La Universitat de València convoca, amb l’autorització de la Direcció General d’Universitat, Estudis Superiors i Ciència, concurs públic per a la provisió de les places de personal docent contractat de caràcter temporal per al curs 2014-2015 que es detallen en els annexos I i II, d’acord amb les següents bases:
Segona. Requisits generals i específics.
2.1. Requisits generals comuns
a ) Tenir complerts 16 anys i no superar l’edat màxima de jubilació forçosa.
b ) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca l’acompliment de les funcions corresponents a les places convocades.
c ) No haver estat separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitat/ada per a l’exercici d’ocupacions o càrrecs públics o per a l’accés al cos o escala funcionarial. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar igualment no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent, ni estar sotmés/esa a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, dins el seu estat, l’accés a la funció pública.
d ) Haver abonat les taxes establertes en la present convocatòria o acreditar l’exempció o bonificació del pagament.
e ) Estar en possessió de la titulació superior corresponent.
f ) Els títols acadèmics expedits per altres estats membres de la Unió Europea hauran d’estar homologats o en el seu cas reconeguts per a l’exercici de la professió de professor d’universitat, d’acord amb el Reial Decret 1837/2008, de 8 de novembre (BOE 20.11.2008).
g ) En el cas d’haver obtingut a l’estranger la titulació exigida per a la plaça, caldrà posseir la corresponent homologació a Espanya, segons disposa el Reial Decret 285/2004, de 20 de febrer (BOE 04.03.2004).
2.1.3. Requisits generals per a places de professorat associat.
a ) Acreditar estar exercint fora de l’àmbit acadèmic universitari, com a especialista de reconeguda competència, una activitat remunerada laboral, professional o a l’Administració pública, per a la qual capacite el títol acadèmic que posseïsca la persona interessada. L’activitat s’haurà d’haver exercit durant un mínim de tres anys dins dels cinc immediatament anteriors a la finalització del termini de presentació d’instàncies.
L’acreditació d’eixa activitat es realitzarà preferentment mitjançant la següent documentació:
– Professionals per compte propi: fotocòpia del pagament de l’IAE i fotocòpia de les declaracions trimestrals dels pagaments a compte de l’IVA o l’IRPF, o bé mitjançant informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social (Règim Especial de Treballadors Autònoms).
– Professionals per compte aliè: fotocòpia dels contractes visats o informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social. En el cas dels empleats públics, el certificat de serveis expedit per les unitats de personal corresponents.
b ) Encara que no és requisit per a participar en la convocatòria, no podran formalitzar contracte com a professor/a associat/ada, els funcionaris i funcionaries dels cossos docents universitaris si romanen en situació de servei actiu, siga quina siga la universitat en la qual presten els serveis.
2.2. Requisits específics
2.2.1. Per presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement de valencià, serà necessari el coneixement del valencià a nivell C1 (Suficiència). Aquest coneixement es podrà acreditar aportant el certificat de coneixement o bé, realitzant una prova de nivell que el Servei de Política Lingüística organitzarà per a totes aquelles persones interessades que ho sol·liciten dins del mateix termini de presentació d’instàncies per a participar en el concurs. La informació sobre les convocatòries de nivell es pot consultar en la pàgina web del Servei de Política Lingüística ‹ http://www.uv.es/spl ›. Més informació: ‹spl@uv.es›. La inscripció en la prova de nivell es realitzarà mitjançant el formulari habilitat en la pàgina web del Servei de Política Lingüística ‹http://www.uv.es/spl/ provaextra ›. La prova es realitzarà, en qualsevol cas, abans de la publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses d’acord amb l’apartat 6.1 d’aquesta convocatòria.
Als efectes de la baremació dels coneixements de valencià s’aplicaran les equivalències establertes en l’Acord del Consell de Govern 189/2009, de 3 de novembre de 2009, que es pot consultar a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PDI): ‹ http://www.uv.es/pdi/ ConvPersLab_V.htm ›.
Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement d’una determinada llengua estrangera, serà necessari acreditar-ne el coneixement, aportant el certificat de coneixement del nivell B2. Als efectes de la baremació, s’aplicaran les equivalències que es poden consultar a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PDI): ‹ http://www.uv.es/pdi/ ConvPersLab_V.htm ›.
2.2.2. Caldrà estar en possessió d’una titulació universitària concreta, si així s’estableix en la descripció de les places que s’efectua en l’annex I.S’admetran, igualment, el grau o graus de similars continguts i/o competències i els graus que habiliten per a l’exercici de la mateixa professió regulada.
2.2.3. Excepcionalment, en les convocatòries de places de professorat associat es podrà exigir el requisit de desenvolupar una activitat professional concreta, sempre que es faça constar en la descripció continguda en l’annex I.
La concurrència dels requisits generals i específics haurà d’anar referida a la data d’acabament del termini de presentació d’instàncies, llevat del que especialment s’ha previst per a l’acreditació del coneixement del valencià.
Tercera. Presentació de sol·licituds. 3.1. Termini de presentació: 10 dies hàbils des de la publicació d’aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. {del *... 1 a l' 11 de septiembre de 2014, a.i.} Els dissabtes es consideren dies hàbils a l’efecte del còmput de terminis.
Es declara inhàbil el mes d’agost de 2014 a l’efecte del còmput de terminis per a la resolució de concursos docents convocats per aquesta Universitat.
3.2. S’haurà d’utilitzar el model d’instància-currículum que s’inclou en l’annex III d’aquesta convocatòria i que es podrà trobar en la següent adreça electrònica: ‹ http://www.uv.es/pdi/ ConvPersLab_V.htm ›.
3.3. Les sol·licituds es podran presentar en qualsevol dels registres enumerats per l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. No obstant això, es lliuraran preferentment en les oficines de registre de la Universitat de València ubicades en les secretaries dels centres respectius i obertes de dilluns a divendres. L’oficina del Registre General de la Universitat de València, situada a l’avinguda Blasco Ibáñez, 13, es troba oberta al públic també de dilluns a divendres.
Així doncs, la presentació de sol·licituds el dissabte s’haurà de realitzar necessàriament per algun dels altres mitjans prevists en l’esmentat article 38.4.
D’acord amb l’esmentat precepte, no es tindrà en compte la data de presentació als registres d’altres universitats distintes de la convocant.
Les instàncies presentades a les oficines de correus hauran de complir el procediment establert en l’article 205.3 del Reglament del Servei de Correus: les instàncies seran presentades en sobre obert perquè la persona encarregada estampe en elles el segell de dates. Haurà de figurar amb claredat el nom de l’oficina i la data de presentació.
3.4. En el supòsit que es convocaren de manera conjunta més de cinc places, s’haurà de reservar la quota legal per a la cobertura amb persones amb discapacitat, sempre que les dites persones superen els processos selectius i acrediten la discapacitat, així com la compatibilitat amb el desenvolupament de les tasques. Si aquesta quota no fora coberta, acreixerà la resta de places oferides amb caràcter general.
Les persones amb discapacitats hauran de presentar juntament amb la sol·licitud el certificat del grau de discapacitació expedit per l’òrgan competent.
3.5. Juntament amb la instància-currículum serà presentada la següent documentació:
– Fotocòpia del DNI o passaport.
– Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d’haver abonat els drets d’expedició. En cas de titulacions estrangeres, caldrà acreditar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Política Social i Esport.
En cas de titulacions expedides a la Unió Europea, s’acreditarà igualment l’homologació o es presentarà la credencial del reconeixement del títol per a exercir la professió de professor o professora d’universitat.
– Fotocòpia de la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits al·legats.
– Justificació d’haver efectuat l’ingrés de les taxes (24,76 euros) en el compte «Drets d’examen-Universitat de València» número 0049- 6721-65-2010001382 de «Banco Santander Central Hispano».
Estaran exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten una discapacitat en grau igual o superior al 33 per cent i els membres de famílies nombroses de caràcter especial.
...
ANNEX I. PLACES
3 FACULTAT DE DRET ( 1 plaça)
9 FACULTAT DE MEDICINA I ODONTOLOGIA ( 1 plaça)
11 FACULTAT DE FILOSOFIA I CIÈNCIES DE L'EDUCACIÓ ( 1 plaça)
14 FACULTAT D'INFERMERIA I PODOLOGIA ( 7 places)
20 FACULTAT DE MAGISTERI ( 1 plaça)
29 FACULTAT DE CIÈNCIES DE L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT ( 4 places)
33 ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D'ENGINYERIA ( 1 plaça)
- - - - - - - - - -
ANNEX II. CARACTERISTIQUES DE LA CONTRACTACIÓ
2.1.- PROFESSORAT ASSOCIAT
Tipus de contracte: Laboral temporal amb dedicació a temps parcial.
Funcions: Docència i tutories d’acord amb el règim de dedicació.
Associat/ada 6 hores: tres hores docents i tres de tutories
Associat/ada 8 hores: quatre hores docents i quatre de tutories
Associat/ada 10 hores: cinc hores docents i cinc de tutories
Associat/ada 12 hores: sis hores docents i sis de tutories
Retribucions íntegres anuals:
Associat/ada 6 hores: 3.656,22 euros
Associat/ada 8 hores: 4.875,10 euros
Associat/ada 10 hores: 6.093,69 euros
Associat/ada 12 hores: 7.312,29 euros
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia