AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA. Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Convocatòria per a la creació d’un borsí de tècnic/a d’accessibilitat. [BOIB Núm. 122 - 9 de setembre de 2014 Sec. II. ]
PRIMER.- Convocar proves selectives per a la constitució d’un borsí extraordinari de tècnic/a d’accessibilitat per a nomenaments interins pel sistema de concurs oposició lliure. Les places estan enquadrades dins l’escala administració especial, serveis especials, comeses especials.
SEGON.- La Regidoria de Funció Pública i Govern interior ha de nomenar, mitjançant resolució, els membres titulars i els suplents corresponents del tribunal que portarà a terme la valoració de la present convocatòria. La resolució esmenada s’ha de publicar en el tauler d’anuncis virtual i, a efecte informatiu, en el web www.palma.es.
TERCER.- Aprovar les bases específiques que regiran aquesta convocatòria, que s’adjunten.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
BASES I PROGRAMA DE LA CONVOCATÒRIA DE PROVES SELECTIVES PER A LA FORMACIÓ D’UN BORSÍ D’ESPECIALISTA EN ACCESSIBILITAT.
ESCALA: Administració especial, serveis especials, comeses especials.
GRUP: C, subgrup C1
REQUISITS DELS ASPIRANTS:
1-. Estar en possessió del títol de Batxillerat o equivalent.
2.- Tenir acreditat el grau de minusvalidesa igual o superior al 33%. Aquesta situació s’haurà d’acreditar en el moment de la presentació d’instàncies, també s’haurà de sol·licitar a la mateixa instància les adaptacions que, si s’escau, considerin adients per tal de dur a terme les proves selectives.
PROCEDIMENT: Concurs-oposició.
QUALIFICACIONS: Tots els exercicis seran obligatoris i eliminatoris.
DRETS D’EXAMEN: 15,91 euros que s’hauran d’abonar dintre el termini d’admissió d’instàncies.
Les bases generals que regeixen aquesta convocatòria es varen publicar al BOIB núm. 52, de 18 d’abril de 2013.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Plaça de Cort, 1, 07001 Palma de Mallorca, Islas Baleares 971 22 59 00
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia