Ajuntament de Consell (Illes Balears). Bases específiques per a la constitució d'un borsí de treball extraordinari de la categoria de personal de brigada.
PRIMER. Aprovar la convocatòria, pel sistema de concurs, d'una borsa de treball extraordinari de PERSONAL DE BRIGADA de l'Ajuntament de Consell (Illes Balears), per a la cobertura de les necessitats que puguin sorgir de les necessitats del servei, com per exemple necessitats urgents derivades de l'augment de la demanda, baixes laborals, vacances, permisos, llicències, ...
BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CONSTITUCIÓ D'UN BORSÍ DE TREBALL EXTRAORDINARI DE LA CATEGORIA DE PERSONAL DE BRIGADA, PEL SISTEMA DE CONCURS, LABORAL INTERINS, DE L'AJUNTAMENT DE CONSELL
PRIMER.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L'objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de concurs de mèrits, d'un borsí de treball extraordinari de la categoria de personal de brigada, laboral interí d'aquest Ajuntament, a l'efecte de substituir les possibles baixes, vacances, permisos, llicències, etc. o la resta de supòsits en què, d'acord amb la normativa vigent, es pot contractar una persona com a laboral interina.
Les funcions pròpies de la brigada municipal són, entre unes altres, les següents: manteniment de jardins, neteja viària, de camins i voreres, manteniment del mobiliari urbà i dels edificis municipals, execució de petites reparacions d'obra, de lampisteria i d'electricitat, trasllat de mobiliari, muntatge i desmuntatge de festes etc., així com la corresponent atenció al públic en el seu àmbit.
L'horari serà de jornada flexible, al matí o tarda, segons s'estableixi d'acord a les necessitats.
SEGON. REQUISITS GENERALS I ESPECÍFICS DELS ASPIRANTS. 1. Per participar en la convocatòria, les persones interessades han de complir els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l'establert a l'art. 57 de la Llei 7/2007.
b) Tenir 16 anys complerts i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
c) Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
2) I els següents requisits específics:
a) Estar en possessió del certificat d'escolaritat o equivalent.
b) Satisfer la taxa de serveis de selecció de personal en la quantitat de 10 €.
c) Estar en possessió del permís de conduir B.
TERCER. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES. 1. Les sol·licituds per participar es presentaran, d'acord amb el model de l'Annex I, en el Registre General de l'Ajuntament de Consell, en el termini de 15 dies hàbils, a explicar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.{del 4 al 20 de març de 2015, a.i.}
Les instàncies també podran presentar-se, d'acord amb l'article 38.4 de la Llei 30/92 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En aquest cas, necessàriament s'haurà d'enviar, mitjançant fax o correu electrònic a l'Ajuntament de Consell, còpia de la sol·licitud registrada per tenir coneixement de la presentació (Fax n. 971622036; correu electrònicsecretaria@ajconsell.net) .
2. A la sol·licitud s'haurà d'acompanyar, ordenadament, la següent documentació:
1) Fotocòpia del DNI o, en cas de no ser espanyol, fotocòpia del NIE, passaport o targeta de residència.
2) Fotocòpia compulsada del certificat d'escolaritat (anvers i revers del títol).
3) Fotocòpia compulsada del permís de conduir B.
4) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa per import de 10 € (model Annexo II), en el qual ha de figurar el segell de l'entitat bancària que justifiqui el pagament esmentat, o bé s'ha d'adjuntar còpia del justificant de la transferència efectuada si el pagament s'ha fet mitjançant banca electrònica.
5) Declaració responsable de l'aspirant, relativa al fet que reuneix les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional a la qual correspon la borsa específica a la qual opta.
6) Para les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33%, un certificat dels equips multiprofesionals de l'organisme públic corresponent sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents al categoria professional de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d'expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen segons el parer de l'administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball.
7) Relació dels mèrits que s'al·leguen: aquesta relació haurà de presentar-se en forma de llistat on constaran detallats i ordenats els documents que es presenten per justificar els mèrits de cadascun dels blocs que seran objecte de valoració en el concurs. Així mateix, el llistat, ha de venir acompanyat per l'original o fotocòpia compulsada dels títols justificatius dels mèrits al·legats.
Les persones aspirants han de justificar documentalment tots els mèrits que al·leguin, tenint en compte que els mèrits no justificats no es tindran en consideració. Tota la documentació presentada haurà de ser original o fotocòpia degudament compulsada. Tots els documents hauran de presentar-se dins del termini d'admissió de sol·licituds, sense que es pugui presentar a cap altre moment.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia