viernes, 27 de junio de 2014

borsa de treball d'Administratius i de Treballadors/ores Socials. Ajuntament de Montgat (Barcelona)

L’Ajuntament de Montgat, convoca concurs-oposició lliure per a la creació d’una borsa de treball d’administratius, que permeti una contractació temporal i immediata en cas de produir-se qualsevol eventualitat que així ho requereixi.
Les bases que regiran el mateix són les que es publiquen conjuntament amb aquest anunci i han estat aprovades per Resolució de l’Alcaldia de data 17 de juny de 2014.
El termini de presentació d’instàncies és de vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà al de la publicació de la convocatòria al DOGC.{del 27 de juny al 16 de juliol de 2014, a.i.}
Requisits: c) Estar en possessió del títol de batxillerat superior, cicle de grau superior o equivalent i estar en condicions de tenir l’acreditació corresponent en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol.licituds per prendre part en les proves selectives. Els/les aspirants estrangers/estrangeres han d'estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.

L’Ajuntament de Montgat, convoca concurs-oposició lliure per a la creació d’una borsa de treball de Treballadors/es Socials, que permeti una contractació temporal i immediata en cas de produir-se qualsevol eventualitat que així ho requereixi.
Les bases que regiran el mateix són les que es publiquen conjuntament amb aquest anunci i han estat aprovades per Resolució de l’Alcaldia de data 17 de juny de 2014.
El termini de presentació d’instàncies és de vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà al de la publicació de la convocatoria al DOGC.{del 27 de juny al 16 de juliol de 2014, a.i.}
Requisitsc) Estar en possessió de la titulació de Diplomatura en treball Social o Grau de Treball Social i nivell C de Català de la junta permanent o equivalent i estar en condicions de tenir l’acreditació corresponent en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol.licituds per pendre part en les proves selectives. Els/les aspirants estrangers/estrangeres han d'estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria
-------------- disposició comuna -------------------
3a.- Sol.licituds.-
1. Les sol.licituds per prendre part en el procés selectiu, juntament amb els documents acreditatius dels mèrits, s’han de presentar al Registre General de l’Ajuntament, dins el termini improrrogable de 20 dies naturals, a comptar des del següent al de la publicació d’aquesta convocatòria al BOP DOGC{del 27 de juny al 16 de juliol de 2014, a.i.} i Tauler d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina Web municipal, en el model normalitzat que us serà facilitat gratuïtament a les oficines de l’OAC municipal, al departament de promoció econòmica i a la pàgina web www.montgat.cat adreçada al president de la corporació, de conformitat amb el que disposa l'article 38 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (des d'ara LRJAPiPAC), sense perjudici dels altres mitjans previstos a la norma.
2. Amb la formalització i presentació de la sol.licitud, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent.
3. Els/les aspirants han de manifestar en aquesta sol.licitud que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits a la base segona.
4. Els drets d’exàmen es fixen en la quantitat de 15,60 € (ordenança fiscal núm. 16 Taxa per expedició de documents administratiusarticle 6, epígraf 3 punt b), i han de ser satisfets prèviament pels aspirants, que han d’adjuntar el corresponent resguard acreditatiu del pagament en el moment de la presentació de la sol.licitud. La manca de pagament de la taxa o la no acreditació del seu abonament determinarà l’exclusió de l’aspirant.
Tal i com disposa l’article 5.- Beneficis fiscals.- punt 2 de l’ordenança fiscal esmentada anteriorment “Als participants en els concursos i oposicions per a places de plantilla que acreditin trobar-se en situació d’atur se’ls aplicarà una bonificació del 75% sobre la quota.”
5. Per ser admès/sa a les proves selectives, els/les aspirants han d’adjuntar a la sol.licitud:
a) Fotocòpia compulsada del DNI.
b) Currículum vitae.
c) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit.
d) Fotocòpia compulsada de la demanda de feina actualitzada.
e) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa corresponent per drets d’exàmen.
f) Fotocòpia de la documentació acreditativa dels mèrits i/o requisits específics que s’al·leguin per a la fase de concurs.
6.- Si alguna de les sol.licituds té algun defecte esmenable, aquesta circumstància es comunicarà a la persona interessada a fí que en un termini de deu dies l’esmeni, de conformitat amb l’article 71 de la LRJPAC.
La documentació que s’adjunti haurà d’estar numerada segons l’ordre en que es relacioni a la instància que l’acompanya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia