Ajuntament del Prat de Llobregat ANUNCI sobre aprovació de les bases per al nomenament, com a funcionari/ària interí/ina, d'una plaça de tècnic/a superior en dret.
BASES PER AL NOMENAMENT, COM A FUNCIONARI/ÀRIA INTERÍ/NA, D'UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A SUPERIOR EN DRET
PRIMERA.- Objecte. És objecte de les presents bases regular el procés selectiu per al nomenament, com a funcionari/ària interí/na, d'un/a tècnic/a superior en Dret que cobrirà una plaça de titulat/da universitari/ària superior corresponent al grup A, subgrup A1, i amb el codi d'identificació 100830 de la plantilla de funcionaris d’aquest Ajuntament. Aquesta plaça serà adscrita al lloc de treball de tècnic/a superior en Dret de la Secció Jurídico-administrativa amb nivell de complement de destinació 20.
SEGONA.- Sistema selectiu. El procediment de selecció de la plaça objecte d’aquest procés és el concurs-oposició en torn lliure.
TERCERA.- Perfil. El/La tècnic/a dependrà orgànicament de la Secció Jurídico-administrativa que dóna suport a les Àrees d'urbanisme, Mobilitat i Medi Ambient i Projectes Urbans i Obres Municipals.
El seu treball es desenvoluparà principalment en el marc del control de la legalitat urbanística de la ciutat i del territori, en estreta col·laboració amb els diferents tècnics de les Àrees a les quals es dóna suport i amb secretaria, sense deixar de banda qualsevol possible altre intervenció en el desenvolupament urbanístic i territorial de la ciutat.
El seu perfil serà el d'una persona capaç de treballar amb autonomia, però, al mateix temps, amb una bona predisposició per al treball en equip. Amb coneixements específics del dret administratiu i urbanístic i dels procediments judicials, especialment del contenciós administratiu.
CINQUENA.- Condicions dels/de les aspirants.- 5.1.- Per ser admesos/ses en aquest procés selectiu els/les aspirants hauran de complir els següents requisits:
a) Ser ciutadà/na espanyol/a o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o dels estats en el quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en els termes que indica la legislació vigent. En el cas d’estrangers/res s’haurà d’acreditar el domini de la llengua oficial de l’Estat espanyol.
També podran ser admesos/ses el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
b) Haver complert 16 anys d’edat i no superar l'edat de jubilació.
c) Posseir la titulació de Llicenciat/da en Dret dins del termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives. Els/les nacionals dels Estats membres de la Unió Europea o d'altres estats diferents hauran d'acreditar el reconeixement del seu títol oficial per l'estat espanyol, de conformitat amb la normativa vigent en la matèria.
d) No patir cap malaltia o situació física i/o psíquica que impedeixi el normal desenvolupament i exercici de les funcions corresponents.
e) No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici d'ocupacions o càrrecs públics ni haver estat separat/da, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública.
5.2.- Aquestes condicions hauran de complir-se, com a màxim, dintre de l’últim dia del termini de presentació d’instàncies.
SISENA.- Presentació de sol·licituds. Les persones que desitgin prendre part en les proves selectives hauran de:
FASE D'OPOSICIÓ
A) INSTÀNCIA I DOCUMENTACIÓ REQUERIDA: Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud en el termini de 20 dies naturals, comptats des de l'endemà de l'última publicació de la convocatòria al DOGC o al BOPB, o bé mitjançant instància si es fa de forma presencial o bé a través de formulari de la seu electrònica, si es fa de forma telemàtica.{del 29 de maig al de 17 juny de 2014, a.i.}
A més caldrà adjuntar:
- Currículum vitae.
- Fotocòpia del DNI.
- Fotocòpia de la titulació requerida.
- Fotocòpia de la documentació que acredita el coneixement de la llengua catalana (nivell de suficiència- C) de conformitat amb allò que disposa la base novena d'aquest procés selectiu.
En la instància presentada, les persones aspirants:
- Manifesten que compleixen les condicions exigides a la base cinquena, i que es comprometen a prestar jurament o promesa en la forma establerta establerta pel Decret 359/1986, de 4 de desembre, de la Generalitat de Catalunya.
- Donen consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, de conformitat amb la legislació vigent.
- Atorguen l'autorització expressa perquè aquesta Corporació municipal demani, respecte a la persona interessada, els antecedents que d'aquesta puguin constar al Registre Central de Penats i Rebels.
Les dades corresponents a l'adreça, DNI, telèfon i correu electrònic que figuren en la sol·licitud es consideraran com les úniques vàlides a efectes de notificacions. Serà responsabilitat exclusiva de les persones aspirants els errors en la seva consignació i la comunicació a aquest Ajuntament de qualsevol canvi de les mateixes.
Els/les aspirants discapacitats/des han de fer constar en la sol·licitud aquesta condició, així com les adaptacions que sol·liciten per a la realització de les proves.
B) FORMA DE PRESENTACIÓ DE LA INSTÀNCIA I DOCUMENTACIÓ REQUERIDA:
La presentació de la instància i de la documentació exigida a l'apartat anterior es podrà fer d'acord amb el detall següent:
1) Presentació telemàtica: caldrà seguir una de les següents rutes:
- Web http://www.elprat.cat / Ajuntament/Oferta Pública d'Ocupació.
- A través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament del Prat de Llobregat, web http://seu.elprat.cat a l'apartat Oferta Pública d'Ocupació.
Cal omplir les dades del formulari i adjuntar la documentació sol·licitada en format PDF.
2) Presencial: a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana d'aquest Ajuntament (Plaça de la Vila,1), en horari de dilluns a divendres, de les 9 a les 13:30 hores i de dilluns a dijous, de les 16:30 a les 19 hores, excepte durant els mesos de juliol i agost que l'horari serà de dilluns a divendres, de les 9 a les 14 hores.
3) Correu administratiu: en la forma que determina l'art. 38 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú.
FASE DE CONCURS. Les persones que hagin superat la prova teòrico-pràctica disposaran de 7 dies naturals per presentar a l'OIAC la documentació necessària per a la fase de concurs d'acord amb el següent detall:
- Originals o còpies compulsades dels documents acreditatius dels mèrits a tenir en compte a la fase de concurs. A aquests efectes cal acreditar documentalment tots els aspectes que consten en el barem de mèrits, com ara períodes treballats, experiències professionals, cursos, etc... (es poden acreditar mitjançant informe de vida laboral actualitzat i/o fotocòpies dels contractes, nòmines o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa i durada dels serveis prestats). Els mèrits no acreditats suficientment no seran valorats pel tribunal. Els serveis prestats en aquest Ajuntament seran tinguts en compte, si s'escau, d'ofici i per tant no caldrà la seva acreditació per part de l'aspirant
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia