Primer. Convocar el procediment extraordinari i el procediment específic de selecció mitjançant convocatòria pública de concurs, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants per a la subescala, la classe o la categoria de tècnic-a de grau mitjà d’informàtica del Consell de Mallorca.
Segon. Establir les bases per les quals s’ha de regir aquesta convocatòria, que són les publicades en l’annex I.
ANNEX I
BASES GENERALS PER A LA CONVOCATÒRIA DE DUES BORSES CORRESPONENTS A LA SUBESCALA, LA CLASSE O LA CATEGORIA DE TÈCNIC DE GRAU MITJÀ D’INFORMÀTICA PER AL CONSELL DE MALLORCA.
GRUP O SUBGRUP: A2
FUNCIONS GENERALS
- Dirigir els projectes tecnològics.
- Participar en tasques d’implantació de les tecnologies de la informació i les comunicacions que s’ajustin a les necessitats de la institució.
- Analitzar i especificar els requeriments del programari del projecte informàtic mitjançant les tècniques, les eines i els mètodes adequats.
- Dissenyar el programari mitjançant les eines d’especificació de disseny i els mètodes d’especificació de requeriments adequats.
- Dissenyar el procés d’avaluació i supervisar les proves per detectar les anomalies del sistema.
- Administrar, configurar i gestionar els sistemes d’informació i telecomunicacions corporatius.
- Estudiar el mercat extern en referència a nous productes, tendències i serveis en l’àmbit informàtic amb l’objectiu de dissenyar o seleccionar els sistemes o equips que compleixin les especificacions tècniques, les de compatibilitat i les de producció.
REQUISITS
a) Posseir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol d’Enginyeria tècnica de telecomunicacions, Enginyeria tècnica en informàtica de gestió o d’Enginyeria tècnica en informàtica de sistemes o equivalent, o en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
d) No patir cap malaltia i posseir les capacitats físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’ocupació o l’exercici de la funció pública.
SISTEMA DE SELECCIÓ
CONCURS. La puntuació mínima per a poder accedir a la borsa és de 4 punts per als grups A1, A2, B i C1 i de 0 punts per als grups C2 i AP. Si cap aspirant arriba a la puntuació mínima establerta, la Junta Qualificadora pot establir una puntuació inferior.
VALORACIÓ DE MÈRITS . S’ha de valorar la titulació acadèmica i/o les accions formatives acreditades, ambdós casos relacionats amb les funcions de la subescala, la classe o la categoria objecte de la convocatòria, i també el treball desenvolupat en llocs de categoria igual o semblant d’acord amb el punt 1 de l’annex III.
TERMINI DE PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El termini de presentació és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el BOIB. {del 10 al 26 de setembre de 2014, a.i.}
ANNEX II
1. FORMULARI I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. El formulari de sol·licitud i les bases per a participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades al Servei de Selecció, de la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública, situat a la Llar de la Infància, (carrer del General Riera, 113) i en l’adreça d’Internet
Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar compulsades, dins el termini previst, en el Registre General del Consell de Mallorca ubicat a les adreces següents del municipi de Palma:
C/ del Palau Reial, núm. 1
C/ del General Riera, núm. 111 (edifici de la Llar de la Joventut)
C/ del General Riera, núm. 113 (edifici de la Llar de la Infància)
Plaça de l’Hospital, núm. 4 (Centre Cultural la Misericòrdia)
C/ del General Riera, núm. 67 (Institut Mallorquí d’Afers Socials)
Ctra. de Sóller, km. 3,5 (Institut de l’Esport Hípic de Mallorca)
L’horari d’atenció al públic del Registre és de 9 a 14 h, de dilluns a divendres. El que està ubicat en el c/ del Palau Reial, núm. 1, amplia l’horari d’atenció al públic a dissabte (no festiu), també de 9 a 14 h.
A més, poden presentar-se en qualssevol dels llocs que es preveuen en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú:
En els registres dels òrgans administratius on es dirigeixen.
En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració general de l’Estat, a la de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions, Cabildos o Consells Insulars, als Ajuntaments dels municipis als que es refereix l’article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, o a la d’alguna de les entitats que integren l’Administració local si, en aquest últim cas, se n’ha subscrit el conveni oportú.
En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s’estableixi.
En les representacions diplomàtiques i oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
En qualsevol altre que s’estableixi en les disposicions vigents.
Si la sol·licitud s’envia per correu, la documentació corresponent s’ha de presentar a l’oficina de Correus en un sobre obert perquè el personal de Correus ha de datar i segellar l’exemplar destinat al Consell de Mallorca, abans que es certifiqui, d’acord amb el que es disposa en l’article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament que regula la prestació dels serveis postals (BOE núm. 313, de 31 de desembre). Si l’oficina de Correus corresponent no data i segella la sol·licitud, s’ha d’entendre com a data vàlida de
El termini de presentació han de ser de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’haver publicat aquesta convocatòria en el BOIB. {del 10 al 26 de setembre de 2014, a.i.}
En el model d’instància s’ha d’assenyalar en quin dels dos procediments convocats es vol formar part. Si aquestes caselles es deixen en blanc s’ha d’entendre que el sol·licitant es presenta a la convocatòria, únicament, pel procediment extraordinari. No es pot fer servir una mateixa instància per a participar en borses de categories diferents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia