Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 10 de febrer de 2015 per la qual es convoca un concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria treballador/treballadora social [BOIB Núm. 30 - 28 de febrer de 2015 ]
Annex 1
Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1. Es convoca un concurs oposició per cobrir 17 places vacants de personal estatutari de la categoria treballador/treballadora social dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, corresponents a l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2009, d’acord amb la distribució següent:
a) 9 places per al torn d’accés lliure, 1 de les quals correspon a la reserva per a persones amb una discapacitat igual o superior al 33 %.
b) 8 places per al torn de promoció interna.
1.2. Les places no cobertes en el torn de promoció interna s’incrementaran a les oferides en el torn d’accés lliure.
1.3. Les persones aspirants només poden participar en un dels torns establits.
2. Requisits de les persones aspirants.
2.1. Per ser admeses a aquestes proves selectives, les persones aspirants han de complir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol estat de la Unió Europea o bé la d’algun estat al qual sigui aplicable la llibertat de circulació dels treballadors en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya. També hi poden participar —qualsevol que en sigui la nacionalitat— els cònjuges de les persones amb nacionalitat espanyola o d’un altre estat de la Unió Europea sempre que no estiguin separats de dret, i també els seus descendents i els dels cònjuges sempre que no estiguin separats de dret i que tenguin menys de vint-i-un anys o siguin dependents i majors d’aquesta edat.
b) Tenir complits setze anys d’edat i no sobrepassar l’edat màxima de jubilació forçosa.
c) Tenir qualsevol de les titulacions següents: grau universitari o diplomatura universitària en treball social o equivalent. En el cas de les titulacions obtengudes a l’estranger, cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d’Educació.
d) Tenir la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions que es derivin del nomenament corresponent.
e) La persona aspirant no ha d’haver estat separada del servei (per mitjà d’un expedient disciplinari) de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, ni ha d’estar inhabilitada amb caràcter ferm per acomplir funcions públiques ni per a la professió corresponent.
f) En el cas de les persones d’altres estats esmentats en el paràgraf , la persona aspirant no ha d’estar inhabilitada a per sanció o cap pena per accedir a funcions o a serveis públics en un estat de la Unió Europea, ni ha d’haver estat separada de cap de les seves administracions ni de cap dels seus serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria per mitjà d’una sanció disciplinària.
g) Ha que satisfer els drets d’examen per l’import que es detalla en la base 3.8, llevat que es tracti de persones amb una discapacitat igual o superior al 33 %, que estan exemptes de pagar cap taxa.
2.2. Les persones aspirants que es presentin pel sistema de promoció interna han de complir també els requisits següents: ...
2.3. Les persones que es presentin en el torn de reserva per a persones amb discapacitat han de tenir reconegut un grau de discapacitat igual o superior el 33 %.
2.4. Els requisits exigits per participar en aquesta convocatòria s’han de complir en el terme final del termini per presentar sol·licituds i s’han de mantenir al llarg de tot el procés selectiu fins a la presa de possessió de la plaça adjudicada. En cas contrari, es perdran tots els drets derivats de la convocatòria.
3. Sol·licituds.
3.1. Les persones interessades a participar en aquest procés selectiu han d’emplenar la sol·licitud per participar en les proves selectives i pagar la taxa dels drets d’examen. En tot cas, cal presentar la sol·licitud en temps i forma segons el que estableixen els apartats següents.
3.2. La sol·licitud es pot emplenar per mitjà del tràmit telemàtic publicat en el web < www.ibsalut.es >, d’acord amb les recomanacions que es publiquen en l’annex 3 d’aquesta resolució. Una vegada completat el tràmit telemàtic és imprescindible presentar en el termini determinat i per una de les vies que s’estableixen en el punt 3.7 una còpia de la instància presentada telemàticament, a més d’una fotocòpia del document d’identitat i de la titulació requerida, i el justificant d’haver pagat les taxes. La sol·licitud també es pot emplenar manualment; per això està disponible el formulari en format d’imprès en paper als Serveis Centrals del Servei de Salut (carrer de la Reina Esclarmunda, 9, de Palma), a les gerències d’atenció primària i d’atenció especialitzada i a la Gerència d’Atenció a Urgències 061.
3.3. Les persones aspirants han d’assenyalar en la sol·licitud el torn en què es presenten a les proves selectives. Les persones que no ho indiquin seran incloses en el torn d’accés lliure.
3.4. Les persones aspirants també han d’assenyalar en la sol·licitud l’illa on volen fer l’examen (Mallorca, Menorca o Eivissa). Si no ho indiquen, s’entendrà que trien Mallorca.
3.5. Independentment del torn en què es presentin, les persones aspirants que necessitin adaptacions de temps o de mitjans per participar en les proves selectives ho han d’assenyalar en la sol·licitud.
3.6. El termini per presentar sol·licituds és d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Si el darrer dia és inhàbil, el termini s’ha d’entendre prorrogat al primer dia hàbil següent.{de l' 1 al 31 de març de 2015, a.i.}
3.7. Les sol·licituds per participar en aquest procés selectiu s’han de presentar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o bé per qualsevol de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992. Les sol·licituds que es presentin a les oficines de Correus han d’anar dins d’un sobre obert perquè el funcionari que les hagi de cursar les dati i les segelli abans d’enviar-les per correu certificat. Les sol·licituds subscrites per les persones residents a l’estranger es poden presentar a les representacions diplomàtiques o a les oficines consulars espanyoles a l’estranger. Les persones aspirants han de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si se’ls requereix en qualsevol moment del procés selectiu.
3.8. La taxa dels drets d’examen d’aquesta convocatòria és de 22.58 € per a les persones aspirants del torn lliure i d’11.29 € per a les persones aspirants del torn de promoció interna. Les que tenguin una discapacitat igual o superior al 33 % estan exemptes de pagar cap taxa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia