miércoles, 20 de mayo de 2015

1 auxiliar administratiu en règim laboral amb caràcter de relleu -mitjançant concurs-. Ajuntament de Falset (Tarragona)

1. Objecte de la Convocatòria. És objecte de les presents bases la contractació d’una plaça en règim laboral d’auxiliar de administració general mitjançant concurs.
La plaça es convoca per raó de la jubilació parcial i la consegüent reducció de la jornada laboral d’una treballadora municipal, i qui resulti seleccionat subscriurà un contracte laboral de relleu que estarà en vigor mentre duri la citada situació de jubilació parcial. A més es fa constar que la selecció del treballador s’efectua per cobrir el 75 % del total de la jornada laboral.
El contracte, en la seva modalitat de relleu, quedarà extingit en quant a tal concepte quan la persona rellevada assoleixi la jubilació total. En aquest moment, el rellevista podrà convertir-se en personal laboral amb contracte a temps complet de caràcter indefinit sempre que així es prevegi en la plantilla de personal.
La plaça referida està adscrita a administració general, del grup 3er, de l’annex al Conveni Col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament de Falset, i les funcions que té encomanades són les següents:
1. Atenció i informació general al públic.
2. Registre general d’entrades i sortides.
3. Gestió del Padró d’habitants.
4. Gestió informació web.
5. Manteniment informàtic general de primer esglaó.
2. Modalitat del Contracte. La modalitat del contracte és de relleu regulada a l’article 12 del Reial Decret Legislatiu 1/1995, de 24 de març, pel que s’ aprova el Text Refós de la Llei de l’ Estatut dels Treballadors i es celebrarà per tant amb un treballador en situació de desocupació.
La jornada de treball serà de 28 hores setmanals de còmput mig anual sobre horari de treball establert de manera general per les oficines de l’ajuntament.
El lloc de treball a desenvolupar pel treballador rellevista serà el mateix del treballador substituït existint correspondència entre les bases de cotització d’ambdós, en els termes previstos en l’ article 166.2.e) de la Llei General de la Seguretat Social.
3. Condicions d’ Admissió d’ Aspirants. Per prendre part en les proves de selecció, serà necessari, d’acord amb el que estableix l’ article 56 de la Llei 7/2007, de 12 d’ abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic:
- Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat en l’ article 57 de la citada norma.
- Posseir la capacitat funcional necessària pel desenvolupament de les tasques encomanades.
- Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
- Posseir la titulació exigida per l' ingrés al llocs de treballs classificats C2 – Títol de graduat en educació secundaria obligatòria --
- Estar en situació de desocupació.
4. Forma i Termini de Presentació d’Instàncies. Les sol·licituds, requerint prendre part en les corresponents proves d’accés en les quals els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases generals per la plaça que s’opti, es dirigiran al Sr. Alcalde - President de l’Ajuntament de Falset, i es presentaran en el Registre d’entrada d’aquest Ajuntament, o bé mitjançant el procediment que regula l’article 38.4 de la Llei 30/1992, en el termini de vint dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació de l’extracte de convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat.
Les bases íntegres es publicaran en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el Butlletí Oficial de la província de Tarragona, en la seu electrònica i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament. www.falset.org
La sol·licitud deurà anar acompanyada per (les fotocòpies deuran presentar-se compulsades):
- Fotocòpia del DNI o, si escau, passaport.
- Justificant d’ estar en situació de desocupació (fotocòpia compulsada de la targeta vigent).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia