viernes, 1 de mayo de 2015

1 responsable de cadastre (C1) per al Servei de Gestió Tributària i Cadastral (exp. 2015/246), del Consell Comarcal de la Selva (Girona)

El Consell Comarcal de la Selva, mitjançant l’acord de la Comissió Permanent del Ple, que va tenir lloc en data 14 d’abril de 2015, convoca la selecció d'un Responsable de Cadastre per al Servei de Gestió Tributària i Cadastral, en règim de funcionari/ària interí/na d’acord amb allò que disposa l’article 94 i següents del Decret 214/1990, de 30 de juliol, de la Generalitat de Catalunya.
Les bases de la convocatòria són les que figuren com annex a aquest anunci i es troben exposades en el tauler d’anuncis del Consell Comarcal de la Selva, podent-se consultar a la següent adreça d’internet: https://seu.selva.cat. A aquesta mateixa adreça d’internet hi ha disponible la instància per prendre part en aquest procés selectiu.
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà transcorreguts 30 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{de l' 1 al 30 de maig de 2015, a.i.}
-----------------------------------
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA És objecte de les presents bases la selecció per cobrir una vacant de Responsable de Cadastre de Gestió Tributària en règim de funcionari/ària interí/ina d’acord amb el que estableix l’article 10.1.a) de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, Llei 7/2007 de 12 d’abril, mitjançant sistema selectiu de concurs- oposició amb aplicació dels principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
SEGONA.- CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC DE TREBALL. 1. Funcions principals del lloc de treball:
- Gestió i seguiment del Conveni de gestió cadastral entre el CCS i la Direcció General del Cadastre.
- Relacions i interlocució amb la Gerència del Cadastre.
- Control i verificació de les valoracions cadastrals efectuades corresponents a les declaracions d’alteració cadastral presentades.
- Elaboració d’informes, propostes i assessorament al cap del SGTC i al Consell en matèria cadastral.
- Elaboració d’informes annexes a recursos que hagi de resoldre la Gerència en l’àmbit de les seves competències.
- Control sobre el manteniment de les bases de dades cadastrals.
- Elaboració de plans d’actuació i control cadastral.
- Càrrega en el sistema informàtic del Servei de tots els arxius i acords d’alteració cadastral procedents de la Gerència de Cadastre necessaris per a la gestió tributària de l’Impost sobre béns immobles.
- Representació gràfica de les alteracions cadastrals i valoració cadastral dels immobles d’acord amb les ponències de valors vigents en cada municipi.
- Control i verificació del padró periòdic anual de l’Impost sobre béns immobles.
- Suport a l’Unitat de gestió tributària.
- I, en general totes aquelles tasques del seu àmbit de responsabilitat que li siguin atribuïdes pel cap del SGTC.
2. Condicions de treball
- Lloc de treball: Responsable de Cadastre
- Grup de titulació: C1
- Sou brut/mes:
- Base: 720,02 euros
- Complement de destí: nivell 17 (372,33 euros)
- Complement específic: 578,61 euros
- Jornada: 37,5 hores setmanals

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia