PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte d'aquestes bases l’obtenció, mitjançant concurs oposició, d’una borsa d’interins per cobrir places vacants d’auxiliar administratiu/va de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar, amb caràcter de funcionari/ària interí/ina, per cobrir les necessitats relatives a les circumstàncies que permeten nomenar personal funcionari interí segons el que preveuen l’article 10 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic així com l’article 15.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, especialment en situacions d’excedències, incapacitats temporals, maternitats...
La naturalesa dels lloc de treball a cobrir és la següent:
Vinculació: Auxiliar administratiu/va.
Escala: Administració General.
Subescala: Auxiliar.
Grup: C2.
Les retribucions a percebre seran les que corresponguin en el moment del nomenament per cobrir la corresponent necessitat en funció de la plaça, la categoria professional i les retribucions vigents a l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
La jornada laboral, horari i demés condicions de treball es concretaran en el moment d’oferir el corresponent nomenament interí de caràcter temporal.
El personal que prengui possessió com a funcionari/ària interí/ina cessarà en les seves funcions una vegada es reincorpori el/la funcionari/ària de carrera al qual substitueix sense que, d’acord amb la legalitat vigent, tingui dret a cap indemnització.
SEGONA. FUNCIONS. Seran les funcions pròpies del lloc de feina d’auxiliar administratiu/va objecte de proveïment en règim d’interinitat.
TERCERA. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS. Les persones interessades a participar en el procediment selectiu, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, hauran
de reunir els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d’algun altre estat membre de la Unió Europea o d’alguns dels estats en els quals, en virtut dels tractats internacionals celebrats amb la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors/es en els termes en què aquesta es trobi definida al Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea. També podran ésser admesos els/les cònjuges dels nacionals espanyols i d’altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i els seus descendents i els del seu/de la seva cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors de l’esmentada edat que visquin al seu càrrec. Aquest últim benefici serà igualment d’aplicació a familiars de nacionals d’altres estats quan així s’estableixi als tractat internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya.
b) Tenir 16 anys complits i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
c) Estar en possessió de la titulació d’ESO, Graduat Escolar, Formació Professional de primer grau o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-ho en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En cas de persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola s’haurà d’acreditar l’homologació de la titulació exigida.
d) No patir malaltia o discapacitat física o psíquica que impedeixi el desenvolupament de les funcions que corresponguin.
e) No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.
f) Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al certificat C1 o equivalent, d’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixement de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, atès que l’atenció al públic és fonamental en l’exercici de les funcions de les places a cobrir.
g) Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar mitjançant declaració responsable, que no està sotmesa a cap dels motius d’incompatibilitat establerts a la Llei 53/1984,de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre’s, en el seu cas, a exercir l’oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de dita Llei, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d’orfandat. Si desenvolupa alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió per tal que l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
h) No estar sotmès/a a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Així mateix, s’hauran de seguir complint durant el procediment selectiu.
QUARTA. SOL•LICITUDS. 1. Les sol·licituds per participar al procediment selectiu es formalitzaran d’acord amb el model que figura a l’Annex II de les presents bases i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar, directament o per qualsevol de les vies establertes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú,
dins el termini de quinze dies naturals comptats a partir del dia següent a la data de publicació de la convocatòria del procediment selectiu al BOIB. Si el darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds fos inhàbil o dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al primer dia hàbil següent. {del 13 al 27 de juny de 2014, a.i.}
L’anunci de la convocatòria i les bases es publicaran així mateix al tauler d’anuncis i a la plana web de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar: www.santllorenc.es.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia