viernes, 23 de mayo de 2014

borsa de treball de funcionaris de la categoria de vigilant. Ajuntament d'Alcover (Tarragona)

BASES QUE REGIRAN EL PROCÉS SELECTIU – SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ LLIURE - PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE FUNCIONARIS INTERINS PER LA COBERTURA DE LLOCS DE TREBALL DE LA CATEGORIA DE VIGILANT, GRUP ALTRES AGRUPACIONS PROFESSIONALS PER A L’AJUNTAMENT D’ALCOVER
Convocatòria 1/2014. – Borsa de treball d’altres agrupacions professionals per a l’Ajuntament d’Alcover. 
1.1 OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció mitjançant concurs oposició lliure, per a la constitució d’una borsa de treball, de diversos vigilants per a l’Ajuntament d’Alcover, funcionaris interins, amb grup de classificació Altres agrupacions professionals (AP d’ara endavant), vacants a la plantilla de personal d’aquest Ajuntament.
El lloc de treball té assignades les retribucions bàsiques que corresponen al grup Vigilant Municipal, segons la classificació establerta a l’art. 76 i a la Disposició addicional 7a de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat, i al nivell 12 de complement de destinació, segons disposa la plantilla de l’Ajuntament, aprovada juntament amb el seu pressupost i publicada al Butlletí oficial de la província.
1.3 REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per ser admès i prendre part en la convocatòria, els aspirants han de reunir, a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, d'acord amb les lleis vigents.
b) Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.
c) Haver complert 18 anys i no excedir de l’edat de jubilació forçosa fixada per la llei.
d) No patir cap malaltia ni disminució que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions. En aquest sentit, hauran de certificar que reuneixen els requisits antropomètrics i no estar inclòs en el quadre d’exclusions mèdiques que figuren en aquestes bases.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a l’accés al cos o escala de funcionaris, sempre i quant no s’acrediti el benefici de la rehabilitació mitjançant el corresponent document oficial, antecedents penals cancel·lats, certificació corresponent del Registre Central de Penats i Rebels.
f) Complir les condicions específiques per exercir les funcions que dins el cos i l’escala li poden ser encomanades, atenent al que estableix el punt 2n d’aquestes bases.
g) Estar en possessió del certificat escolaritat.
h) Posseir el certificat de coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana orals i escrits (B2 - Certificat de nivell intermedi de català) de la Junta Permanent de Català o alguna de les titulacions equivalents d’acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i l’Ordre 491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix, és d’aplicació el Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
En cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció ha de contenir una prova o l’exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar aquests aspirants.
No obstant l’anterior, i d’acord amb l’establert en l’art. 5 de Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, resten exempts de realitzar la prova de coneixements de la llengua catalana:
- Les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de personal per accedir a l’Ajuntament d’Alcover, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior a l’exigit a la convocatòria,
- Les persones aspirants que hagin superat la prova esmentada en altres processos de selecció realitzats per l’Ajuntament d’Alcover dins la mateixa oferta pública d’ocupació.
i) Posseir el permís de conduir vehicles de la classe BTP (B transport públic)
j) Tenir una alçada mínima de 1,65 en homes i 1,55 en dones.
1.4 PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. Els aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar una instància normalitzada de sol·licitud d’admissió, juntament amb el currículum vitae i l’original o fotocòpia degudament compulsada de tots els documents justificatius dels mèrits al·legats, al Registre General de l’Ajuntament, a la Plaça Nova, 3, 43460, d’Alcover, en horari de registre, de 9 a 14 hores, o en qualsevol dels llocs a què fa referència l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, així com liquidar la taxa de drets d’examen, que és de 5,00 euros.
El termini per presentar sol·licituds comença l’endemà de la publicació de la convocatòria a la primera publicació al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i finalitzarà als 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la darrera publicació al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona o al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 24 de maig al 12 de juny de 2014, a.i.}
D’acord amb l’art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades de caràcter personal subministrades pels aspirants en emplenar la sol·licitud, així com les contingudes en la documentació adjunta per tal de participar en els processos selectius de l’Ajuntament, seran objecte de tractament automatitzat per l’Ajuntament. Per exercir els drets d’accés, oposició, rectificació i cancel·lació, els candidats han de dirigir-se al responsable del tractament, que és l’Ajuntament d’Alcover.
La llista d’admesos i exclosos es podrà consultar al tauler d’anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web http://www.alcover.cat
Per a més informació podeu trucar al telèfon de l’Ajuntament, 977 760441, en horari d’atenció al públic, de 9 a14.00 h.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia