Consell Comarcal de la Selva EDICTE sobre selecció d'un tècnic superior, assessor jurídic, per al Servei de Gestió Tributària i Cadastral (exp. 2015/248).
El Consell Comarcal de la Selva, mitjançant l’acord de la Comissió Permanent del Ple, que va tenir lloc en data 17 de març de 2015, convoca la selecció d'un Tècnic Superior (assessor jurídic) per al Servei de Gestió Tributària i Cadastral, en règim de funcionari/ària interí/na d’acord amb allò que disposa l’article 94 i següents del Decret 214/1990, de 30 de juliol, de la Generalitat de Catalunya.
Les bases de la convocatòria són les que figuren com annex a aquest anunci i es troben exposades en el tauler d’anuncis del Consell Comarcal de la Selva, podent-se consultar a la següent adreça d’internet: https://seu.selva.cat. A aquesta mateixa adreça d’internet hi ha disponible la instància per prendre part en aquest procés selectiu.
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà transcorreguts 30 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 3 d'abril al 2 de maig de 2015, a.i.}
ANNEX I – BASES DEL PROCÉS SELECTIU
PROPOSTA DE BASES QUE REGIRAN EL PROCÉS SELECTIU D’UN TÈCNIC/A SUPERIOR D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL (SUBESCALA TÈCNICA) PER OCUPAR EL LLOC DE TREBALL D’ASSESSOR/A JURÍDIC/A AL SERVEI DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA I CADASTRAL
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte de les presents bases la selecció per cobrir una vacant de Tècnic/a Superior d’Administració Especial (Subescala Tècnica) per ocupar el lloc de treball d’assessor/a jurídic/a al servei de Gestió Tributària i Cadastral, en règim de funcionari/ària interí/na d’acord amb el que estableix l’article 10.1.a) de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, Llei 7/2007 de 12 d’abril, mitjançant sistema selectiu urgent amb aplicació dels principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
SEGONA.- CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC DE TREBALL
1. Funcions principals del lloc de treball:
- Assessorament al cap i als diferents reponsables del SGTC en matèria jurídico tributària.
- Elaboració d’informes jurídic tributaris que li siguin encomanats.
- Elaboració i proposta de resolució dels recursos i reclamacions en via administrativa d’especial complexitat.
- Elaboració i validació de models de resolució estàndards.
- Preparació i control dels expedients amb recurs en via contenciós administrativa.
- Estudi i proposta de modificació de les ordenances fiscals dels ajuntaments en aquells aspectes que puguin millorar i optimitzar la gestió delegada.
- I, en general totes aquelles tasques del seu àmbit de responsabilitat que li siguin atribuïdes pel cap del SGTC.
2. Condicions de treball
- Lloc de treball: Assessor/a Jurídic/a
- Escala: Administracií Especial (Subescala tècnica).
- Grup de titulació: A1
- Sou brut/mes:
Base: 1.109,05 euros
Complement de destí: nivell 20 (439,70 euros)
Complement específic: 372,19 euros
Jornada: 37,5 hores setmanals
TERCERA.- PUBLICITAT DE LA CONVOCATÒRIA. Les bases, una vegada aprovades i la convocatòria es publicaran íntegrament al taulell d’anuncis i a la seu electrònica del Consell Comarcal de la Selva (http://seu.selva.cat) així com al Butlletí Oficial de la Província i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
Per a cada una de les proves es realitzarà una única crida . Les persones aspirants que no compareguin en el lloc, la data i l’hora assenyalats, fins hi tot per raons de força major, seran definitivament excloses del procés selectiu.
QUARTA. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
Per tal de ser admeses en aquest procediment selectiu, les persones aspirants han de reunir els requisits següents referits a la data de finalització del terminis de presentació d’instàncies:
a) Tenir nacionalitat espanyola, ser nacional d’altres estats de la Unió Europea, o els seus cònjuges no separats de dret, i els seus descendents. Tenir la nacionalitat d’aquells estats que els sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors, o tenir residència legal a l’estat espanyol. Tot l’anterior, en les condicions de l’article 57 de la Llei 7/2007 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic i normativa complementària.
b) Tenir capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques, no patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el normal exercici de les funcions pròpies del nomenament.
c) Tenir complerts 16 anys d’edat i no superar l’edat màxima de jubilació.
d) Estar en possessió de títol de Llicenciat en Dret o equivalent, o en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies. En el cas de títols equivalents o d’altres estats membres de la Unió Europea, les persones aspirants hauran d’acreditar documentalment l’equivalència o el reconeixement per l’estat espanyol.
e) No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial pare a treballs o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars en les que s’hagi estat separat o inhabilitat. En el caso de ser nacional d’altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al treball públic.
f) Acreditar coneixements de llengua catalana equivalents al nivell de suficiència de català (certificat C) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent d’acord amb el Decret 161/2002 i l’Ordre PRE/228/2004. Les persones aspirants que no acreditin documentalment dit nivell hauran de superar la corresponent prova. Els nacionals membres d’altres estats hauran d’acreditar, també, coneixements suficients de castellà (C1 o superior) o en cas de no acreditació hauran de superar la corresopnent prova.
g) No trobar-se afectades per cap causa d’incapacitat o d’incompatibilitat.
h) Disposar de permís de conducció tipus B
CINQUENA.- INSTÀNCIES I ADMISSIÓ. El model d’instància sol·licitant prendre part en el procés de selecció estarà disponible a la seu electrònica del Consell Comarcal (http://seu.selva.cat). Les persones aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a les presents bases, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies.
Les instàncies es dirigiran al Sr. President del Consell Comarcal de la Selva i es presentaran al registre d’entrada d’aquest Consell Comarcal (Passeig Sant Salvador, 25 – 17430 Santa Coloma de Farners), en horari d’atenció al públic (de 9h a 14h de dilluns a divendres).
Els /les aspirants que presentin la sol·licitud i documentació mitjançant correu administratiu, caldrà que ho comuniquin al Consell Comarcal de la Selva a través de correu electrònic a l’adreça: personal@selva.cat com a màxim el mateix dia de la finalització del termini de presentació d’instàncies, adjuntant al correu electrònic la sol·licitud segellada per l’administració o oficina de correus corresponent.
El termini de presentació d’intàncies finalitzarà transcorreguts 30 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 3 d'abril al 2 de maig de 2015, a.i.}
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia