sábado, 30 de mayo de 2015

borsa de treball d'informador/a juvenil (C1), adscrita al Departament de Cultura i Joventut de l'Ajuntament d'Alaior (Menorca - Illes Balears)

BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'INFORMADOR/A JUVENIL (GRUP C1, NIVELL 16) ADSCRITA AL DEPARTAMENT DE CULTURA I JOVENTUT DE L'AJUNTAMENT D'ALAIOR, AMB CARÀCTER DE FUNCIONARI INTERÍ, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ, PER COBRIR VACANTS, BAIXES MÈDIQUES, MATERNITATS, EXCEDÈNCIES I ALTRES QUE ES PUGUIN PRODUIR
1.- Objecte. L’objecte de la present convocatòria és la creació d'una borsa de treball d'informador/a juvenil, pertanyent al subgrup de classificació C1, nivell 16, en règim de funcionari interí, per cobrir de manera ràpida i àgil les excedències, baixes mèdiques o per maternitat, reduccions de jornada i altres situacions que es puguin donar.
S'estableix com a procediment selectiu el concurs oposició, que es regirà per les presents bases.
2.- Funcions del lloc de treball. Les funcions bàsiques i tasques principals del lloc de feina, a desenvolupar a jornada completa, en general consisteixen en:
- Treballar, col·laborar i donar suport al Centre d'Informació Jove (CIJ) de l'Ajuntament d'Alaior, realitzant les tasques derivades d'aquest lloc de feina.
- Recopilar, elaborar i difondre informació d'interès general entre els joves, partint del coneixement de les seves característiques, interessos, necessitats i de les seves formes de comunicació.
- Donar una informació plural, àmplia i diversificada als joves per mitjà de plafons informatius, atenció directa, Internet, publicacions, etc.
- Atenció al públic.
- Coordinar-se amb les assessories per a joves existents al nucli proper d'actuació per assessorar correctament els joves.
- Portar el control de consultes en fulls normalitzats.
- Qualsevol altra funció d'acord amb la categoria professional que li pugui ser encomanada pels seus superiors.
3.- Condicions d'admissió dels aspirants. 3.1.- Les persones interessades a participar en el present procediment selectiu hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les següents condicions, d'acord amb l'article 56 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats en els quals sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents al lloc de treball.
  • Tenir 16 anys d’edat i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa. En el supòsit de ser menor de divuit anys, és necessari el consentiment dels seus pares o tutors o l’autorització de la persona o institució que els tingui al seu càrrec.
  • No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a treballs o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupaven en el cas del personal laboral, en el qual s'hagués estat separat o inhabilitat. En cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés al treball públic.
  • Estar en possessió del títol FP2, batxillerat o equivalent, o bé estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació.
  • Estar en possessió de la titulació d'Informador Juvenil.
  • Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la comunitat autònoma de les Illes Balears, o bé mitjançant la superació d'una prova específica d'acreditació del nivell de coneixements que s'exigeix, el resultat de la qual es qualificarà d'apte/no apte, i que en tot cas serà eliminatòria. L'aspirant sol·licitarà aquesta prova dins el termini de presentació de la sol·licitud.
  • Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
3.2. Els aspirants han de reunir els requisits establerts en aquestes bases en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu.

4.- Forma i termini de presentació de les sol·licituds. Les sol·licituds per a participar en el present procés de selecció s'adreçaran a la batlessa i es presentaran directament al Registre General d'entrada de l’Ajuntament d’Alaior, carrer Major, núm. 11, en horari de 8.00 a 14.30, de dilluns a divendres, i de 9.00 a 13.00 els dissabtes, o bé a les altres oficines públiques assenyalades en l’article 38.4 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

En cas d'utilitzar l'oficina de Correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament d'Alaior s'haurà de remetre còpia de la instància presentada al fax núm. 971 372 958 i dirigit al Registre General d'entrada de l'Ajuntament d'Alaior, dins el termini de presentació de sol·licituds.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.{del 31 de maig al 19 de juny de 2015, a.i.} A efectes informatius, també es publicarà en el tauler d'anuncis i a la pàgina web municipal, http://alaior.sedelectronica.es.
Els drets d'examen per a aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança fiscal 2/4 de 30 de maig de 2013, estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant ingrés en el compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670 tot indicant el nom de l'ordenant i l'assumpte "Prova selectiva informador/a juvenil". No obstant això, estaran exempts del pagament de la taxa els qui estiguin inscrits a l'atur.
En les instàncies, que es presentaran d'acord amb el model de l'annex I, hi haurà de constar la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera de la convocatòria, referida sempre a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds, i, alhora, s'hi haurà d’adjuntar la següent documentació: DNI (original o còpia autenticada); documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin (originals o còpies autenticades), significant que els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats; certificat vida laboral emès per la Seguretat Social (original o còpia autenticada); l'annex II formalitzat, i justificant del pagament dels drets d'exàmens.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia