domingo, 26 de abril de 2015

Borsa de Treball de Peó de la Brigada de l' Ajuntament de Ses Salines. (Mallorca-Illes Balears)

Objecte de la convocatòria i vigència.. Les presents bases tenen per objecte la constitució d’una borsa de treball per atendre les necessitats de provisió urgents de places i llocs de feina del personal de la brigada de l’Ajuntament de Ses Salines, mitjançant concurs-oposició, amb caràcter interí o temporal. Aquesta contractaci podrà ser per a la substitució de situacions urgents i en casos excepcionals, en els termes prevists a l’article 3.2 del Reial Decret llei 20/2001, de 30 de desembre, de mesures urgents en matèria pressupostària, tributària i financera per a la correcció del dèficit públic, de places i llocs de feina del personal de la brigada de l’Ajuntament de Ses Salines, amb caràcter temporal per a la substitució de situacions d’incapacitat laboral, vacances i/o permisos legalment establerts.
El personal que sigui contractat temporalment, estarà subjecte, mentre duri el contracte al règim jurídic laboral corresponent al lloc de treball pel qual ha estat contractat. 
El borsí derivat del present procediment selectiu tindrà una validesa màxima de tres anys des de la seva publicació. Un cop hagi transcorregut aquest període de temps la borsa perd la seva vigència i no es pot reactivar.
Requisits de les persones aspirants. Per a ser admeses a les proves selectives els/les aspirants hauran de complir els requisits següents, tots ells referits a la data què finalitzi el període de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea. Aquest últims hauran d'acreditar la nacionalitat per ésser admesos.
b) Tenir 16 anys d'edat i no excedir en el moment del nomenament de l'edat mínima establerta per la jubilació, acreditant-ho amb la fotocòpia compulsada del DNI.
c) Permís de conduir cotxe
d) No patir cap malaltia ni disminució física o psíquica que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.
e) No haver estat separat/da, per mitjà de resolució disciplinària ferma del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques.
f) Estar en possessió de qualsevol del certificat d’escolaritat.
g) Manifestar en la sol·licitud que es reuneixen tots i cadascun dels requisits establerts en aquesta base.
Presentació de les instàncies i acreditació de la documentació. La sol·licitud per prendre part a la convocatòria s’haurà de presentar al registre de l'Ajuntament en el termini de 15 dies hàbils des de la seva publicació al BOIB. {del 24 d'abril al 12 de maig de 2015, a.i.} Les instàncies es podran presentar també en la forma que indica l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Els mèrits i les condicions personals a valorar en la fase de concurs, s'hauran de justificar amb documents degudament compulsats en presentar la instància.  No es valoraran els mèrits i les condicions no acreditats correctament.
Així mateix els successius anuncis es publicaran al tauler d'anuncis de l'Ajuntament.
La no presentació d’aquesta documentació serà causa d’exclusió:
a.- Sol·licitud o instància on consti, nom, llinatges, NIF o NIE, adreça per notificacions, i telèfons de contacte.
b.- Fotocòpia del DNI o NIE
c.- Fotocòpia del permís de conduir.
d.- Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
e.- Currículum vitae.
f.- Fotocòpia compulsada del certificat d’escolaritat.
g.- Documents acreditatius (original o fotocòpia compulsada) dels mèrits al·legats per  valorar el concurs corresponent a la convocatòria, d'acord amb els barems específics que figuren a les bases. El tribunal qualificador no podrà valorar altres mèrits que els aportats i justificats en aquest moment. La prestació dels serveis a l'administració pública i/o empresa privada s'ha d'acreditar mitjançant un certificat de la vida laboral del sol·licitant emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social o amb qualsevol altre mitjà que acrediti el temps dels serveis prestats i la naturalesa dels mateixos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia