Ajuntament de Vinaròs. Bases específiques del procediment selectiu per al nomenament com a funcionari interí d'un/a tècnic/a auxiliar biblioteca. [BOP-Castelló 22 - 20 de febrero de 2014]
Per Decret d’Alcaldia, núm. 0192, de data 14 de febrer de 2014, han estat aprovades la convocatòria i les bases específiques del procediment selectiu a seguir per al nomenament com a funcionari interí d’un/a tècnic/a auxiliar biblioteca, pel sistema de concurs oposició, les quals es transcriuen:
“BASES ESPECÍFIQUES DEL PROCEDIMENT SELECTIU A SEGUIR PER AL NOMENAMENT COM A FUNCIONARI INTERÍ D’UN/A TÈCNIC/A AUXILIAR BIBLIOTECA
PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte de la present convocatòria és la selecció i provisió, amb caràcter interí, de:
Núm. de llocs: 1
Règim jurídic: funcionari interí
Classificació: Escala d’Administració Especial
Subescala: Tècnica
Grup professional: grup C, subgrup C1
Sistema de selecció: concurs – oposició
Funcions:
Realitzar les tasques administratives i estadístiques: atenció i orientació personal, telefònica i electrònica als usuaris; gestió de la comptabilitat (préstec interbibliotecari, mal ús del servei de préstecs, documents perduts, impressions i gravacions).
Informació general sobre la biblioteca, el serveis i informació bibliogràfica bàsica.
Gestionar els servei de préstec: realitzar el préstec presencial (préstecs, reserves, renovacions i devolucions), gestionar el préstec interbibliotecari en xarxa, gestionar i controlar los nous inscrits a la biblioteca (renovació i expedició), i gestionar, controlar i reclamar els usuaris morosos.
Realitzar tasques de dinamització del servei: confeccionar guies de lectura, elaborar cartells i butlletins de novetats, preparar dossiers i informació selectiva.
Controlar i dur a terme el manteniment de la col·lecció, realitzar llistats de compres dels documents en funció de les demandes dels usuaris, de les mancances de la biblioteca i de les novetats sorgides, dus a terme el proces tècnic del fons (registre, control d’arribada, segellar, folrar, activar, etiquetar, posar a disposició dels usuaris, donar de baixa, etc.) realitzar i revisar l’inventari.
Tramitar les qüestions que els usuaris presenten.
Prestar suport operatiu en el bon funcionament de les sales: manteniment i actualització dels materials bibliogràfics, ordenació dels documents a les prestatgeries segons la classificació decimal.
Coordinar i realitzar les visites que es realitzen a la biblioteca: visites escolars a diferents nivells, visites d’altres institucions, sessions d’iniciació en l’ús de la biblioteca, control de visites d’edifici, etc.
Vetllar per la protecció de les dades personals dels usuaris.
Dur a terme la realització administrativa de la memòria de la biblioteca: seleccionar fotografies, recollir informació de visites i activitats realitzades a la biblioteca, realitzar estadístiques i gràfics.
Tenir cura del funcionament dels aparells audiovisuals i multimèdia de la biblioteca.
Realitzar el control i manteniment de la secció de diaris i revistes (inclosos material d’acompanyament i col·leccionables), elaboració i actualització del llistat de revistes que es reben a la biblioteca.
Realitzar, puntualment, tasques de secretari/a per la direcció de la biblioteca.
Tramitar comandes i factures, mentre no hage un auxiliar administratiu.
Arxivar les publicacions que es retiren de l’expositor de novetats.
Altres que per normativa legal o pels seus caps li siguen atribuïdes, sempre i quan respectin el grup i la categoria laboral.
TERCERA. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per a ser admesos en la realització de les proves els aspirants hauran de reunir els següents requisits en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies:
Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat en l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic..
Tenir compliments 16 anys, i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
Estar en possessió del títol Batxiller o equivalent. L’equivalència o l’homologació de títols haurà d’acreditar-se per mitjà de certificat expedit per l’administració educativa competent.
Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques pròpies del lloc que es convoca, i, en conseqüència, no patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l’exercici de les mateixes.
No haver estat separat per mitjà d’expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals es desenvolupen en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en el mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública.
QUARTA. PUBLICITAT DE LA CONVOCATÒRIA I BASES. Les bases una vegada aprovades i la convocatòria, es publicaran íntegrament en el Tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Vinaròs i en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló.
QUINTA. PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. En les instàncies els aspirants sol·licitaran prendre part en la convocatòria, hauran de manifestar que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides en la base tercera i es comprometran a acreditar-los documentalment quan els fóra exigit. Es dirigiran a l’alcalde de la Corporació i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament o de qualsevol de les formes previstes en l’article 38.4 de la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú.
La persona interessada adjuntarà a la sol·licitud el DNI, titulació exigida, justificant d’haver abonat els drets d’examen i el seu currículum de formació, així com els documents dels mèrits al·legats. Els documents acreditatius del mèrits al·legats es presentaran mitjançant fotocòpia compulsada.
Els drets d’examen es fixen en 18€, que s’hauran d’adjuntar amb la sol·licitud. L’import de la taxa, es farà efectiu en règim d’autoliquidació, mitjançant l’imprès establert a tal efecte per l’Ajuntament de Vinaròs, i que estarà a disposició dels aspirants a l’oficina de Rentes i Exaccions de l’Ajuntament de Vinaròs (Pl. Parroquial, núm. 12, 3a planta).
El termini de presentació i d’instàncies serà de 20 dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló.[BOP-Castelló 22 - 20 de febrero de 2014] {del 21 de febrer a l' 11 de març de 2014, a.i.} Els successius anuncis únicament es publicaran en el tauler d’anuncis municipal. www.vinaros.es
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia