ANNEX. Bases reguladores de la convocatòria del procediment selectiu per a la cobertura, mitjançant el sistema de concurs oposició lliure i per procediment d’urgència, de dues places d’agents de la Policia Local de l’Ajuntament de Tordera, en règim de personal funcionari interí, i per a la creació d’una Borsa de Treball
1. Objecte de la convocatòria. Constitueix l’objecte d’aquestes Bases el procediment selectiu per a la provisió, mitjançant el sistema de concurs oposició lliure i per procediment d’urgència, de dues places d’Agents de la Policia Local de l’Ajuntament de Tordera, en règim de personal funcionari interí, enquadrades al Grup d’Administració Especial, Subescala de Serveis Especials, Escala Bàsica, d’acord amb allò previst al Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les Policies Locals.
Les característiques de les places són les següents:
- Denominació: Agent de la Policia Local.
- Grup de classificació: C2.
- Nivell de Complement de Destí: 12.
- Jornada: temps complet.
- Tasques a realitzar: les que puguin ser encomanades d’acord amb la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les Policies Locals, i d’acord amb d’altres normes de caràcter legal o reglamentari.
- Tipus de personal: personal funcionari interí.
- Procediment de selecció: concurs oposició lliure.
- Durada de la relació: el/la funcionari/ària nomenat/da amb caràcter interí cessarà per qualsevol de les causes enumerades als articles 33 del Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les Policies Locals, i 7 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del Personal al servei de les Entitats Locals, i, en tot cas, en incorporar-se al lloc de treball el/la funcionari/ària de carrera que estigui en situació administrativa amb dret a la reserva del lloc de treball.
2. Requisits de les persones aspirants. Per a ser admesa i, en el seu cas, prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants hauran de reunir, amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d’instàncies, els següents requisits:
- Tenir la nacionalitat espanyola, sens perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
- Haver complert 18 anys i no passar dels 35.
- Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l’exercici de les funcions pròpies de la plaça i no patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi l’exercici de les funcions pròpies del lloc de treball.
- Tenir una alçada mínima d’1,60 metres en el cas de dones i d’1,70 mentre en el cas d’homes.
- Estar en possessió dels permisos de conduir de les Classes A i B i de l’autorització per conduir vehicles prioritaris (BTP).
- No haver estat condemnada per cap delicte ni separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a treballs o càrrecs públics en virtut de resolució judicial. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que l’aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.
- No trobar-se afectada per cap causa d’incompatibilitat de les establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
- Estar en possessió de la titulació exigida per a l'accés a la subescala i categoria a la qual pertany el lloc: títol de graduat/da en educació secundària, graduat/da escolar, tècnic/a corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic/a auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, han d'estar acompanyades de l'ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de l’homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
- Estar en possessió del nivell B de català, acreditat per la Junta Permanent de Català de la Generalitat de Catalunya o per mitjà d’algun dels certificats o títols equivalents. En cas contrari, prèviament a la realització de les proves, s’haurà de superar una prova de català, que consistirà en uns exercicis equiparables a la prova nivell de català de la Junta Permanent. Serà avaluada com a apta o no apta.
3. Presentació d’instàncies. Les instàncies per sol·licitar prendre part en el procés selectiu aniran adreçades al President de la Corporació i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament en el termini de 10 dies naturals, atès que se segueix el procediment d’urgència, comptats a partir de l’endemà de la darrera publicació del corresponent anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{de l' 1 al 10 de març de 2014, a.i.} www.tordera.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia