viernes, 15 de mayo de 2015

borsa de treball per a producció d'activitats culturals amb la categoria d’auxiliars de suport logístic. (C2) [OFERTA NUMERO 227_1/2015] Institut de Cultura de Barcelona

Les persones que desitgin participar a l’esmentada convocatòria hauran de presentar instància en les Oficines d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona o en el Registre de l’Institut de Cultura de Barcelona o en la forma prevista en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, en el termini de vint dies naturals a comptar de l’endemà de la publicació del present anunci.{del 16 de maig al 4 de juny de 2015, a.i.}
Les bases d’aquesta convocatòria, així com els successius anuncis, s’exposaran al Tauler d’Anuncis del Palau de la Virreina (La Rambla, 99) i a la web de l’Ajuntament de Barcelona (www.barcelona.cat).
Les bases de la convocatòria són les que s’adjunten a continuació.
---------[OFERTA NUMERO 227_1/2015]-----------------
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L’objecte d’aquesta convocatòria és l’ampliació de l’actual borsa de treball en la categoria d’Auxiliars de Suport Logístic per tasques de Producció d’Activitats Culturals de l’Institut de Cultura de Barcelona (en endavant ICUB), per a contractacions laborals temporals, segons les necessitats de l’organització de diferents campanyes de l’ICUB.
Pel que fa referència a la perspectiva de gènere, aquestes bases contemplen allò que disposa l’Ajuntament de Barcelona en el Pla d’Igualtat d’Oportunitats pel període 2012-2015 en quant a la promoció d’una presència equilibrada de dones i homes en els diferents col·lectius professionals municipals.
A. FUNCIONS PRINCIPALS
Missió:
Fer suport en la gestió de la producció tècnica d’activitats o projectes culturals, com ara son exposicions, instal·lacions, espectacles de teatre, dansa, circ, de carrer, d’animació, de participació, infantils, populars, tradicionals, concerts de tot tipus de música, recitals de poesia, presentacions, etc.
Funcions:
- Fer suport als responsables de projecte o activitat en tot allò que afecte a l’establiment de les dimensions i configuració de l ‘espai a utilitzar i ocupar, participant en el muntatge, desmuntatge d’infraestructures i equipaments tècnics i tancament del recinte.
- Fer suport en la gestió dels tràmits dels permisos d'utilització i ocupació dels espais públics necessaris o afectats.
- Fer suport als tècnics en tots aquells aspectes que impliquen modificació i adaptació dels espais on s’ha de produir l’esdeveniment, considerant el pressupost que se li haurà assignat.
- Fer suport en tot allò que afecte a la determinació i dimensionament de les infraestructures i els equips tècnics, els serveis de neteja, de vigilància, d'ordre i de seguretat, de personal tècnic i auxiliar i de tot allò que afecte transport necessaris i gestionar la seva contractació.
- Generar i arxivar tota la documentació corresponent i participar en preparar l’ informe final.
- Mantenir el bon estat de les dependències i instal·lacions utilitzades per el públic o per l’organització.
- Atendre a les consultes i reclamacions del públic.
- Fer suport en l’elaboració de mailings, i fer el seguiment de les entrades i invitacions dels actes que organitzi l’ICUB.
- Coordinar-se amb els diferents agents que intervinguin en l’esdeveniment.
- Fer suport en la proposta de desenvolupament i/o millora de procediments.
- Col·laborar en la valoració de les propostes d’activitats que li arribin de col·laboradors externs.
- Assistir a reunions i elaborar-ne les actes.
- Recollir les dades dels participants per tal de col·laborar en la confecció del directori d’ adreces de l’ICUB.
- Fer suport en l’elaboració dels dossiers informatius sobre les activitats.
- Coordinar i controlar tota la documentació que es generi al llarg de tot el procés.
- Redactar els informes que se li demanin i la memòria final dels actes assignats.
- Fer suport en la gestió del pressupost i controlar la despesa dels actes que se li assignin.
B. CONDICIONS DE TREBALL
Categoria: Auxiliar de Suport Logístic
Grup de titulació: C2
Règim de treball: Contractes laborals temporals, segons les necessitats de l’ICUB.
Jornada: segons necessitats i destí
Horari: segons necessitats i destí
Retribució: segons conveni vigent, amb els plusos corresponents de dedicació, nocturnitat i festivitat.
Ubicació: Els llocs que requereixi l’activitat
C. REQUISITS DE PARTICIPACIÓ DE LES PERSONES CANDIDATES
- Haver complert 16 anys d’edat i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
- Estar en possessió del títol acadèmic de batxillerat elemental, de formació professional de primer grau, d’educació general bàsica, de graduat en ensenyament secundari obligatori (LOGSE), de tècnic (LOGSE) o equivalent o qualsevol altre nivell superior o estar en posició d’obtenir-lo
- Tenir Nacionalitat Espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de 21 anys o més grans d’aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors, d’acord amb el que estableixen els articles 2 i 4 del Reial decret 766/1992 de 26 de juny sobre l’entrada i permanència a Espanya de nacionals d’estats membres de la Unió Europea i d’altres estats que han estat part en l’Acord sobre l’espai econòmic europeu, signada a Porto el 2 de maig de 1992, i ratificat per Espanya el 26 de novembre de 1993, modificat posteriorment pel Reial decret 737/1995 de 5 de maig.  ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia