Ajuntament d’Alaior . “BASES QUE REGIRAN EL CONCURS DE MÈRITS PER A LA CONTRACTACIÓ AMB CARÁCTER LABORAL TEMPORAL A TEMPS PARCIAL DE PROFESSOR DE SAXÒFON, DE PIANO, FLAUTA, LLENGUATGE MUSICAL I GUITARRA ELÈCTRICA.
PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte d’aquesta convocatòria és la provisió, mitjançant concurs de mèrits, de cinc places de professor de música adscrits a l’Ajuntament d’Alaior, amb caràcter laboral temporal de duració determinada i a temps parcial, de les següents especialitats:
- 1 professor de saxòfon (3,5 hores setmanals)
- 1 professor de piano (5 hores setmanals)
- 1 professor de llenguatge musical (8,5 hores setmanals)
- 1 professor de flauta (3,5 hores setmanals)
- 1 professor de guitarra elèctrica (6,5 hores setmanals)
Les places oferides s’enquadren dins el grup el grup d’oficis, categoria d’oficial, segons la disposició transitòria Tercera, en relació a l’article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic i el conveni de personal laboral de l’Ajuntament d’Alaior.
El contracte de treball tindrà la durada del que resti del curs lectiu de 2014 i amb els horaris lectius que ja estan establerts per l'Escola Municipal de les corresponents assignatures.
La jornada de treball definitiva i nombre d’hores lectives es fixarà definitivament en funció del nombre de matrícules que es formalitzin per cadascuna de les especialitats musicals, i d’acord amb la programació de cada curs escolar.
SEGONA. CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Les persones interessades a participar en el procediment selectiu hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les següents condicions.
a) Tenir la nacionalitat espanyola o complir amb els requisits de l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, regulador de l’accés a ocupació pública de nacionals d’altres estats.
b) Haver complert setze anys i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa, en el supòsit de ser menor de divuit anys és necessari el consentiment dels seus pares o tutors o l’autorització de la persona o institució que els tingui al seu càrrec.
c) Estar en possessió del títol de grau mig de LOGSE o equivalent en pla 66 (títol professional) DE SAXÒFON, en el cas de la plaça de professor de saxòfon.
Estar en possessió del títol de grau mig de LOGSE o equivalent en pla 66 (títol professional) DE PIANO, en el cas de la plaça de professor de piano.
Estar en possessió del títol de grau mig de LOGSE o equivalent en pla 66 (títol professional) DE FLAUTA, en el cas de la plaça de professor de flauta.
Estar en possessió d'un títol de grau mig de LOGSE o equivalent en pla 66 (títol professional) DE LLENGUATGE MUSICAL, en el cas de la plaça de professor de llenguatge musical.
Estar en possessió del títol de grau professional de GUITARRA ELÈCTRICA o equivalent homologat, o habilitació del Govern Balear, en el cas de la plaça de professor de guitarra elèctrica.
d) No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupació o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el que hagués sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’altre Estat, no trobar-se sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos terminis l’accés a l’ocupació pública.
e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents.
f) Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
SISENA. SOL·LICITUDS I ADMISSIÓ D’ASPIRANTS. Les sol·licituds per participar es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament d’Alaior, c/ Major, núm. 11 directament o mitjançant el procediment establert a l’article 38.4 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en el termini de 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació de les bases en el butlletí oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Ajuntament www.alaior.org. {del 5 al 19 de febrer de 2014, a.i.}
Els drets d'examen per aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança Fiscal 2/4 de 30 de maig de 2013, estan fixats en 10 euros, que s'hauran de fer efectius en el moment de la presentació de la sol·licitud. Quedaran exemptes les persones que acreditin que es troben en situació d'atur.
A les instàncies, on haurà de constar manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base segona, referida sempre a la data d’expiració del termini de presentació, s’haurà d’adjuntar fotocòpia del DNI, i documentació justificativa (fotocòpies compulsades) dels mèrits al·legats. Els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà en el tauler d’edictes de l’Ajuntament la llista d’admesos i exclosos, tot concedint als últims un termini de 1 dia natural per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que hagin causat l’exclusió.
Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades per l’Alcaldia mitjançant resolució motivada.
La llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s’entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat de resolució expressa ni nova publicació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia