sábado, 19 de octubre de 2013

1 Administratiu/va (C1) (convocatòria 10/074). Diputació de Tarragona.

En el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona núm. 231, de 7 d'octubre de 2013, es publiquen íntegrament les Bases específiques i la convocatòria que han de regir la selecció d’una plaça d'administratiu, escala administració general, subescala administrativa, grup de classificació C1, concurs oposició, torn lliure.
El termini per a la presentació de sol·licituds comença l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província i finalitza al cap de vint dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació d’aquest extracte al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya [Número 6483 - Data18/10/2013 - SeccióANUNCIS DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL] o en el Boletín Oficial del Estado. {del 19 d'octubre al 7 de novembre de 2013, a.i.}
Els anuncis successius relatius a aquesta convocatòria es publicaran únicament al tauler d’anuncis de la corporació, al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (http://ebop.altanet.org) i a la pàgina web www.diputaciodetarragona.cat.
-----------------------
Resolución de 7 de octubre de 2013, de la Diputación Provincial de Tarragona, referente a la convocatoria para proveer una plaza.
En el Boletín Oficial de la Provincia número 231, de 7 de octubre de 2013, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
Una plaza de Administrativo, perteneciente a la escala de Administración General, subescala Administrativa, mediante el sistema de concurso-oposición, en turno libre.
El plazo de presentación de solicitudes será de 20 días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado» o «Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya». {del 22 de octubre al 11* de noviembre de 2013, a.i.}
Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en el «Boletín Oficial de la Provincia de Tarragona», en el tablón de anuncios de la Corporación y en la página web www.diputaciodetarragona.cat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia