sábado, 19 de julio de 2014

Borsa de treball de Tècnic/a especialista en Informàtica. (C2). PROCÉS SELECTIU 14-TEMP07. Ajuntament d'Olesa de Montserrat (Barcelona)

Pel qual es fa públic que, per la Junta de Govern Local del dia 1 de juliol de 2014 s’han aprovat les Bases específiques i la convocatòria del procés de selecció per constituir una borsa de treball que servirà per cobrir les necessitats de personal laboral temporal o nomenaments d’interinitat de personal funcionari per ocupar llocs de Tècnics especialistes en informàtica de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.
LA TAXA REGULADORA DE DRETS D’EXAMEN FIXADA SEGONS L’ORDENANÇA FISCAL NÚMERO 26, I ASSENYALADA EN FUNCIÓ DEL GRUP DE CLASSIFICACIÓ C2 SERÀ DE 12,20€
Les persones que presentin documentació de l’Institut Nacional d’Ocupació i/o del Servei Català d’Ocupació, de la qual s’acrediti i constati la situació de desocupació, tindran una bonificació del 100% de la taxa, segons l’article 7 de l’ordenança fiscal número 26 que regula les taxes de drets d’examen de l’any 2014.        www.olesademontaserrat.cat
És objecte d’aquestes bases la regulació dels procés de selecció per constituir una borsa de treball que servirà per cobrir les necessitats de personal laboral temporal o nomenaments d’interinitat de personal funcionari per ocupar llocs de treball de TÈCNIC/A ESPECIALISTA EN INFORMÀTICA.
Les retribucions i dedicació estaran en funció de les vacants que es vagin produint, i el procés selectiu es regirà per les bases generals publicades al BOP de data 27 de juny de 2012 i exposades a la web municipal i les bases específiques següents: 
Primera.- Requisits específics. A més de les condicions generals exposades a la base general segona, els aspirants hauran de:
a) Estar en possessió d’un títol de Grau mitjà o titulació superior en l’àmbit d’informàtica i telecomunicacions.
b) Estar en possessió del certificat de nivell C de la Junta permanent del Català, o d’algun dels certificats o titulacions equivalents, d’acord amb l’establert a la base general segona.
c) Per a la cobertura de llocs de treball subjectes a subvencions que així ho estableixin com a requisit, caldrà trobar-se en situació d’atur i constar com a demandant d’ocupació al SOC.
Segona.- Procés selectiu. El procediment de selecció serà el de concurs-oposició, que es regirà per la base general sisena.
2.1. Fase d’oposició
Consistirà en la realització de les següents proves de caràcter obligatori i eliminatori:
Prova 1. Teòrica. Coneixements professionals.
Consistirà en respondre per escrit, en el termini màxim d’una hora, un qüestionari amb 5 preguntes a desenvolupar, relacionades amb el contingut del temari següent:
- La protecció de dades personals. Aplicació de les lleis i reglaments de protecció de dades de caràcter personal. Normativa de Desenvolupament. L’Agència Catalana i Estatal de Protecció de Dades: competències i funcions.
- Adequació a l’ENS (Esquema Nacional de Seguretat) i a l’ENI (Esquema Nacional de Interoperabilitat) dels Sistemes TIC per part de les Administracions Públiques.
- Necessitats informàtiques d’una corporació. Criteris per a l’avaluació de la qualitat del programari. Planificació de les proves i la implantació.
- Conceptes de seguretat dels sistemes d’informació. Seguretat física. Seguretat lògica. Amenaces i vulnerabilitats. Infraestructura física d’un CPD: condicionament i equipament.
- Organització, objectius i funcions d’un departament d’informàtica. Explotació, desenvolupament i suport tècnic. Relacions amb altres serveis.
- Gestió d’una xarxa informàtica, configuració, comunicació i elements. Punts de connexió sense fils.
- Sistemes de gestió de còpies de seguretat. Configuració i emmagatzemament. Mètodes de protecció contra la pèrdua de la informació.
- Manteniment dels equips informàtics. Definició i descripció. Necessitats del manteniment. Rendiments del sistema.
- La gestió documental en l’administració electrònica. Usos i gestió dels certificats digitals.
- Gestió i configuració de sistemes de telefonia amb tecnologia de veu IP. Telefonia mòbil Android i IOS.
La valoració d’aquesta prova serà entre 0 i 10 punts, quedant eliminat l’aspirant que no superi els 5 punts. La puntuació màxima de cada resposta serà de 2 punts. 
Prova 2. Pràctica. Coneixements professionals.
Consistirà a resoldre en el termini màxim de 30 minuts, un supòsit pràctic relacionat amb les funcions del lloc a proveir.
Als efectes d’orientar el contingut d’aquesta prova es podrà consultar la fitxa descriptiva de les funcions pròpies del lloc de treball, la qual restarà a disposició dels aspirants a la Unitat de Gestió de Recursos Humans de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.
La valoració d’aquesta prova serà entre 0 i 10 punts, quedant eliminat l’aspirant que no superi els 5 punts
Prova 3. Entrevista curricular
Consistirà en la realització d’una entrevista per avaluar la experiència teòrica i pràctica i les aptituds dels aspirants en el desenvolupament de l’activitat pròpia del lloc de treball. Es valorarà:
- Experiència en el desenvolupament de treballs relacionats amb el lloc de treball.
- La capacitat de treball de forma autònoma i també en equip.
- Les aptituds personals per a desenvolupar una activitat de cara al públic i als usuaris interns en els paràmetres habituals en l’atenció de les problemàtiques de l’àmbit (capacitat empàtica, confidencialitat, maneig de situacions urgents i de situacions conflictives, etc.)
La valoració serà entre 0 i 5 punts.
2.2. Període de pràctiques
Els aspirants hauran de superar un període de practiques d’una durada de dos mesos. Aquells que anteriorment i sense solució de continuïtat, hagin ocupat llocs de treball de les mateixes característiques per mitjà de contracte temporal, se’ls computarà el temps treballat a efectes de compliment del període de prova.
Tercera. Borsa de treball. Els/les aspirants que superin les proves selectives passaran a formar part de la borsa de treball que servirà per cobrir les necessitats de personal no permanent mentre aquesta continuï vigent. Els/les integrants de la borsa de treball podran ser cridats d'acord amb l'ordre de preferència establert i segons les necessitats que es produeixin, i podran ser nomenats amb caràcter no permanent segons les necessitats del servei i els requisits dels llocs de treball.
L’ordre de preferència vindrà determinat per la puntuació total assolida al procés. A igual puntuació es tindrà en compte l’ordre d’arribada de la sol·licitud per prendre part al procés selectiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia