1. Objecte. L’objecte d’esta orde és establir un programa d’ajudes destinades a promoure i facilitar la integració sociolaboral de persones en situació o risc d’exclusió social dins de les «empreses d’inserció» com a, pas previ a la seua inserció definitiva en l’empresa ordinària.
2. Àmbit d’aplicació
a ) Esta orde regula les ajudes destinades a les «empreses d’inserció» l’activitat de les quals radique a la Comunitat Valenciana, i han sigut qualificades amb caràcter definitiu pel SERVEF, que contracten treballadors en situació o risc d’exclusió social.
b ) Així mateix, esta orde arreplega ajudes per a les empreses l’activitat de les quals tinga lloc a la Comunitat Valenciana i contracten treballadors que hagen realitzat el seu itinerari en les empreses d’inserció a què fa referència l’apartat anterior.
3. Beneficiaris de les ajudes
a ) Per a les ajudes regulades en el capítol I del títol II d’esta orde, les «empreses d’inserció» que reunisquen els requisits establits en l’apartat a de l’article anterior
b ) Per a les ajudes regulades en el capítol II del títol II d’esta orde, les empreses a què fa referència l’apartat b de l’article anterior.
No podran resultar beneficiàries en cap cas les agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus d’unitat econòmica o patrimoni separat que, fins i tot no tenint personalitat jurídica, puguen realitzar les actuacions que donarien dret a les ajudes.
7. Presentació de sol·licituds i documentació. 1. Les sol·licituds per a l’obtenció de les ajudes regulades per la present orde hauran de dirigir-se al Servici Valencià d’Ocupació i Formació (SERVEF), i es presentaran preferentment en el Direcció General d’Ocupació i Formació, sense perjuí de poder presentar-la en els altres llocs previstos en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Així mateix podrà realitzar-se la presentació telemàtica de les sol·licituds accedint al catàleg de servicis públics interactius de la Generalitat a través de ‹ www.tramita.gva.es › o de la web del SERVEF ‹ www.servef.es › i seleccionant el servici corresponent. Per a això, el sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d’entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), ambdós admesos per la seu electrònica de la Generalitat ‹https://sede.gva.es ›. En el cas de presentar un certificat digital de persona física i que s’actue en representació d’una persona jurídica, s’haurà d’inscriure prèviament en el Registre de Representacions de caràcter voluntari davant de la Generalitat per a larealització de tràmits per via telemàtica.
...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia