PRIMERA. OBJECTE. L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa d'arquitectes, personal funcionari interí, per cobrir les possibles necessitats urgents de provisió de places i llocs de treball d'inspectors d'urbanisme i activitats, mitjançant interinitat i mitjançant el sistema de concurs oposició lliure, plaça/lloc de treball enquadrat a la Plantilla de personal funcionari, Escala d'Administració Especial, Subescala Tècnica, grup de classificació A1, dotada amb les retribucions corresponents.
SEGONA. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Podran prendre part en les proves selectives els aspirants que reuneixin els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l'article 57 (Accés a l'ocupació pública de nacionals d'altres Estats), de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Tenir complerts 16 anys d'edat en la data de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds. I no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
c) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei a l'Estat, de les Comunitats Autònomes, o de l'Administració Local, ni acomiadat d'acord amb el corresponent procediment, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.
d) No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixin el correcte exercici de les funcions de la plaça a la qual s'oposita.
e) No trobar-se afectat per cap de les causes d'incapacitat previstes en la legislació vigent.
f) Estar en possessió del títol d'Arquitecte tècnic d'acord amb la legislació vigent o en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions expedides a l'estranger caldrà aportar la corresponent documentació que acrediti la seua homologació oficial.
TERCERA. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. 1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament, en el termini dels 10 dies naturals a partir del dia següent al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB){del 15 al 25* de maig de 2015, a.i.}, i es dirigiran al Sr. Alcalde de la Corporació. Si l'últim dia de presentació fos dissabte o festiu, el termini s'entendrà ampliat fins al dia següent hàbil. També podran presentar-se per les formes previstes a l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC).
Les instàncies presentades en la forma prevista a l'esmentat article 38.4, no seran admeses encara que consti que s'enviaren abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, de no remetre a la Regidoria de Recursos Humans per fax (971.344.175), tèlex o telegrama , la justificació de l'enviament amb la data de remissió de la sol·licitud del dia en què s'envia.
El model normalitzat de sol·licitud, que serà el model oficial d'instància, es trobarà a disposició de les persones interessades, al Registre General d'Entrada d'aquest Ajuntament, i al lloc web www.santantoni.net.
Per a ser admès i, si escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les sol·licituds hauran de consignar les dades i acompanyar la documentació que acrediti els requisits i els mèrits descrits.
2. A més de les dades de caràcter personal i professional que constin a la sol·licitud, els aspirants hauran de consignar les dades i acompanyar la documentació (excepte si aquesta fos ja a l'Ajuntament, segons regulen: l'article 35.f de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de RJAP i del PAC, el Reial Decret 1178/1994, de 5 d'agost, sobre procediment d'atorgament, modificació i extinció d'autoritzacions, reglament de desenvolupament de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment comú, i el l'article 119.1.e) de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears; per la qual cosa haurà de declarar en la instància, aportant suficient informació perquè aquesta pugui ser localitzada), que s'indica a continuació:
a) Manifestar que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en aquestes Bases, per a la plaça en qüestió, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
b) Acompanyar fotocòpia compulsada del Document Nacional d'Identitat o passaport en vigor.
c) Els aspirants hauran de relacionar els mèrits que presentin. Aquests mèrits hauran de ser acreditats documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc., originals o fotocòpies compulsades.
El Tribunal no valorarà els mèrits al·legats i no justificats en la forma que s'indica en aquestes bases.
3. Els aspirants amb discapacitat hauran de presentar còpia del document de l'IBAS o equivalent que acrediti aquesta circumstància i la seua capacitat per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents a la plaça que es convoca, i sol·licitar les possibles adaptacions de temps i mitjans per a la realització de l'exercici en què aquesta adaptació sigui necessària.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia