Primera.- Objecte , procediment de selecció i normativa. 1.-La present convocatòria té per objecte la constitució d’una borsa de treball de la categoria de Policia Local, amb caràcter de funcionaris interins, per cobrir necessitats urgents de contractació a l’Ajuntament de Muro i altres incidències, integrats dins l’escala d’administració especial, subescala de serveis especials, grup C1.
Aquesta borsa només podrà tenir una vigència no superior a dos anys, a comptar des de l’endemà de la data de publicació de lesqualificacions definitives del procés convocat.
2.- La selecció de les persones aspirants s’efectuarà mitjançant un concurs que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’Annex 1 d’aquesta convocatòria ...
Segona.- Requisits i condicions de les persones aspirants. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data d’expiració del termini assenyalat per a lapresentació de sol·licituds els requisits següents:
1.- Tenir nacionalitat espanyola.
2.- Tenir 18 anys complerts.
3.- Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de policia local expedit per l’EBAP en plena validesa o haver superat la part teòrica del curs pertinent de formació bàsica per a policia local de l’Escola Balear d’Administració Pública.
4.- Estar en possessió del títol de Batxillerat, Formació Professional de segon grau o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
5.- No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d’establiment de les normes marc a què han d’ajustar-se els reglaments dels policies locals de les Illes Balears.
6.- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrecs públics per resolució judicial.
7.- No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
8.- Compromís de portar armes i, si escau, utilitzar-les
9.- Estar en possessió el permís de conduir A2, B i BTP.
10.- No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
11. Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza capactivitat al sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de lesadministracions públiques i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.
Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de la pressa de possessió, per tal que la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o d’incompatibilitat.
Tercera.- Presentació de sol·licituds. 1.- Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (Annex II) i es presentaran alRegistre General de l’Ajuntament. El model normalitzat de sol·licituds es trobarà a disposició de les persones interessades, al RegistreGeneral d’aquest Ajuntament, i a la seva pàgina web, a partir de l’obertura del termini per a la seva presentació.
També podran presentar-se per les formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de lesAdministracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.
2. El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies naturals, a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil, s’entén prorrogat al primer dia hàbil següent.{del 16 de maig al 4 de juny de 2014, a.i.}
3. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d’adjuntar:
a) Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.
b) Fotocòpia compulsada del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica, expedit per l’ EBAP i en plena validesa o fotocòpiacompulsada del certificat que acrediti d’haver superat la part teòrica del curs pertinent de formació bàsica per a policia local de l’Escola Balear d’Administració Pública.
c) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
d) Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen els requisits exigits a la base segona d’aquestes bases, referitssempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
El fet de constar a la llista d’admesos no implica el reconeixement que es compleixen els requisits als interessats per participar enaquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu, han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base segona, amb caràcter previ al seu nomenament.
e) La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes als efectes de comunicació amb l’Ajuntament de Muro.
f) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base cinquena d’aquesta convocatòria.
www.ajmuro.net Plaça Comte d'Empúries, 1 . 07440 Muro - 971 86 00 36
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia