Ajuntament d'Alaior (Menorca-Illes Balears). Convocatòria per a la constitució d'una borsa de tècnic en biblioteca (Grup A2 nivell 18) per a la biblioteca municipal d'Alaior, mitjantçant concurs-oposició, per cobrir vacants, baixes mèdiques, maternitats, excedències, etc. que es puguin produir Expedient núm.:743/2015
Assumpte: Convocatòria per a la constitució d'una borsa de tècnic en biblioteca (Grup A2 nivell 18) per a la biblioteca municipal d'Alaior, mitjançant concurs-oposició, per cobrir vacants, baixes mèdiques, maternitats, excedències, etc. que es puguin produïr.
Fem públic que per Resolució del regidor delegat de data 1 d'abril de 2015, s'ha resolt aprovar les Bases que regiran la convocatòria per a la constitució d'una borsa de tècnic en biblioteca (Grup A2 nivell 18), mitjançant concurs-oposició, per cobrir vacants, baixes mèdiques, maternitats, excedències, etc. que es produeixin, que literalment diuen: «BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ, PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC EN BIBLIOTECA (GRUP A2, NIVELL 18) PER A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL D'ALAIOR, MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ, PER COBRIR VACANTS, BAIXES MÈDIQUES, MATERNITATS, EXCEDÈNCIES, ETC., QUE ES PRODUEIXIN.
1. Objecte. L’objecte de la present convocatòria és la creació d'una borsa de bibliotecari/ària per a la biblioteca municipal d'Alaior, pel nomenament de funcionari interí, pertanyent al subgrup de classificació A2, nivell 18, escala administració especial, subescala personal tècnic de biblioteca i documentació, per cobrir de manera ràpida i àgil les excedències, baixes mèdiques o per maternitat, reduccions de jornada, vacants i altres situacions que es puguin donar.
S'estableix com a procediment selectiu el concurs-oposició, que es regirà per les presents bases.
2. Funcions del lloc de treball. Les funcions bàsiques i tasques principals del lloc de feina, a jornada parcial, consisteixen, entre d'altres, en:
a) Organitzar i fer el manteniment del fons bibliogràfic i documental de la biblioteca;
b) Gestionar el procés de selecció, compra, recepció i revisió dels documents adquirits per la biblioteca i participar en el procés de
catalogació i etiquetatge del fons;
c) Organitzar activitats de difusió de la biblioteca i de promoció de la lectura i fer-ne avaluació;
d) Elaborar informes, estadístiques i indicadors que permetin avaluar l'activitat de la biblioteca; mantenir actualitzada la informació de la biblioteca a la web: horaris, activitats, etc., i als diferents mitjans de comunicació virtual;
e) Elaborar i mantenir el catàleg, guies, bibliografies, dossiers i altres documents similars per tal d'apropar la informació a les persones usuàries;
f) Informar i assessorar les persones usuàries dels aspectes d'ús i funcionament de la biblioteca, així com dels recursos i activitats que s'ofereixen tant al centre com al municipi.
g) Altres.
3. Condicions d'admissió dels aspirants Les persones interessades a participar en el present procediment selectiu hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les següents condicions, d'acord amb l'article 56 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats en els quals sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors.
Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents del lloc de treball.
Tenir 16 anys d’edat i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa. En el supòsit de ser menor de divuit anys, és necessari el consentiment dels seus pares o tutors o l’autorització de la persona o institució que els tingui al seu càrrec.
No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per treballs o càrrecs públics per resolució judicial, per l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral, en el que hagués estat separat o inhabilitat. En aquest cas, de ser nacional d’altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés al treball públic.
Estar en possessió del títol universitari de Diplomat en Biblioteconomia i Documentació o del títol universitari de Grau d'Informació i Documentació.
Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o bé mitjançant la superació d'una prova específica d'acreditació del nivell de coneixements que s'exigeix, el resultat de la qual es qualificarà d'apte/no apte, i que en tot cas serà eliminatòria. L'aspirant sol·licitarà aquesta prova dins el termini de presentació de la sol·licitud.
Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
4.- Forma i termini de presentació de les sol·licituds Les sol·licituds per a participar en el present procés de selecció s'adreçaran a la Batlessa i es presentaran directament en el Registre General d'entrada de l’Ajuntament d’Alaior, c/ Major, núm. 11, en horari de 8:00 a 14:30 de dilluns a divendres i de 9:00 a 13:00 els dissabtes, o bé en les demés oficines públiques assenyalades en l’article 38.4 de la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
En cas d'utilitzar l'oficina de correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament d'Alaior s'haurà de remetre còpia de la instància presentada al fax núm. 971372958 i dirigit al Registre general d'entrada de l'Ajuntament d'Alaior, dins del termini de presentació de sol·licituds.
El termini de presentació de dites sol·licituds serà de des de l’endemà de la publicació de les bases 20 dies naturals comptadors en el butlletí oficial de les Illes Balears.{del 10 al 29 d'abril de 2015, a.i.} A efectes informatius, també es publicarà en el taulell d'anuncis i a la seu electrònica municipal “http://alaior.sedelectronica. es ".
Els drets d'examen per aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança Fiscal 2/4 de 30 de maig de 2013, estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant ingrés al compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670 tot indicant el nom de l'ordenant i l'assumpte “prova selectiva borsa bibliotecari ”. No obstant, estaran exempts del pagament de la taxa els que estiguin inscrits a l'atur.
A les instàncies, que es presentaran d'acord amb el model de l'annex I, hi haurà de constar la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera, referida sempre a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds, i, alhora, s'hi haurà d’adjuntar la següent documentació: DNI (original o còpia autenticada); Títol oficial exigit per formar part de la convocatòria o resguard d’haver abonat els drets per a la seva expedició (original o còpia autenticada); Documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin (originals o còpies autenticades), els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats i certificat vida laboral emès per la seguretat social (original o còpia autenticada); L'annex II complimentat; i Justificant del pagament dels drets d'examen.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia