miércoles, 18 de marzo de 2015

1 plaça d'encarregat/ada de manteniment i serveis (C1). Ajuntament del Prat de Llobregat (Barcelona)

BASES PER A LA CONTRACTACIÓ LABORAL TEMPORAL D'UNA PLAÇA D'ENCARREGAT/DA DE MANTENIMENT I SERVEIS
PRIMERA.- Objecte. És objecte de les presents bases regular el procés selectiu per a la contractació laboral temporal d'un/a encarregat/da de Manteniment i Serveis, pertanyent al grup C, subgrup C1, i amb el codi d'identificació 100617 de la plantilla laboral d’aquest Ajuntament.
SEGONA.- Sistema selectiu. El procediment de selecció de la plaça objecte d’aquest procés és el concurs-oposició en torn lliure.
QUARTA.- Condicions dels/ de les aspirants4.1.- Per ser admesos/ses en aquest procés selectiu els/les aspirants hauran de complir els següents requisits:
a) Ser ciutadà/na espanyol/a o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o dels estats en el quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en els termes que indica la legislació vigent. En el cas d’estrangers/res s’haurà d’acreditar el domini de la llengua oficial de l’Estat espanyol.
També podran ser admesos/ses el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
També podran ser admesos/ses els/les nacionals de països diferents als que formen part de la Unió Europea, els/les quals hauran d'aportar permís de residència i treball, d'acord amb la normativa vigent.
b) Haver complert 16 anys d’edat i no superar l'edat de jubilació.
c) Posseir la titulació de tècnic/a superior corresponent a cicles formatius de grau superior, tècnic/a especialista corresponent a formació professional de segon grau, essent en tots dos casos de l'especialitat d'edificació i obra civil. En el supòsit de presentar un títol equivalents als exigits, s'haurà d'adjuntar un certificat de l'òrgan competent que n'acrediti l'equivalència.
Els/les nacionals dels Estats membres de la Unió Europea o d'altres estats diferents hauran d'acreditar el reconeixement del seu títol oficial per l'estat espanyol, de conformitat amb la normativa vigent en la matèria.
d) No patir cap malaltia o situació física i/o psíquica que impedeixi el normal desenvolupament i exercici de les funcions corresponents.
e) No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici d'ocupacions o càrrecs públics ni haver estat separat/da, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública.
f) Haver satisfet els drets d'examen per aquesta convocatòria que es fixen en 10€. Només es tornaran si l'aspirant no és admès/sa per manca dels requisits en aquesta base.
4.2.- Aquestes condicions hauran de complir-se, com a màxim, dintre de l’últim dia del termini de presentació d’instàncies, llevat dels coneixements de la llengua catalana i castellana, en el seu cas, que es podran acreditar fins al dia de la realització de la prova.
CINQUENA.- Presentació de sol·licituds. Les persones que desitgin prendre part en les proves selectives hauran de:
FASE D'OPOSICIÓ
A)INSTÀNCIA I DOCUMENTACIÓ REQUERIDA: Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud en el termini de 20 dies naturals, comptats des de l'endemà de l'última publicació de la convocatòria al DOGC {del 19 de març al 7 d' abril de 2015, a.i.} o al BOPB, o bé mitjançant instància si es fa de forma presencial o bé a través de formulari de la seu electrònica, si es fa de forma telemàtica.
A més caldrà adjuntar:
 Currículum vitae amb fotografia actualitzada.
- Fotocòpia del DNI. En el cas de persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, caldrà aportar la targeta de residència comunitària o el permís de residència i de treball exigits legalment.
- Fotocòpia de la titulació requerida.
- Fotocòpia de la documentació que acredita el coneixement de la llengua catalana (nivell intermedi- B), si vol restar exempt/a de la realització de la prova prevista a la base 8.5 apartat 1 de la fase d'oposició.
- Per a les persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, fotocòpia de l'acreditació del coneixement de la llengua castellana, si vol restar exempt/a de la realització de la prova prevista a la base 8.5 apartat 5 de la fase d'oposició.
En la instància presentada, les persones aspirants:
1. Donen consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, de conformitat amb la legislació vigent.
2. Atorguen l'autorització expressa perquè aquesta Corporació municipal demani, respecte a la persona interessada, els antecedents que d'aquesta puguin constar al Registre Central de Penats i Rebels.
Les dades corresponents a l'adreça, DNI, telèfon i correu electrònic que figuren en la sol·licitud es consideraran com les úniques vàlides a efectes de notificacions. Serà responsabilitat exclusiva de les persones aspirants els errors en la seva consignació i la comunicació a aquest Ajuntament de qualsevol canvi de les mateixes.
Els/les aspirants discapacitats/des han de fer constar en la sol·licitud aquesta condició, així com les adaptacions que sol·liciten per a la realització de les proves.
B) FORMA DE PRESENTACIÓ DE LA INSTÀNCIA I DOCUMENTACIÓ REQUERIDA:
La presentació de la instància i de la documentació exigida a l'apartat anterior es podrà fer d'acord amb el detall següent:
1. Presentació telemàtica: caldrà seguir una de les següents rutes:
- Web http://www.elprat.cat/ Ajuntament/Oferta Pública d'Ocupació.
- A través del portal tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament del Prat de Llobregat, web http://seu.elprat.cat a l'apartat Oferta Pública d'Ocupació.
Cal omplir les dades del formulari i adjuntar la documentació sol·licitada en format PDF. El mateix procés portarà a la persona sol·licitant a la passarel·la bancària on es podran abonar els drets d'examen (10€) directament mitjançant targeta de crèdit. Un cop finalitzat el tràmit es podrà obtenir un justificant de registre que acredita la seva presentació.
2. Presencial: a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana d'aquest Ajuntament (Plaça de la Vila,1), en horari de dilluns a divendres, de les 9 a les 13:30 hores i de dilluns a dijous, de les 16:30 a les 19 hores, excepte durant els mesos de juliol i agost que l'horari serà de dilluns a divendres, de les 9 a les 14 hores. En el moment de presentació de la instància i de la documentació annexa caldrà fer efectiu el pagament dels drets d'examen (10€) directament mitjançant targeta de crèdit o en efectiu a l'entitat bancària Caixabank, en els 5 dies naturals següents a la presentació de la instància.
1) Correu administratiu: en la forma que determina l'art. 38 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú. En aquest cas, el pagament dels drets d'examen es farà efectiu mitjançant gir postal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia