1. Aprovar la convocatòria pública del procés de selecció per cobrir, en la modalitat d’interí en lloc vacant, el lloc de treball de SE55 patró d’embarcació professional.
2. Aprovar les bases el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria, i que s’adjunta com a Annex 1.
3. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el BOIB i a la pàgina web de SEMILLA.
ANNEX 1
Bases de la convocatòria pública del procés de selecció per cobrir, en la modalitat d’interí en lloc vacant, el lloc de treball de SE55 patró d’embarcació professional.
1. Objecte.
L’objecte d’aquesta convocatòria és la contractació, en la modalitat d’interí en lloc vacant, el lloc de treball de SE55 patró d’embarcació professional.
3. Requisits generals dels aspirants. Per poder participar en la convocatòria, els aspirants han de complir, en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds, els requisits següents:
a. Tenir la nacionalitat espanyola o d’un Estat membre de la Unió Europea, o ser nacional d’altres Estats amb les condicions establertes en algun dels apartats de l’article 57 de l’EBEP permeti l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.
b. Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació.
c. No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l’acompliment de les funcions corresponents.
4. Requisits específics. Per poder participar en la convocatòria, els aspirants han d’estar en possessió, en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds, de les titulacions següents:
a) Títol de Patronia Professional, en vigor, i els certificats corresponents, en vigor, per a poder despatxar una embarcació de Llista 8.
b) Certificat de Formació Bàsica, en vigor.
c) Títol de Guarda Particular de Camp, especialitat pesca marítima, en vigor.
5. Sol·licituds i documentació. Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar mitjançant el model normalitzat que és a disposició de les persones interessades a la pàgina web de SEMILLA, a l’adreça d’Internet:
El termini per presentar les sol·licituds és de deu dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB. {del 3 al 12 de maig de 2015, a.i.} Les sol·licituds que es registrin fora de termini s’exclouran i s’arxivaran.
Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud, emplenada correctament i signada, fotocopia del DNI o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport, o passaport i targeta de residència en el supòsit de nacional de Estats estrangers no membres de la Unió Europea) i l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació següent:
a. La documentació acreditativa de la titulació exigida.
b. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats (experiència professional, formació i coneixements de la llengua catalana).
c. Per a les persones aspirants amb discapacitat, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat i el certificat d’aptitud expedit pel Centre Base, dependent de la Direcció General de Serveis Socials, o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals per exercir les funcions corresponents al lloc de treball, que ha d’expressar que l’aspirant es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de treball; si escau, amb les adaptacions adients.
d. La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes de notificacions i comunicacions amb la Fundació.
La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini per presentar les sol·licituds.
Es considera que les persones que presentin una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè SEMILLA tracti les seves dades personals als efectes que se’n deriven.
6. Lloc de presentació de les sol·licituds.
Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de SEMILLA (carrer de Babieca, 2 -Son Ferriol-, 07198, de Palma), de dilluns a divendres, de les 9.00 hores a les 15.00 hores.
Si es necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha de dur una fotocòpia.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia