1. Aprovar la convocatòria d’un concurs per constituir la borsa extraordinària de personal funcionari interí que s’indica a continuació:
―Cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat treball social, per a les illes de Mallorca, Menorca i Eivissa i Formentera.
2. Aplicar la tramitació abreujada al procediment extraordinari per constituir la borsa objecte de la convocatòria.
3. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que s’adjunten com a annex 1 d’aquesta Resolució, d’acord amb el barem de mèrits que especifica l’annex 2.
Annex 1
Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1. L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria del procediment de concurs per constituir una borsa extraordinària del cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat treball social, per a les illes de Mallorca, Menorca i Eivissa i Formentera, mitjançant un procediment abreujat, com a conseqüència de la inexistència de persones aspirants disponibles, d’acord amb el que determina l’article 4.3 del Decret 30/2009, atesa la necessitat de cobrir llocs de treball del cos, escala i especialitat esmentats perquè desenvolupin les funcions següents:
- Fiscalització dels diferents plans individuals d’atenció (PIA): comprovació que l’enregistrament de l’expedient en el SISSAD i el PRECODE és correcte, que la documentació necessària per validar és correcta, i que la persona sol·licitant compleix el perfil i els requisits que s’exigeixen segons cada recurs (prestació i/o servei).
- Determinació de la prestació i/o el servei adient a les necessitats de la persona en situació de dependència d’acord amb la proposta (PIA) i els informes socials corresponents.
- Validació al PRECODE i al SISSAD de les diferents prestacions i/o serveis reconeguts.
- Gestió de l’accés a les diferents prestacions i/o serveis que s’ofereixen des de l’àmbit de la dependència, i revisió i seguiment un cop que s’han adjudicat.
1.2. Les persones aspirants s’han de seleccionar mitjançant el procediment de concurs, que ha de consistir en la valoració dels mèrits que detalla l’annex 2 d’aquesta convocatòria.
1.3. El procediment selectiu es regeix per les regles que preveuen aquestes bases i pel que disposen el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; el Decret 36/2004, de 16 d’abril, pel qual es regula l’accés, la promoció interna i la provisió de llocs de treball de persones amb discapacitat a la funció pública de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. Requisits i condicions de les persones aspirants
Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d’estar en possessió durant tot el procés selectiu:
a. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
b. Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c. No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
d. Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal en la forma que estableix la base 4.4 d). D’acord amb el que preveu l’article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de diverses mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33%.
e. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
f. Estar en possessió del títol acadèmic exigit o en condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, cal aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.
Si el títol procedeix d’un estat membre de la Unió Europea, s’ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l’homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1665/1992 i altres normes de transposició i desplegament.
El títol exigit per participar en la borsa convocada és un dels següents:
* Diplomatura en treball social o grau en treball social.
4. Sol·licituds. Les persones interessades a participar en el concurs han de presentar una sol·licitud per a l’especialitat indicada i per a cada una de les illes on vulguin prestar serveis.
El termini per presentar sol·licituds és de vuit dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà que s’hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.{del 8 al 16 de maig de 2015, a.i.} ...
4.2.Presentació de la sol·licitud. Si la persona interessada no pot emplenar i avançar la sol·licitud per via telemàtica, atès que els impresos de sol·licitud per participar en la convocatòria estan a la seva disposició a la seu de l’EBAP, a totes les conselleries, als consells insulars de Menorca, d’Eivissa i de Formentera i a l’adreça d’Internet http://www.caib.es, ha d’emplenar el formulari amb les dades corresponents a cada apartat seguint les instruccions que s’hi indiquen; a continuació, ha d’imprimir el formulari, l’ha de signar i l’ha de presentar, amb la documentació que cal adjuntar-hi d’acord amb l’apartat 4 d’aquestes bases, en el Registre de l’EBAP, de la Conselleria d’Administracions Públiques (c/ del Gremi de Corredors, núm. 10, 3r, polígon de Son Rossinyol, 07009 Palma) o en alguna altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Per pagar la taxa, la persona interessada ha d’entrar en el web de l’Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) i pot imprimir el document model 046, o bé recollir l’imprès a les dependències de l’EBAP, a les unitats de personal de totes les conselleries del Govern de les Illes Balears o en una de les entitats col·laboradores (Banca March, Caixabank “La Caixa” i BMN Banco Mare Nostrum) que figuren en el model. En tot cas, el justificant del pagament de la taxa s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de participació en el procés selectiu, i se n’ha d’identificar el pagador d’aquesta taxa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia