domingo, 15 de junio de 2014

borsa de treball d'Auxiliar de Biblioteca i Arxiu. C1. Ajuntament de Sant Josep de Sa Talaia. (Eivissa-Illes Balears)

Base primera.- Objecte de la convocatòria. És objecte de la present convocatòria la creació, mitjançant concurs oposició, d’una borsa de treball d’auxiliars de biblioteca i arxiu (grup C1) per cobrir amb caràcter interí o temporal, les places vacants, necessitats o substitucions a la plantilla d’aquest Ajuntament.
Base segona.- Condicions o requisits dels/de les aspirants. Per ser admeses al procés selectiu, les persones interessades han de complir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:
a) Ser espanyol o tenir la nacionalitat espanyola, en els termes de l’article 57 de la Llei 7/2007.
b) Tenir complerts divuit anys i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa, d’acord amb la legislació vigent.
c) No patir cap malaltia i posseir la capacitat física i psíquica necessària per realitzar les funcions corresponents.
d) No haver estat separat/ada, mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se incurs en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
e) Estar en possessió del títol de batxiller superior, FP2 o equivalent.
f) Estar en possessió del certificat de nivell B2 de llengua catalana, expedit per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o organisme equivalent. Els aspirants que no puguin acreditar documentalment els coneixements de llengua catalana del nivell requerit hauran de superar una prova específica proposada pel Servei de Normalització Lingüística d’aquest l’Ajuntament. 
El resultat es qualificarà d’APTE o NO APTE, i la prova serà eliminatòria.
L’aspirant sol·licitarà realitzar aquesta prova dins el termini de presentació de sol·licituds.
Tots aquells mèrits avaluables d’acord amb el barem establert en l’annex II de les presents bases, no s’han d’adjuntar a la sol·licitud, ja que només l’han de presentar, mitjançant l’original o còpia compulsada o confrontada, aquelles persones que hagin superat l’exercici teòric –pràctic.
En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà d’estar en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que ho acrediti, si és el cas, l’homologació.
La titulació s’acreditarà mitjançant l’expedició dels títols corresponents per l’autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà declarar també l’equivalència de títols.
Amb caràcter previ a la formalització del contracte, l’interessat ha de manifestar que no desenvolupa cap feina o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de les Administracions Públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.
Els aspirants hauran de reunir els requisits establerts en aquestes bases a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es podran efectuar les comprovacions oportunes fins a la contractació.
Base tercera.- Característiques de la plaça. L’horari laboral serà, en tot cas, compatible amb l’horari d’atenció al públic del servei bibliotecari i d’arxiu en el seu conjunt.
Base quarta.- Presentació de sol·licituds. 1.- Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (annex I). Es presentaran al Registre d’Entrada de l’Ajuntament de Sant Josep, dins del termini de deu dies naturals a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB, i s’adreçaran a la Sra. Alcaldessa. Si el darrer dia de presentació recaigués en dia inhàbil, el termini s’entendrà ampliat fins al dia següent hàbil. {del 15 al 24 de juny de 2014, a.i.}... www.santjosep.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia