miércoles, 12 de febrero de 2014

100 plazas de Agente de la Guardia Urbana (C2). Ajuntament de Barcelona.

En el «Boletín Oficial de la Província de Barcelona» de 6 de febrero de 2014, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
100 plazas de Agente de la Guardia Urbana, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala de Servicios Especiales, clase Guardia Urbana y régimen funcionarial, mediante el sistema de oposición, en turno libre.
Asimismo, las bases generales que regulan los procesos selectivos se han publicado íntegramente en la gaceta municipal número 16, de 10 de junio de 1991.
El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Diario Oficial de la Generalitat de Catalunya».{del 13 de febrer al 4 de març de 2014, a.i.}
Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en la forma prevista en las propias bases. http://www.bcn.cat/
.......................................................

La Comissió de Govern, actuant per delegació de l’Alcalde, va aprovar en sessió celebrada el 22 de gener de 2014 les bases específiques que han de regir la convocatòria del procés selectiu per a l'accés a les següents places:
- 100 places d' Agent de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant oposició lliure, corresponent a l'escala bàsica, grup C, subgrup C2, Escala d’Administració especial, Sots-escala de Serveis Especials i Classe Guàrdia Urbana i règim funcionarial.
Aquesta convocatòria s'efectua en execució d'allò que disposa l'Oferta Pública d'Ocupació per l'any 2014, aprovada per Decret de la Comissió de Govern de 15 de gener de 2014.
Les persones que desitgin participar a l'esmentada convocatòria hauran de presentar la sol·licitud, d'acord amb les bases de la convocatòria, telemàticament seguint una de les següents rutes:
- web www.bcn.cat / Oferta Pública / Bases i impresos de sol·licitud / Accés a la sol·licitud telemàtica.
- a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona, web www.bcn.cat / Tràmits / Tràmits per fets vitals / ...treballar / Participació en processos de selecció de personal de l'Ajuntament.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d’Atenció a la Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació del present anunci.
...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia