domingo, 6 de julio de 2014

borsa de llicenciats/ades en Dret per al lloc de treball d’assessoria jurídica (A1) de l’Ajuntament de Santanyí (Mallorca)

Es publiquen a continuació les esmentades bases:
BASES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE LLICENCIATS/ADES EN DRET PER COBRIR, AMB CARÁCTER INTERÍ O TEMPORAL, LES POSSIBLES NECESSITATS DE PROVISIÓ DE LLOCS DE TREBALL D’ASSESSORIA JURÍDICA DE L’AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte de la present convocatòria la constitució d’una borsa de llicenciats/ades en dret per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió de llocs de treball d’assessoria jurídica de l’Ajuntament de Santanyi, enquadrades en el subgrup de classificació professional A1, escala d’administració especial, subescala tècnica superior.
La present convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), sent la data de publicació en el BOIB la que servirà per al còmput del termini de presentació d’instàncies.
SEGONA. CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les condicions següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d’algun dels demés Estats membres de la Unió Europea o nacional d’algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors.
També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, sigui quina sigui la seva nacionalitat, sempre i que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret.
La persona aspirant que no tengui la nacionalitat espanyola ha d’acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si és el cas.
b) Tenir 16 anys fets i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de la llicenciatura en dret o del grau en dret, o en condicions d’obtenir-ho en la data que finalitzi el termini de presentació d’instàncies. En cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’haurà de tenir la credencial que acrediti la seva homologació.
d) No patir cap malaltia, i posseir la capacitat física i psíquica necessària per poder realitzar el correcte acompliment de les funcions corresponents.
e) No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat/ada per a l’exercici de la funció pública.
f) Abans de prendre possessió del lloc de treball, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d’incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula el personal al servei de les administracions públiques o comprometre’s, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d’orfenesa.
g) Acreditar el requisit de coneixement de llengua catalana, nivell B2 (nivell avançat), de conformitat amb l’acord del Plenari municipal de l'Ajuntament de Santanyí, adoptat en sessió ordinària de dia 14 d’agost de 2013.
Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Cultura i Joventut del Govern de les Illes Balears o equivalències previstes per aqueixa Direcció General segons la normativa vigent.
La no acreditació d’aquest requisit obligarà les persones aspirants a la superació d’una prova específica que acrediti el nivell B2 de coneixements de llengua catalana.
h) Abonar els drets d’examen: 14,00 euros, dintre del termini de presentació d’instàncies, sense que es puguin abonar en cap altre moment.
Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran d’acomplir-se el darrer dia de termini de presentació d’instàncies i gaudir-ne durant el període selectiu.
QUARTA. SOL·LICITUDS. 4.1. Les instàncies per participar en el procés selectiu s’hauran de fer segons el model que figura a l’annex II d’aquestes bases, adreçades al Sr. Batle de l'Ajuntament de Santanyí i es presentaran en el registre general d’aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a la Llei 30/92, de 26 de novembre.
4.2. El termini per a la presentació d’instàncies es comptarà a partir de l’endemà de la publicació de la corresponent convocatòria en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma i serà de vint (20) dies naturals. {del 6 al 25 de juliol de 2014, a.i.}
4.3 Per ésser admeses, i si es cau, prendre part en les proves selectives corresponents, bastarà que les persones aspirants manifestin a les seves instàncies que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base segona d’aquesta convocatòria, i adjuntaran a la instància:
- Còpia del DNI i de la titulació exigida, degudament acarades.
- A l’efecte d’estar exempt de la prova específica de coneixements de la llengua catalana, les persones interessades presentaran fotocòpia acarada del certificat acreditatiu de posseir, com a mínim, el nivell de coneixement exigit en aquesta convocatòria.
- Justificant d’haver pagat els drets d’examen.
4.4. Les persones aspirants que pretenguin puntuar en la fase de concurs, adjuntaran a les seves instàncies els documents acreditatius dels mèrits i serveis a tenir en compte a la fase de concurs, a més d’enumerar-los i relacionar-los a la sol·licitud. Els documents hauran de ser o còpies compulsades. Els mèrits o serveis a tenir en compte estaran referits a la data en la qual expiri el termini de presentació d’instàncies. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d’errades referides a mèrits.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia