martes, 22 de julio de 2014

borsa de treball d'Administratius/ives interins/ines del Servei de Recaptació Municipal. Ajuntament de Santa Susanna (Barcelona)

BASES PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’ADMINISTRATIUS/VES INTERINS/ES DEL SERVEI DE RECAPTACIÓ MUNICIPAL
Objecte de la convocatòria. L’objecte d’aquesta convocatòria és la creació d’una Borsa de Treball d’Administratius interins del Servei de Recaptació Municipal, per cobrir les vacants temporals que es produeixin en aquest Servei.
La modalitat de nomenament serà en règim de personal funcionari interí per vacant temporal.
Les funcions bàsiques a desenvolupar en el lloc de treball seran les següents:
Atendre les consultes i gestions dels usuaris de l’oficina.
Atenció telefònica.
Participació en les reunions amb l’òrgan gestor de l’oficina.
Treballar en equip, participant activament en la gestió i arxiu de l’oficina, per a la bona organització i funcionament.
Tasques de recaptació voluntària i executiva dels impostos, taxes municipals.
Requisits específics. Els aspirants hauran de complir els requisits següents:
Tenir nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats membres en què, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors en els termes en què es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea
Podran optar a la plaça les persones que a la data final de presentació d’instàncies, tinguin l’edat compresa entre els 16 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
Estar en possessió de batxillerat superior, o qualsevol altre títol declarat equivalent, acadèmicament i professional, a algun dels anteriors en la data límit de presentació de les instàncies.
Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (certificat C) de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent. Aquest requisit es podrà acreditar amb la superació de la prova corresponent.
No patir cap malaltia ni tenir cap defecte físic que impedeixi l’exercici de les funcions pròpies del lloc de treball.
No haver estat separat per mitjà d’expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques.
Tots aquests requisits s’hauran d’acreditar abans de la celebració de les proves selectives mitjançant la presentació dels justificants i documents oportuns i les declaracions jurades pertinents. En cas contrari, l’aspirant serà exclòs de les proves.
Coneixement de la llengua catalana. Els aspirants hauran d’acreditar el coneixement suficient de la llengua catalana mitjançant l’acreditació del nivell “C de Llengua Catalana” segons el que disposa l’Ordre 197/2002, de 12 de juny, sobre els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Direcció General de Política Lingüística.
En el cas de que no es compti amb els certificats esmentats, es realitzarà una prova de llengua catalana de caràcter obligatori i eliminatori.
D’acord amb el que preveu l’article 4.2 del Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, en el Tribunal Qualificador s’integrarà un assessor, amb veu i sense vot.
Aquesta prova es qualificarà com apte o no apte. Els aspirants qualificats com no aptes seran eliminats del procés selectiu.
Forma i termini de presentació d’instàncies. Les sol·licituds per a prendre part al concurs-oposició es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Santa Susanna dins el termini de vint dies naturals des del dia següent a la publicació de l’anunci als diaris oficials.{del 23 de juliol a l' 11 d'agost de 2014, a.i.}
Amb la instància haurà d’adjuntar-se la documentació següent:
Còpia del DNI o altre document d’identitat.
Còpia del títol acadèmic que habiliti per participar a les proves.
Els que el tinguin, el certificat que acrediti el coneixement de català.
Còpia de la documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin per a la fase concurs.
L’experiència professional s’acreditarà amb la presentació de l’informe de vida laboral expedit per la Seguretat Social conjuntament amb documents que acreditin les funcions desenvolupades (contractes, nòmines, etc.). En el cas de treballs realitzats a l’Administració Pública, serà suficient el certificat de serveis prestats expedit per cada administració on s’hagi desenvolupat la feina.
Els cursos, cursets i jornades que s’a·leguen com a mèrits hauran de ser acreditats mitjançant títols oficials u homologats, fent constar el centre emissor dels mateixos, així com la duració en hores.
Els mèrits insuficientment justificats no seran valorats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia