Ajuntament de Manacor. Convocatòria borsa de feina de treballador/a familiar.
Bases específiques de la convocatòria per a la selecció de personal laboral per crear una borsa extraordinària de treballadors/es familiars, mitjançant concurs oposició, per a l’Ajuntament de Manacor
Primera. LLOC DE TREBALL
És objecte d’aquestes bases la selecció de personal, mitjançant concurs oposició, per crear una borsa de feina extraordinària de treballadors/es familiars a l’efecte de substituir les possibles baixes, vacances, permisos, llicències, etc. o la resta de supòsits en què, d’acord amb la normativa vigent, es pot contractar una persona com a laboral interina.
Caracteristiques del lloc de treball : personal laboral, grup C2 (7.191,00.-€), 100 % de jornada, nivell de destí 14 (3.660,12.-€), complement específic anual de 6.629,70 € per a l’any 2013.
L’horari serà en jornada flexible, de matí o capvespre, segons estableixi el servei d’acord amb les seves necessitats.
Les funcions del lloc de feina són prestar el servei d’ajuda a domicili i, entre d’altres:
- Ajudar a l’usuari amb la higiene, neteja i vestit personal.
- Ajudar i promoure la mobilitat dins el domicili.
- Seguiment de la medicació i alimentació, control cites amb el metge.
- Realitzar actuacions preventives, educatives i assistencials a persones amb dependència.
Primera. LLOC DE TREBALL
És objecte d’aquestes bases la selecció de personal, mitjançant concurs oposició, per crear una borsa de feina extraordinària de treballadors/es familiars a l’efecte de substituir les possibles baixes, vacances, permisos, llicències, etc. o la resta de supòsits en què, d’acord amb la normativa vigent, es pot contractar una persona com a laboral interina.
Caracteristiques del lloc de treball : personal laboral, grup C2 (7.191,00.-€), 100 % de jornada, nivell de destí 14 (3.660,12.-€), complement específic anual de 6.629,70 € per a l’any 2013.
L’horari serà en jornada flexible, de matí o capvespre, segons estableixi el servei d’acord amb les seves necessitats.
Les funcions del lloc de feina són prestar el servei d’ajuda a domicili i, entre d’altres:
- Ajudar a l’usuari amb la higiene, neteja i vestit personal.
- Ajudar i promoure la mobilitat dins el domicili.
- Seguiment de la medicació i alimentació, control cites amb el metge.
- Realitzar actuacions preventives, educatives i assistencials a persones amb dependència.
- Tasques de neteja i ordre dins el domicili, adquirir i cuinar aliments.
- Trasllat d’ajudes instrumentals al domicili.
- Acompanyament a l’usuari a realitzar gestions fora de la llar.
- Ajudar i promoure la mobilitat externa de l’usuari.
- Altres funcions pròpies del lloc de feina.
- Trasllat d’ajudes instrumentals al domicili.
- Acompanyament a l’usuari a realitzar gestions fora de la llar.
- Ajudar i promoure la mobilitat externa de l’usuari.
- Altres funcions pròpies del lloc de feina.
Tercera. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Les persones aspirants hauran de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les condicions següents:
- Ser espanyol/a o estranger/a amb permís de residència permanent o permís de treball i residència en vigor o en tràmit de renovació.
- Tenir complerts 16 anys d’edat a la data de la convocatòria i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa. Als sols efectes d’edat màxima, es compensarà el límit dels serveis prestats amb anterioritat a l’Administració local, qualsevol que fos la naturalesa dels esmentats serveis.
- Estar en possessió del títol de Graduat Escolar, Formació Professional de primer grau o equivalent o en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de les instàncies, i acreditar:
- un mínim de quatre-centes quaranta cinc hores de formació adients a les tasques pròpies de les seves funcions, en la forma i condicions establertes a l’ordre de la Consellera de Benestar Social per la qual es regulen els continguts mínims de la formació dels auxiliars d’ajuda a domicili, publicada al BOIB núm. 115, de 25 de setembre de 2001.
- títol de tècnic en Atenció Sociosanitària (FP de grau mitjà).
- o certificat de qualificació professional d’Atenció Sociosanitària a Persones Dependents en el Domicili.
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, l’aspirant haurà d’estar en possessió de la credencial que n’acrediti l’homologació o de la credencial per a l’exercici de la professió corresponent.
- Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell de certificat A2 (nivell bàsic) o equivalent d’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, atès que el lloc a ocupar té com a funció principal l’atenció al públic.
En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana.
- Estar en possessió del carnet de conduir B o equivalent que faculti conduir vehicles categoria turisme o en condicions d’obtenir-lo en la data en que finalitzi el termini de presentació de les instàncies.
- No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedesqui el compliment de les funcions corresponents.
- No haver estat separat/da ni acomiadat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat/da o inhabilitat/da. En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.
- No estar sotmès/a a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
- Ser espanyol/a o estranger/a amb permís de residència permanent o permís de treball i residència en vigor o en tràmit de renovació.
- Tenir complerts 16 anys d’edat a la data de la convocatòria i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa. Als sols efectes d’edat màxima, es compensarà el límit dels serveis prestats amb anterioritat a l’Administració local, qualsevol que fos la naturalesa dels esmentats serveis.
- Estar en possessió del títol de Graduat Escolar, Formació Professional de primer grau o equivalent o en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de les instàncies, i acreditar:
- un mínim de quatre-centes quaranta cinc hores de formació adients a les tasques pròpies de les seves funcions, en la forma i condicions establertes a l’ordre de la Consellera de Benestar Social per la qual es regulen els continguts mínims de la formació dels auxiliars d’ajuda a domicili, publicada al BOIB núm. 115, de 25 de setembre de 2001.
- títol de tècnic en Atenció Sociosanitària (FP de grau mitjà).
- o certificat de qualificació professional d’Atenció Sociosanitària a Persones Dependents en el Domicili.
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, l’aspirant haurà d’estar en possessió de la credencial que n’acrediti l’homologació o de la credencial per a l’exercici de la professió corresponent.
- Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell de certificat A2 (nivell bàsic) o equivalent d’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, atès que el lloc a ocupar té com a funció principal l’atenció al públic.
En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana.
- Estar en possessió del carnet de conduir B o equivalent que faculti conduir vehicles categoria turisme o en condicions d’obtenir-lo en la data en que finalitzi el termini de presentació de les instàncies.
- No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedesqui el compliment de les funcions corresponents.
- No haver estat separat/da ni acomiadat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat/da o inhabilitat/da. En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.
- No estar sotmès/a a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
- Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat
al sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
Quarta. INSTANCIES. Les sol·licituds, dirigides al batle, s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (es pot descarregar a la web www.manacor.org (serveis ciutadania; recursos humans; convocatòries; sol·licitud d’admissió per participar a borses de treball), i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament durant el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria al BOIB [Núm. 142, 17 d'octubre de 2013 - Fascicle 251 - Sec. II.].{del 18 al 29 d'octubre de 2013, a.i.}
També es publicarà l’anunci de la convocatòria, en extracte, a la premsa local i es comunicarà al Servei d’Ocupació de les Illes Balears perquè en faci la difusió oportuna. En tot cas, però, el termini de presentació de sol·licituds comptarà a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.
Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escau en dia inhàbil o dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
Per ser admesos i prendre part a la convocatòria bastarà que els aspirants manifestin a la instància que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera.
Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud:
- Fotocòpia compulsada del títol exigit per prendre part a aquesta convocatòria.
- Fotocòpia compulsada d’aquells documents que siguin necessaris per a la fase de concurs.
La restant documentació haurà d’acreditar-se en el moment i terminis que se sol·licitin.
al sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
Quarta. INSTANCIES. Les sol·licituds, dirigides al batle, s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (es pot descarregar a la web www.manacor.org (serveis ciutadania; recursos humans; convocatòries; sol·licitud d’admissió per participar a borses de treball), i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament durant el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria al BOIB [Núm. 142, 17 d'octubre de 2013 - Fascicle 251 - Sec. II.].{del 18 al 29 d'octubre de 2013, a.i.}
També es publicarà l’anunci de la convocatòria, en extracte, a la premsa local i es comunicarà al Servei d’Ocupació de les Illes Balears perquè en faci la difusió oportuna. En tot cas, però, el termini de presentació de sol·licituds comptarà a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.
Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escau en dia inhàbil o dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
Per ser admesos i prendre part a la convocatòria bastarà que els aspirants manifestin a la instància que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera.
Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud:
- Fotocòpia compulsada del títol exigit per prendre part a aquesta convocatòria.
- Fotocòpia compulsada d’aquells documents que siguin necessaris per a la fase de concurs.
La restant documentació haurà d’acreditar-se en el moment i terminis que se sol·licitin.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia