“CONVOCATÒRIA I BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER PROVEIR EN RÈGIM D'INTERINITAT UNA PLAÇA DE TÈCNIC MITJÀ ADJUNT INTERVENCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS PÚBLICS, ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA TÈCNICA, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ VACANT EN LA PLANTILLA DE L'AJUNTAMENT DE SES SALINES
Es convoca concurs-oposició per a la selecció en règim d'interinitat d'una plaça de tècnic mitjà adjunt intervenció i gestió de recursos públics, escala d'administració especial, subescala tècnica, grau mitjà.
A continuació es transcriuen les bases que regiran la present convocatòria, que han estat aprovades per Decret d'Alcaldia de data 17 d'abril de 2.015.
1.- Objecte de la convocatòria. 1.1.- L'objecte de les presents bases és la regulació del procediment de selecció per a la provisió en règim d'interinitat de la plaça vacant de Tècnic Mitjà adjunt d'intervenció i gestió de recursos públics.
1.2.- La seva classificació, procediment de selecció, titulació exigida, quantia dels drets d'examen i categoria del Tribunal, seran les que s'indiquen en l'Annex I.
1.3.- L'Alcaldia de l'Excm. Ajuntament de Ses Salines procedeix a convocar les presents proves selectives.
1.4.- La interinitat es crearà i extingirà per les causes previstes en l'article 10 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. ...
3.- Condicions dels aspirants. Per a l'admissió a la realització de les proves, els aspirants hauran de reunir en el dia de finalització del termini de presentació d'instàncies els següents requisits:
a) Requisits de nacionalitat per a l'admissió a proves de personal funcionari en règim d'interinitat:
- Ser de nacionalitat espanyola, nacional d'un estat membre de la unió Europea o posseir la nacionalitat de qualsevol altre estat al fet que vingui obligat el Regne d'Espanya per acords internacionals.
- Ser cònjuge dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret. També seran admesos els descendents dels nacionals dels estats abans indicats o del seu cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat depenents.
b) Tenir complerta l'edat de 16 anys.
c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques. En el supòsit de discapacitat haurà d'acreditar-se la compatibilitat d'aquesta amb l'acompliment de les tasques de la plaça a la qual es pretén accedir.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
i) No trobar-se en cap dels supòsits d'incapacitat, establerts en la legislació vigent.
f) Estar en possessió d'alguna de les titulacions següents, o en condicions d'obtenir-ho en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds: Diplomatura (si escau) o Grau en Dret, Administració i direcció d'empreses, Administració Pública, Ciències Econòmiques i Empresarials, Sociologia, Ciències Polítiques i de l'Administració, Ciències Actuarials i Financeres i/o equivalent.
g) Acreditar el requisit de coneixement de nivell de domini funcional efectiu de la llengua catalana, nivell C1 (antic nivell C) o en condicions d'obtenir-ho en la data de finalització del termini d'admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s'han d'acreditar mitjançant l'aportació d'un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria de política lingüística.
El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en aquest procés selectiu s'ha de produir en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió com persona funcionària interina.
4.- Sol·licituds. 4.1.- Les instàncies per a participar en el procés selectiu s'ajustaran al model que figura en l'annex 2 de les presents bases, dirigida a la Sra. Alcaldessa de l'Ajuntament de Ses Salines, i es presentaran en el registre general d'aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
4.2.- Les persones aspirants adjuntaran a la instància presentada, en la qual hauran de fer constar expressament que compleixen amb totes les condicions exigides a la base 3, la documentació següent:
a.- Fotocòpia del DNI de l'aspirant.
b.- Còpia compulsada del títol acadèmic de la persona aspirant, d'acord amb el punt f) de la base 3.
c.- Documentació acreditativa dels coneixements de llengua catalana de nivell C1.
d.- Currículum vitae, al que s'adjuntaran els documents acreditatius dels mèrits a tenir en compte d'acord amb la lletra b de la base 8, havent d'enumerar-los en la sol·licitud. Els documents hauran de ser originals o còpies compulsades. No s'admetrà cap document referit a mèrits una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies. El tribunal podrà sol·licitar aclariments respecte a la documentació que ofereixi dubtes, sense que es permeti presentar nova documentació per esmenar el defecte d'acreditació.
e.- Resguard acreditatiu d'haver satisfet el l’import dels drets d'examen que ascendeixen a 20 euros, quantitat que podrà ser abonada en la Tresoreria Municipal en metàl·lic, mitjançant gir postal o telegràfic a la Tresoreria Municipal, havent de consignar en aquests girs el nom de l'aspirant, DNI i text «taxa d'examen» encara quan sigui imposat per persona diferent al participant o per ingrés en el compte corrent amb nombre ES12 0061 0067110000540281 de l'entitat col·laboradora «BANCA MARCH».
4.3.- El termini de presentació d'instàncies serà de 15 dies naturals explicats a partir de l'endemà a la publicació de la corresponent convocatòria en el BOIB. {del 8 al 22 de maig de 2015, a.i.} Els successius anuncis es publicaran en el tauler d'anuncis i pàgina web de l'Ajuntament. www.ajsessalines.net/
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia