Ajuntament d'Alaró (Mallorca-IllesBalears). BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PER CONSTITUIR UNA BORSA D’ASPIRANTS PER PROVEIR, COM A FUNCIONARIS INTERINS, PLACES VACANTS DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT D’ALARÓ, MITJANÇANT CONCURS.
PRIMERA.
OBJECTE, CARACTERÍSTIQUES I NORMATIVA APLICABLE. 1. L'objecte d'aquesta convocatòria és constituir una borsa d'aspirants per proveir, com a funcionaris interins, les places de vacants de policia local (escala d’administració especial, subescala de serveis especials), que es puguin produir.
2. Vigència de la borsa de treball: tres anys, des que es publiqui a la pàgina web municipal i al tauler d’anuncis la llista definitiva de la puntuació de les persones aspirants; (article 12 del Decret 30/2009, de 22 de maig).
SEGONA.
FORMA DE SELECCIÓ. El procediment de selecció, per a la constitució de la borsa de treball de policia local, com a funcionaris interins, serà el de concurs de mèrits, pel sistema de torn lliure, d'acord amb als articles 31 i 41 de la Llei Autonòmica 4/2013, de 17 de juliol.
TERCERA.
REQUISITS I CONDICIONS GENERALS DE LES PERSONES ASPIRANTS. Per participar en aquesta convocatòria, les persones aspirants hauran de complir els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola.
b) Tenir fets els divuit anys.
c) Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de policia local, propi de la plaça objecte de la convocatòria, expedit per l’Escola de Policia local de la CAIB, Institut Balear de Seguretat Pública (ISPIB) o Escolar Balear d'Administració Pública (EBAP), amb validesa de tres anys o d'actualització en cas de caducitat del termini anterior.
d) Estar en possessió o en condicions d’obtenir-lo en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, del títol de Batxillerat, Formació Professional de segon grau o equivalent. Als efectes de poder concórrer a aquesta oferta pública, es considerarà requisit suficient de titulació acadèmica, el haver superat les proves d'accés a la Universitat per a majors de 25 anys.
e) No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d'exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d'establiment de les normes marc a què han d'ajustar-se els reglaments de les policies locals de les Illes Balears.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrec públic per resolució judicial.
g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
h) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell de certificat B2 (nivell avançat). Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació i Cultura, l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), o una altra institució reconeguda a aquest efecte per la legislació vigent.
i) Compromís, mitjançant declaració jurada, de portar armes i, si escau, utilitzar-les.
j) Estar en possessió el permís de conductor A, B i BTP.
Tots els aspirants han d'estar en possessió dels requisits el dia en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies de la convocatòria corresponent.
Per ser admès i prendre part en el procedimient selectiu, basta que les persones aspirants manifestin en la seva sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides a la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies, tret dels requisits dels apartats c), d), h) i j).
Els documents acreditatius d’aquests últims requisits esmentats, per original o fotocopia compulsada, s'hauran de presentar dins el termini d'admissió de sol·licituds al procés selectiu, sense que es pugui presentar en cap altre moment; la resta, abans de la presa de possessió.
QUARTA.
SOLICITUDS DE PARTICIPACIÓ, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ.
1. Les sol·licituds es dirigiran al batle president de la corporació, en el termini de quinze dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). {del 14 al 28 de febrer de 2014, a.i.}
A la sol·licitud s’haurà d’indicar un número de fax o una adreça de correu electrònic, i un número de teléfon, que serviran a afectes de rebre informacions, comunicacions, requeriments o notificacions, en relació a aquest procediment i als que puguin tramitar-se a ran de la constitució de la borsa de treball.
2. La presentació de sol·licituds i la documentació acreditativa esmentada en la base anterior, podrà fer-se en el registre general de la corporació o en la forma establerta per l’article 38,4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. A la sol·licitud s’hauran d’acompanyar, a més, els següents documents:
- fotocòpia del document nacional d’identitat.
- fotocòpia acarada del certificat acreditatiu de posseir, com a mínim, del nivell de coneixement exigit en aquesta convocatòria.
- relació dels mèrits de què disposin i que vulguin que se'ls tinguin en compte en el concurs, seguint el mateix ordre d’exposició que consta en base setena de valoració de mèrits, no respectar l’ordre d’exposició serà motiu d’exclusió. Aquests mèrits s’hauran d’acreditar documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc… mitjançant originals o fotocòpies autenticades. Els mèrits al·legats i no justificats en la forma indicada, no seran valorats; a més, perquè es tinguin en compte determinats mèrits s'han d'assenyalar expressament i no basten mencions genèriques. www.ajalaro.net/
A la sol·licitud s’haurà d’indicar un número de fax o una adreça de correu electrònic, i un número de teléfon, que serviran a afectes de rebre informacions, comunicacions, requeriments o notificacions, en relació a aquest procediment i als que puguin tramitar-se a ran de la constitució de la borsa de treball.
2. La presentació de sol·licituds i la documentació acreditativa esmentada en la base anterior, podrà fer-se en el registre general de la corporació o en la forma establerta per l’article 38,4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. A la sol·licitud s’hauran d’acompanyar, a més, els següents documents:
- fotocòpia del document nacional d’identitat.
- fotocòpia acarada del certificat acreditatiu de posseir, com a mínim, del nivell de coneixement exigit en aquesta convocatòria.
- relació dels mèrits de què disposin i que vulguin que se'ls tinguin en compte en el concurs, seguint el mateix ordre d’exposició que consta en base setena de valoració de mèrits, no respectar l’ordre d’exposició serà motiu d’exclusió. Aquests mèrits s’hauran d’acreditar documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc… mitjançant originals o fotocòpies autenticades. Els mèrits al·legats i no justificats en la forma indicada, no seran valorats; a més, perquè es tinguin en compte determinats mèrits s'han d'assenyalar expressament i no basten mencions genèriques. www.ajalaro.net/
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia