Ajuntament de Montgat ANUNCI sobre convocatòria del procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball d'administratius/ives.
L’Ajuntament de Montgat, convoca concurs-oposició lliure per a creació d’una borsa de treball d’administratius/ves, que permeti una contractació temporal i immediata en cas de produir-se qualsevol eventualitat que així ho requereixi.
Les bases que regiran aquest procés selectiu han estat publicades al BOP del dia 30 de juny de 2014 i al DOGC núm. 6651 de data 26 de juny de 2014.
Aquestes bases han estat esmenades per Resolució de l’Alcaldia de data 8 de juliol de 2014, en els punts que es transcriuen a continuació:
“Vist que durant el període d’exposició pública s’ha detectat que en el redactat del punt 8è. apartat A) Fase oposició, s’ha de modificar el segon paràgraf el qual quedarà redactat com tot seguit es relaciona:
“Aquest exercici ha de contenir, com a mínim, proves aptitudinals i proves de personalitat adequades al perfil requerit per a l’exercici de les funcions d’administratiu/va.”
Pel que fa al redactat de la base la base 10ª pot induir a confusió o error en la seva possible interpretació, es proposa la següent correcció.
Substituir el penúltim paràgraf de la base 8ª, “ un cop finalitzades.....”, i la base 9a i 10a i substituir-lo per el text refós següent:
9na.- Llista d’aprovats
Un cop finalitzades les qualificacions i valoracions definitives, l’òrgan de selecció publicarà el nom dels aspirants que hagin estat aprovats, per ordre de puntuació per cobrir possibles vacants o substitucions de caràcter temporal. Aquesta llista tindrà una vigència d’un any a partir de la data de finalització del procés de selecció. Les contractacions que es derivin d’aquesta llista es faran tenint en compte l’adequació del perfil dels candidats al lloc de treball a cobrir i es podran realitzar a aquest efecte les proves complementàries que es considerin adients.
10na.- Presentació de documents
Els aspirants proposats presentaran en el Registre General de la Corporació, dins del termini de 20 dies naturals a partir de la publicació en el Tauler d’anuncis de la Corporació de la llista d’aprovats, els documents acreditatius de les condicions de capacitat i requisits exigits en la base 2na.. Si dins del termini esmentat, i llevat d’un cas de força major, algun dels aspirants no presentés l’esmentada documentació, no podrà ésser contractat quedant en conseqüència, anul·lades totes les seves actuacions, sense perjudici de les responsabilitats en què hagués pogut incórrer per falsedat en la instància presentada.
Així mateix s’ha detectat que l’exercici 3er no diu com es valorarà i cal procedir a la seva esmena en els termes següents.
El punt tercer quedarà redactat de la següent manera:
3er.exercici: Prova pràctica.
Consistirà en la realització d’un exercici pràctic proposat pel tribunal qualificador, que podrà comptar amb la presència i l’assessorament de personal tècnic especialitzat, davant del qual hauran de respondre a un cas pràctic relacionat amb les tasques del seu lloc de treball. Aquest exercici valora el grau d’experiència així com la formació general en la professió, en funció del perfil professiogràfic i les competències per cada lloc de treball i tindrà una durada de 60 minuts.
Es valorarà amb un màxim de 10 punts. Per passar al següent exercici s'ha d'haver superat aquest amb un mínim de 5 punts.”
El termini de presentació d’instàncies és de vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà al de la publicació d’aquest anunci al DOGC.{del 19 de juliol al 7 d'agost de 2014, a.i.}
Les instàncies s’hauran de presentar en el model oficial que es facilitarà a les oficines de l’OAC de l’Ajuntament i que es penjarà a la pàgina web d’aquesta Corporació. Els drets d'examen es fixen en la quantitat de 15,60 euros, i han de ser satisfets prèviament pels aspirants, que han d'adjuntar el corresponent resguard acreditatiu del pagament en el moment de la presentació de la sol·licitud. L’ingrés s’haurà de fer al compte 2100.0334.79.0200014645.
En aplicació de l’article 5 punt 2 de l’Ordenança Fiscal núm. 16 (Taxa per documents administratius): “Als participants en els concursos i oposicions per a places de plantilla que acreditin trobar-se en situació d’atur se’ls aplicarà una bonificació del 75% sobre la quota.” (import a abonar 3,90€). Per tal de poder aplicar aquesta bonificació s’haurà de justificar documentalment, mitjançant certificació del SOC o equivalent, que es troba en situació d’atur. www.montgat.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia