sábado, 19 de julio de 2014

Borsa de treball de l’Ajuntament de Barcelona per a la categoria de Tècnic/a Superior en Arquitectura, subescala tècnica Grup A, subgrup d’accés A1.

La Gerència de Recursos, actuant per delegació de l’Alcaldia, va aprovar per Decret de 9 de juliol de 2014 les bases específiques que han de regir la convocatòria del procés selectiu per a l'ampliació de la següent borsa de treball:
- Borsa de treball de l’Ajuntament de Barcelona per a la categoria de Tècnic/a Superior en Arquitectura, subescala tècnica Grup A, subgrup d’accés A1.
Aquesta convocatòria s'efectua en execució d'allò que disposa l’article 27.1 de l’acord de condicions regulador de les condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona (personal funcionari i laboral, guàrdia urbana i serveis de prevenció, extinció d’incendis i salvament) (codi de conveni núm. 0815752) que preveu la constitució de borses de treball per a la incorporació de personal funcionari interí en els supòsits de necessitats de personal urgents i inajornables que afectin els serveis públics essencials.
Al mateix article es preveu que la tercera via d'accés a les borses és la superació de processos de selecció per a l’ampliació/constitució de determinades borses.
Les persones que desitgin participar a l'esmentada convocatòria hauran de presentar la sol·licitud, d'acord amb les bases de la convocatòria, telemàticament seguint una de les següents rutes:
- web www.bcn.cat / Oferta Pública / Bases i impresos de sol·licitud / Accés a la sol·licitud telemàtica.
- a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona, web www.bcn.cat / Tràmits / Tràmits per fets vitals / ...treballar / Participació en processos de selecció de personal de l'Ajuntament.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d’Atenció a la Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació del present anunci.{del 19 de juliol al 7 d'agost de 2014, a.i.}
Bases que han de regir la convocatòria de la Borsa de treball de l’Ajuntament de Barcelona per a la categoria de Tècnic/a Superior en Arquitectura, subescala tècnica Grup A, subgrup d’accés A1. Pel que fa referència a la perspectiva de gènere, aquestes bases contemplen allò que disposa l’Ajuntament de Barcelona en el Pla d’Igualtat d’Oportunitats pel període 2012-2015 en quant a la promoció d’una presència equilibrada de dones i homes en els diferents col·lectius professionals municipals
Aquesta convocatòria ampliarà l’actual borsa amb les 50 persones aspirants amb millor puntuació total en el conjunt de les proves que composen el procés de selecció, classificades en ordre de major a menor puntuació tal i com s’assenyala en la base 9 d’aquesta convocatòria.
1. Descripció funcional
Missió: Realitzar funcions complexes de caràcter tècnic pròpies de la seva família professional, en les matèries i processos que siguin competència de l’òrgan on presten els seus serveis.
1.1 Funcions bàsiques del lloc de treball:
- Desenvolupar treballs tècnics i estudis de la seva especialitat, sobre les matèries que siguin competència de l’òrgan on presten els seus serveis.
- Redactar informes, dictàmens o propostes de resolució que siguin competència de l’òrgan on presten els seus serveis, d’acord amb la normativa o els procediments establerts.
- Prestar serveis directes a ciutadans i/o usuaris de la Corporació Municipal determinant mesures i mobilitzant els recursos disponibles, en el marc de les competències de l’òrgan on presten els seus serveis.
- Assessorar i donar suport a altres tècnics, en el marc de les competències i recursos de l’òrgan on presten servei.
- Exercir l’actuació inspectora, si correspon a l’òrgan on presten els seus serveis.
1.2. Aquest tipus de tècnic actua en un àmbit tàctic i amb component tècnic, realitzant tasques complexes de caràcter tècnic, integrades dins de processos definits, requerint de coneixement de la relació entre diferents processos del seu àmbit funcional o família professional.
1.3 Requereixen de coneixements en un camp tècnic, científic o especialitzat.
1.4 Les tasques d’aquest lloc de treball es desenvolupen habitualment dins d’un marc normatiu i procediments estandarditzats.
1.5 Disposen de llibertat per planificar i organitzar el seu temps i rebre supervisió sobre els resultats.
1.6 Requereixen de la capacitat de comunicació i influència necessària per interactuar amb la ciutadania o amb personal de la Corporació Municipal influint-los i donant-los servei en el seu àmbit de competència.
2. Requisits dels candidats
2.1 Tenir 16 anys complerts i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
2.2 Estar en possessió del títol universitari que habiliti per a l’exercici de la professió regulada d’arquitecte d’acord amb la normativa vigent. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar, dins el termini de presentació de sol·licituds de participació, de la credencial que acrediti la seva homologació emesa pel “Ministerio de Educación, Cultura y Deporte”.
2.3 Tenir la nacionalitat espanyola o la d’altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de 21 anys o més grans d’aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors, d’acord amb el que estableixen els articles 2 i 4 del Reial decret 766/1992 de 26 de juny sobre l’entrada i permanència a Espanya de nacionals d’estats membres de la Unió Europea i d’altres estats que han estat part en l’Acord sobre l’espai econòmic europeu, signada a Porto el 2 de maig de 1992, i ratificat per Espanya el 26 de novembre de 1993, modificat posteriorment pel Reial decret 737/1995 de 5 de maig.
En tots els casos, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar documentalment la seva nacionalitat.
A més, aquelles persones candidates que accedeixen a la convocatòria pel fet de ser cònjuge, descendents o descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, o d’estats als quals sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, hauran d’acreditar el vincle de parentiu amb el nacional en virtut del qual es presenten i, en el cas dels descendents majors de 21 anys, el fet de viure al seu càrrec. Igualment, aquests candidats hauran de presentar declaració jurada o promesa feta pel nacional, en la qual aquest manifesti fefaentment que no està separat de dret del seu cònjuge.
2.4 No haver estat inhabilitat per a l’exercici de la Funció Pública per sentència judicial ferma, ni haver estat separat del servei per expedient disciplinari ferm en cap Administració Pública.
Si es tracta de persones amb nacionalitat estrangera, en tots els casos hauran d’acreditar mitjançant declaració jurada o promesa que no es troben sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi, en el seu Estat, l’accés a la funció pública.
2.5 Tots els requisits s’han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds.
3. Sol·licitud de participació. 3.1 Presentació de sol·licituds. De conformitat amb el Decret d’Alcaldia de 22 de desembre de 2009 (Butlletí Oficial de la Província Núm. 312 de 30 de desembre), la formalització, obtenció i presentació de sol·licituds s'ha de fer telemàticament a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona (web http://www.bcn.cat seguint la ruta “L’ajuntament a un clic! - Oferta Pública”). Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 38.4 de la llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. La relació de les esmentades OAC així com les seves corresponents adreces s’especifiquen a l’annex 3 de la present convocatòria.
Igualment, a l’annex 4 de la present convocatòria s’especifiquen la relació de punts wi-fi de l’Ajuntament de Barcelona en els quals es podrà connectar telemàticament per efectuar el tràmit.
3.2 Termini de presentació de sol·licituds pel procés selectiuLes persones aspirants a aquest procés selectiu disposaran per a presentar la sol·licitud del termini de vint dies naturals, a comptar des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 19 de juliol al 7 d'agost de 2014, a.i.}

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia