Base primera. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria és la creació d’una nova borsa de treball de mestres i educadors/res tutors/res, en substitució de l’anterior
borsí de data 25 de febrer de 2014, per fer substitucions amb personal de caràcter laboral temporal a l’Escoleta municipal “ Els Taperons”.
Base segona. Condicions o requisits dels/de les aspirants. Per ser admesos/es al procés selectiu, les persones interessades han de complir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la
presentació de sol·licituds, els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, o ser estranger amb residència legal a Espanya.
b) Tenir complerts setze anys i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa, d’acord amb la legislació vigent.
c) No patir cap malaltia i posseir la capacitat física i psíquica necessària per realitzar les funciones corresponents.
d) No haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans
constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se incurs en cap dels supòsits d’incompatibilitat previstos en la
Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
e ) Estar en possessió de la següent titulació, o en condicions d’obtenir-la en la data què acabi el termini de presentació de sol·licituds:
- Mestre/a: títol de mestre/a en l’especialitat d’educació infantil.
- Educador/a tutor/a: títol de tècnic superior en educació infantil (Formació Professional del cicle formatiu de grau superior).
f) - Acreditar tenir el nivell C o equivalent de llengua catalana (els/les mestres)
- Acreditar tenir coneixements de llengua catalana amb el nivell B o equivalent (els/les educadors/es).
En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà d’estar en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que ho
acrediti, si és el cas, l’homologació.
La titulació s’acreditarà mitjançant l’expedició dels títols corresponents per l’autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà
declarar també l’equivalència de títols.
Els/les aspirants hauran de reunir els requisits establerts en aquestes bases en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i
mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es podran efectuar les comprovacions oportunes fins a la contractació.
Base tercera. Presentació de sol·licituds
1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (annex I), es presentaran en el
Registre d’Entrada de l’Ajuntament de Campos, dins el termini de deu dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en
el BOIB, i s’adreçaran al batle. Si el darrer dia de presentació recaigués en dia inhàbil, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent. {del 15 al 26 de març de 2015, a.i.}
També podran presentar-se en les formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les
administracions públiques i del procediment administratiu comú, en la redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.
Així mateix es podran presentar les sol·licituds a les oficines de correus. Es lliuraran en aquestes dependències, abans de la finalització del
termini de presentació de sol·licituds, en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari de correus.
Només així s’entendrà que van
tenir la seva entrada el dia de la seva presentació a correus i per tant podran ser admeses a la convocatòria, sempre que s’acompleixi l’esmentat anteriorment. El comprovant s’enviarà mitjançant fax al núm. 971 65 26 93 a l’Ajuntament de Campos, el mateix dia. Sense
complir aquests requisits, la documentació no serà admesa si és rebuda per l’òrgan convocant amb posterioritat a la data i a l’hora de
finalització del termini assenyalat. www.ajcampos.org/
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia