miércoles, 25 de junio de 2014

1 TAE – assessor jurídic – lletrat del departament d’administració financera, mitjançant el sistema de concurs de mèrits. Ajuntament d'Artà. (Mallorca-Illes Balears) .

... convocatòria per a cobrir interinament durant el temps que duri la comissió de serveis del titular de la plaça, el lloc de treball de TAE – Assessor jurídic – Lletrat, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
TEXT:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER COBRIR INTERINAMENT DURANT EL TEMPS QUE DURI LA COMISSIÓ DE SERVEIS DEL TITULAR DE LA PLAÇA, EL LLOC DE TREBALL DE TAE – ASSESSOR JURÍDIC – LLETRAT, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS DE MÈRITS
1. Objecte de la convocatòria. És objecte d’aquesta convocatòria la selecció d’un candidat, per cobrir interinament durant el temps que duri la comissió de serveis del titular de la plaça, el lloc de treball de TAE – assessor jurídic – lletrat del departament d’administració financera, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
2. Funcions de la plaça Tramitar qualsevol expedient de caire jurídic del departament econòmic financer de l’Ajuntament d’Artà.
Emetre informes jurídics i dictàmens tècnics en assumptes de l’àrea econòmic financera de l’Ajuntament d’Artà.
Donar suport jurídic i tècnic i assessorar sobre les matèries jurídiques que afecten el departament econòmic financer així com als òrgans superiors i directius del departament.
Fer estudis, treballs i elaborar normativa del departament econòmic financer per raó de la seva activitat professional.
Revisar, actualitzar i ordenar la normativa pròpia del Servei del departament econòmic financer i col·laborar amb altres unitats administratives en el desenvolupament d’aquestes funcions.
Informar i assessorar al públic respecte a la tramitació dels expedients del departament econòmic financer especialment els expedients de recaptació en via executiva o de constrenyiment.
Representar a l’Ajuntament i dur la direcció lletrada en els expedients judicials en matèria econòmic financera, especialment en els expedients de recaptació de tributs.
3. Procediment selectiu. El procediment de selecció serà el concurs de mèrits.
4. Requisits dels aspirants. Per ser admesos a aquesta convocatòria, els aspirants hauran de complir, en la data d’acabament del termini de presentació d’instàncies, els requisits següents:
Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic.
Haver complit setze anys i no excedir, si s’escau, l’edat màxima de jubilació forçosa.
Estar en possessió de la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en situació d’inhabilitació absoluta o especial per a treballs o càrrecs públics per resolució judicial o per a l’accés a l’escala de funcionaris amb habilitació de caràcter estatal.
Estar en possessió de la titulació de llicenciat en dret.
Coneixement de la llengua catalana corresponent al nivell C1, acreditat mitjançant certificat, diploma, títol o equivalent expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o de l'Escola Balear d'Administració Pública.
També, i amb la finalitat de poder acreditar el requisit de coneixement de la llengua catalana del nivell que correspon a la plaça, es preveu la realització d’un exercici sobre el coneixement esmentat, amb independència del sistema fixat per accedir-hi, per a les persones aspirants que no estiguin en possessió de la titulació o certificat corresponent.
5. Instàncies. 5.1. Les instàncies per prendre part en aquesta convocatòria, en les quals els aspirants hauran de declarar Presentació. sota la seva
responsabilitat que compleixen tots els requisits exigits a la base tercera - referits sempre a la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies-, es dirigiran al Batle de la Corporació i es presentaran en el registre general de l’ajuntament en hores d'oficina o bé en la forma establerta en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
5.2. Termini de presentació d'instàncies. Les instàncies es presentaran a l’Ajuntament dins el termini de 5 dies hàbils comptats a partir del dia següent a la publicació de les presents bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears.{del 25 al 30 de juny de 2014,a.i.}
Si el darrer dia del termini fos dissabte, es prorrogarà el termini fins el primer dia hàbil posterior.
5.3. Drets d'examen.
– No n’hi ha.
5.4. Documentació per adjuntar a la instància.
A la instància s’haurà d’adjuntar:
Fotocòpia compulsada del DNI.
Fotocòpia compulsada de la titulació requerida.
Fotocòpia compulsada certificat, títol o diploma de coneixement del nivell exigit de la llengua catalana.
Fotocòpia compulsada dels documents exigits per acreditar els mèrits de la fase de concurs, d’acord amb la base setena.
Adreça electrònica per a rebut de comunicacions: els aspirants hauran d’indicar una adreça electrònica, i en el seu defecte un número de fax, a la qual l’ajuntament podrà dirigir les comunicacions referents a aquest procediment i les que esdevinguin de la borsa de treball que es constitueix.
www.arta.cat   Plaça d'Espanya, 1, 07570 Artá - (Mallorca-Illes Balears) - 971 82 95 95

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia