Ayuntamiento de Algemesí (ver pdf)
Edicto del Ayuntamiento de Algemesí sobre bases per a la creació de borses de treball de personal funcionari interi. [BOP-Valencia, Viernes, 25 de Octubre de 2013 - Nº. 254 ]
ANUNCI
La Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el dia 10-10-2013 va acordar:
Aprovar les bases que tot seguit s’esmenten de la següent convocatòria:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PUBLICA PER A LA CREACIÓ DE BORSES DE TREBALL DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ DIVERS DE LES SUBESCALES SUBALTERNA DE L’ESCALA D’ADMINISTRACIÓ GENERAL I DE LA SUBESCALA DE SERVEI S ESPECIALS DE L’ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL. (ver pdf)
Primera.- Objecte
1.1. Objecte: Es objecte de les presents bases la constitució i funcionament de borses de treball de personal interí per ocupació de places de subalterns, oficials i operaris de prestacions de serveis generals, operari de neteja en general i auxiliars de ajuda a domicili.
1.2. Adscripció: Les places referides estan adscrites:
a) Escala d’Administració General, Subescala Subalterna: places de subalterns (Grup E)
b) Escala d’Administració Especial, Subescala Serveis Especial, classe personal d’ofici: Oficial de prestacions de serveis generals (Grup C2), Operari de serveis Generals (Grup E), Auxiliar ajuda a domicili (Grup E) i operari de neteja en general (Grup E)
1.3. Àmbit temporal: La borsa de treball resultant de la present convocatòria tindrà una vigència de tres anys des de el dia de la publicació dels resultats de la convocatòria. Si s’escau, l’Alcaldia podrà acordar una pròrroga, per un període màxim equivalent a l’inicial
1.4. Borses existents: La borsa de treball resultant de la present convocatòria anul·larà i deixarà sense efecte totes les borses existents en el mateix àmbit funcional, i altres convocatòries supletòries de les mateixes, així com qualsevol altra borsa de treball, excepte aquelles llistes derivades de processos selectius en que expressament ho contemplen les bases, així como el personal que ha participat en el procés selectiu de dos places de subalterns, convocada per aquest ajuntament i publicat en el BOP 48, de 26 de febrer del 2010, que hagen aprovat algun exercici de la fase d’oposició i acrediten els requisits exigits per a participar en el procés selectiu.
1.5. Circumstàncies nomenament: El nomenament com funcionari interí, mitjançant les borses de treball que es formen, podrà efectuarse per raons expressament justificades de necessitat i urgència i per al desenvolupament de funcions pròpies de funcionaris de carrera quan es done alguna de les circumstàncies següents:
a) La substitució transitòria dels titulars.
b) L’execució de programes de caràcter temporal.
c) L’excés o acumulació de tasques por termini màxim de sis mesos, dins d’un període de dotze mesos.
Segona.- Requisits dels aspirants. 2.1- Requisits generals: Per a prendre part als sistema selectiu serà necessari que els aspirants reunisquen, en la data de finalització del termini de presentació d’instàncies els següents requisits amb caràcter general.
a) Ser espanyol o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea, d’acord amb allò disposat en l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tenir complits 16 anys d’edat i no excedir, en tot cas, de l’edat màxima per a la jubilació forçosa.
c) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que siga incompatible amb el desenvolupament de les funcions corresponents.
d) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de funcions públiques.
e) No trobar-se immers en cap dels supòsits d’incompatibilitat previstos en la Llei 53/84, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.
f) Nivell oral coneixement de valencià.
g) Estar en possessió del títol de graduat en educació secundària obligatòria en les places del Grup C2.
h) En les places del Grup E no s’exigeix estar en possessió de cap de les titulacions previstes en el sistema educatiu.
2.2 Requisits específics: A més dels requisits comuns, els aspirants caldrà que reunisquen els requisits específics que tot seguit s’assenyalen:
a) Oficial i operari de prestacions de serveis general: Trobar-se en possessió del carnet de conduir B1 i la targeta professional de la construcció o document acreditatiu equivalent
Tercera.- Llocs i funcions. En general, les funcions a desenvolupar seran les indicades en la relació de llocs de treball de l’ajuntament i aquelles altres previstes en la vigent legislació. En particular, les següents:
3.1. Subalterns:
Efectuarà funcions de notificacions d’actes administratius, atenció a la centraleta telefònica, vigilància i custodia interior d’oficines, missions de conserge, porter i altres anàlogues en edificis i serveis de la corporació.
3.2.- Oficial de prestacions de serveis generals.;
1. A més de les funcions pròpies d’un oficial d’obra, realitzarà aquelles altres pròpies dels serveis públiques com, per exemple: jardineria, muntar entaulats, treballs de protecció de béns i serveis i altres de naturalesa semblant.
2. La persona que resulte elegida podrà ser destinada a qualsevol de les funcions pròpies dels serveis de l’Ajuntament.
3.3. Operari de Serveis Generals.
1. A més de les funcions pròpies d’un peó d’obres, realitzarà aquelles altres pròpies dels serveis públics, com per exemple: jardineria, muntar entaulats, treballs de protecció de personal, béns i serveis o altres de naturalesa semblant.
2. La persona que resulte elegida podrà ser destinada a qualsevol dels serveis municipals.
3.4. Auxiliar ajuda a domicili.
Realitzarà funcions assistencials: cura de malalts, inclòs la netedat personal, comprar, cuinar, netejar la casa, llavar, planxar, acompanyar-los al metge, fer companyia a les persones que realment ho necessiten, funcions educatives en el cas de familiars de baix nivell cultural, ensenyar sobre la netedat i higiene dels xiquets, receptes de cuina sobre menjars d’aliments i de baix cost, control de l’assistència escolar del menuts i aquelles altres funcions que corresponguen a un auxiliar d’ajuda a domicili.
3.5. Operari de Neteja en general:
Realitzarà la neteja diària i el manteniment d’immobles, utilitzant els productes i maquinaria més adequats i respectant les normes d’utilització. Desenvolupa les seues funcions de forma autònoma o baix el control d’un supervisor, seguint el pla de treball establert.
Realitza tasques de manteniment bàsic de la maquinària de neteja.
Quarta.- Lloc i termini de presentació de sol·licituds:
4.1. Sol·licituds: Els interessats a formar part de la borsa de treball podran sol·licitar mitjançant instància dirigida a l’Alcalde, amb indicació de la plaça en la qual sol·liciten quedar inclosos L’imprès de sol·licitud es pot obtenir a través d’Internet consultant la pàgina web: www.algemesi.es.
4.2. Documentació a presentar. Juntament amb la sol·licitud de participació, els aspirants hauran preceptivament d’acompanyar el resguard acreditatiu del ingrés per import de 9,50 euros; ingrés que podrà efectuar-se a través de entitat financera, targeta de crèdit des de les oficines municipals o el portal tributari (Oficina Virtual) de la pàgina web de l’Ajuntament: www.algemesi.es
4.3 Resta de requisits: Sobre la resta de requisits, caldrà que els aspirants manifesten en la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condiciones exigides, tant generals com específiques, a la data de finalització de la presentació d’instàncies.
4.4. Documentació addicional: Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds no s’admetrà cap documentació addicional.
Edicto del Ayuntamiento de Algemesí sobre bases per a la creació de borses de treball de personal funcionari interi. [BOP-Valencia, Viernes, 25 de Octubre de 2013 - Nº. 254 ]
ANUNCI
La Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el dia 10-10-2013 va acordar:
Aprovar les bases que tot seguit s’esmenten de la següent convocatòria:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PUBLICA PER A LA CREACIÓ DE BORSES DE TREBALL DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ DIVERS DE LES SUBESCALES SUBALTERNA DE L’ESCALA D’ADMINISTRACIÓ GENERAL I DE LA SUBESCALA DE SERVEI S ESPECIALS DE L’ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL. (ver pdf)
Primera.- Objecte
1.1. Objecte: Es objecte de les presents bases la constitució i funcionament de borses de treball de personal interí per ocupació de places de subalterns, oficials i operaris de prestacions de serveis generals, operari de neteja en general i auxiliars de ajuda a domicili.
1.2. Adscripció: Les places referides estan adscrites:
a) Escala d’Administració General, Subescala Subalterna: places de subalterns (Grup E)
b) Escala d’Administració Especial, Subescala Serveis Especial, classe personal d’ofici: Oficial de prestacions de serveis generals (Grup C2), Operari de serveis Generals (Grup E), Auxiliar ajuda a domicili (Grup E) i operari de neteja en general (Grup E)
1.3. Àmbit temporal: La borsa de treball resultant de la present convocatòria tindrà una vigència de tres anys des de el dia de la publicació dels resultats de la convocatòria. Si s’escau, l’Alcaldia podrà acordar una pròrroga, per un període màxim equivalent a l’inicial
1.4. Borses existents: La borsa de treball resultant de la present convocatòria anul·larà i deixarà sense efecte totes les borses existents en el mateix àmbit funcional, i altres convocatòries supletòries de les mateixes, així com qualsevol altra borsa de treball, excepte aquelles llistes derivades de processos selectius en que expressament ho contemplen les bases, així como el personal que ha participat en el procés selectiu de dos places de subalterns, convocada per aquest ajuntament i publicat en el BOP 48, de 26 de febrer del 2010, que hagen aprovat algun exercici de la fase d’oposició i acrediten els requisits exigits per a participar en el procés selectiu.
1.5. Circumstàncies nomenament: El nomenament com funcionari interí, mitjançant les borses de treball que es formen, podrà efectuarse per raons expressament justificades de necessitat i urgència i per al desenvolupament de funcions pròpies de funcionaris de carrera quan es done alguna de les circumstàncies següents:
a) La substitució transitòria dels titulars.
b) L’execució de programes de caràcter temporal.
c) L’excés o acumulació de tasques por termini màxim de sis mesos, dins d’un període de dotze mesos.
Segona.- Requisits dels aspirants. 2.1- Requisits generals: Per a prendre part als sistema selectiu serà necessari que els aspirants reunisquen, en la data de finalització del termini de presentació d’instàncies els següents requisits amb caràcter general.
a) Ser espanyol o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea, d’acord amb allò disposat en l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tenir complits 16 anys d’edat i no excedir, en tot cas, de l’edat màxima per a la jubilació forçosa.
c) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que siga incompatible amb el desenvolupament de les funcions corresponents.
d) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de funcions públiques.
e) No trobar-se immers en cap dels supòsits d’incompatibilitat previstos en la Llei 53/84, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.
f) Nivell oral coneixement de valencià.
g) Estar en possessió del títol de graduat en educació secundària obligatòria en les places del Grup C2.
h) En les places del Grup E no s’exigeix estar en possessió de cap de les titulacions previstes en el sistema educatiu.
2.2 Requisits específics: A més dels requisits comuns, els aspirants caldrà que reunisquen els requisits específics que tot seguit s’assenyalen:
a) Oficial i operari de prestacions de serveis general: Trobar-se en possessió del carnet de conduir B1 i la targeta professional de la construcció o document acreditatiu equivalent
Tercera.- Llocs i funcions. En general, les funcions a desenvolupar seran les indicades en la relació de llocs de treball de l’ajuntament i aquelles altres previstes en la vigent legislació. En particular, les següents:
3.1. Subalterns:
Efectuarà funcions de notificacions d’actes administratius, atenció a la centraleta telefònica, vigilància i custodia interior d’oficines, missions de conserge, porter i altres anàlogues en edificis i serveis de la corporació.
3.2.- Oficial de prestacions de serveis generals.;
1. A més de les funcions pròpies d’un oficial d’obra, realitzarà aquelles altres pròpies dels serveis públiques com, per exemple: jardineria, muntar entaulats, treballs de protecció de béns i serveis i altres de naturalesa semblant.
2. La persona que resulte elegida podrà ser destinada a qualsevol de les funcions pròpies dels serveis de l’Ajuntament.
3.3. Operari de Serveis Generals.
1. A més de les funcions pròpies d’un peó d’obres, realitzarà aquelles altres pròpies dels serveis públics, com per exemple: jardineria, muntar entaulats, treballs de protecció de personal, béns i serveis o altres de naturalesa semblant.
2. La persona que resulte elegida podrà ser destinada a qualsevol dels serveis municipals.
3.4. Auxiliar ajuda a domicili.
Realitzarà funcions assistencials: cura de malalts, inclòs la netedat personal, comprar, cuinar, netejar la casa, llavar, planxar, acompanyar-los al metge, fer companyia a les persones que realment ho necessiten, funcions educatives en el cas de familiars de baix nivell cultural, ensenyar sobre la netedat i higiene dels xiquets, receptes de cuina sobre menjars d’aliments i de baix cost, control de l’assistència escolar del menuts i aquelles altres funcions que corresponguen a un auxiliar d’ajuda a domicili.
3.5. Operari de Neteja en general:
Realitzarà la neteja diària i el manteniment d’immobles, utilitzant els productes i maquinaria més adequats i respectant les normes d’utilització. Desenvolupa les seues funcions de forma autònoma o baix el control d’un supervisor, seguint el pla de treball establert.
Realitza tasques de manteniment bàsic de la maquinària de neteja.
Quarta.- Lloc i termini de presentació de sol·licituds:
4.1. Sol·licituds: Els interessats a formar part de la borsa de treball podran sol·licitar mitjançant instància dirigida a l’Alcalde, amb indicació de la plaça en la qual sol·liciten quedar inclosos L’imprès de sol·licitud es pot obtenir a través d’Internet consultant la pàgina web: www.algemesi.es.
4.2. Documentació a presentar. Juntament amb la sol·licitud de participació, els aspirants hauran preceptivament d’acompanyar el resguard acreditatiu del ingrés per import de 9,50 euros; ingrés que podrà efectuar-se a través de entitat financera, targeta de crèdit des de les oficines municipals o el portal tributari (Oficina Virtual) de la pàgina web de l’Ajuntament: www.algemesi.es
4.3 Resta de requisits: Sobre la resta de requisits, caldrà que els aspirants manifesten en la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condiciones exigides, tant generals com específiques, a la data de finalització de la presentació d’instàncies.
4.4. Documentació addicional: Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds no s’admetrà cap documentació addicional.
4.5. Lloc de presentació. L’imprès de sol·licitud, degudament emplenat, es podrà presentar en qualsevol dels llocs següents:
a) En el Registre General de l’Ajuntament d’Algemesí, situat a la plaça Major, 3, 46.680 Algemesí.
b) En les restants oficines de registre de l’Ajuntament d’Algemesí, i en els registres que estableixen les disposicions vigents.
c) Mitjançant les altres formes previstes a l’article 38.4 de la vigent Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o
d) A través de la seu electrònica (Oficina Virtual) d’aquest Ajuntament:
“www.algemesi.es/Oficina Virtual/Accés a la carpeta ciutadana/Instància genèrica/Tramitació Electrónica.
4.6. Termini de presentació. El termini de presentació de sol·licituds, així com la documentació necessària per acreditar els requisits establerts, serà de quinze dies naturals a comptar de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. {del 26 d'Octubre al 9 de Novembre de 2013, a.i.}
a) En el Registre General de l’Ajuntament d’Algemesí, situat a la plaça Major, 3, 46.680 Algemesí.
b) En les restants oficines de registre de l’Ajuntament d’Algemesí, i en els registres que estableixen les disposicions vigents.
c) Mitjançant les altres formes previstes a l’article 38.4 de la vigent Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o
d) A través de la seu electrònica (Oficina Virtual) d’aquest Ajuntament:
“www.algemesi.es/Oficina Virtual/Accés a la carpeta ciutadana/Instància genèrica/Tramitació Electrónica.
4.6. Termini de presentació. El termini de presentació de sol·licituds, així com la documentació necessària per acreditar els requisits establerts, serà de quinze dies naturals a comptar de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. {del 26 d'Octubre al 9 de Novembre de 2013, a.i.}
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia