament de borses de treball per a contractacions laborals temporals i/o nomenaments d’interins/nes per a substituir empleats públics amb dret a reserva de lloc de treball, per cobrir temporalment vacants o per atendre necessitats urgents, segons les necessitats de l’organització municipal.
2- CONDICIONS DE LES PERSONES ASPIRANTS. Per poder accedir a la borsa de treball les persones aspirants hauran de reunir amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d'instàncies els requisits específics que s'assenyalin en cada convocatòria i els següents requisits comuns:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats membres que, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors, sempre amb els termes i d’acord amb l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut Bàsic de l’empleat públic. En qualsevol cas, els/les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d’acreditar documentalment la seva nacionalitat i hauran de demostrar un coneixement adequat de castellà i català.
Haver complert 16 anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa. No obstant l’anterior, quan existeixi habilitació legal les bases específiques podran establir una edat màxima diferent a l’edat de jubilació forçosa.
Tenir la titulació suficient exigida en les bases específiques corresponents o estar en condicions d’obtenir-la en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
Tenir capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques assignades.
Estar en possessió del nivell de coneixements de la llengua catalana exigit per les bases específiques de la convocatòria.
No estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, del qual hagi estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat no ha de trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en el seu Estat, en els mateixos termes, accedir a l’ocupació pública.
El personal laboral que hagués estat sancionat per una administració pública amb les sancions de l’art.243 del Decret 214/1990, de 30 de juliol i, de l’art.96 de l’EBEP no podrà optar a un contracte de treball en aquesta administració local.
A les bases específiques de cada convocatòria podran establir-se altres requisits objectius que tinguin relació amb les places convocades.
No obstant això, si durant els processos selectius els òrgans de selecció consideren que hi ha raons suficients, podran demanar a qualsevol dels/de les aspirants que acreditin el compliment de totes o alguna de les condicions i els requisits exigits per prendre part en el procés selectiu de que es tracti.
3- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
3.1.- Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar al registre general de l’Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues dins l’horari d'atenció al públic (de 10 a 14 hores), la documentació següent:
1) Sol·licitud adreçada a l'alcalde, amb indicació expressa del procés selectiu al que es presenta.
2) Fotocòpia del document nacional d'identitat.
3) Fotocòpia confrontada del títol corresponent i currículum vitae. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal que estigui homologat per part del Ministeri d’Educació i que se’n presenti la corresponent traducció jurada.
4) Resguard del pagament dels drets d’examen.
5) Les persones candidates han d'acreditar coneixements de llengua catalana de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
6) Les persones aspirants nacionals d'altres estats, per tal de quedar exempts de l'exercici de coneixement de la llengua castellana, hauran de presentar un dels següents documents:
1. Certificat conforme han cursat l’educació primària, secundària i el batxillerat, si s'escau, a Espanya.
2. Diploma d'espanyol, en el nivell que s'escaigui, que estableix el Reial Decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o equivalent, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves dirigides a l'obtenció d'aquest.
3. Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers expedit per les escoles oficials d'idiomes.
7) En el cas de que en el procediment de selecció existeixi fase de concurs: Justificants acreditatius dels mèrits al·legats, de conformitat amb el barem recollit en el procediment selectiu de concurs, sense que l'òrgan seleccionador pugui valorar altres mèrits que els aportats i documentats fins el moment en que finalitzi el termini de presentació d'instàncies.
Els cursos i jornades que s'al·leguen com a mèrits hauran de ser acreditats mitjançant fotocòpia dels títols oficials u homologats, en el que hi consti el centre emissor dels mateixos, així com les hores de durada. A requeriment del Tribunal, els aspirants hauran d'aportar originals o fotocòpies compulsades d'aquests documents.
La prestació de serveis a l'Administració Pública i/o a l'empresa privada s'acreditarà mitjançant certificat emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social de la vida laboral del sol·licitant així com amb fotocòpies dels contractes, nòmines, certificats d'empresa o de serveis prestats a l'Administració, o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa dels serveis prestats.
L’experiència laboral o la formació que s’al·leguin en el procés però que no resultin acreditades mitjançant la documentació adient no seran objecte de valoració en la fase de concurs.
3.2.- Un cop resolt el procés selectiu, les persones aspirants que no hagin resultat seleccionades podran retirar la documentació que van aportar per justificar els mèrits del concurs durant el termini de 3 mesos. Si no es retira la documentació en el termini establert, s'entendrà que el participant renuncia a recuperar-la i, per tant, perdrà el seu dret a fer-ho.
3.3.- Amb la presentació de la sol·licitud la persona aspirant dóna el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.
3.4.- La sol·licitud haurà d'anar signada per la persona aspirant.
3.5.- Les sol·licituds presentades en les Oficines de Correus, es lliuraran en aquestes dependències, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades les instàncies pel funcionari de Correus. Només així s'entendrà que van tenir la seva entrada el dia de la seva presentació en Correus.
3.6.- El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 14 de març al 2 d'abril de 2014, a.i.} La resta d’anuncis del procés de selecció es faran públics únicament en el tauler d’anuncis de la corporació, i en la web de l’Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues.
3.7. La presentació de la sol·licitud fora de dit termini comporta l’exclusió de l’aspirant.
www.santcugatsesgarrigues.cat/

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia