martes, 16 de diciembre de 2014

1 plaça de Director/a de l'Escola de Formació Professional d'Enoturisme de Catalunya. Ajuntament de Vilafranca del Penedès. (Barcelona)

La Junta de Govern Local, en sessió celebrada el dia 1 de desembre de 2014, ha adoptat, entre d’altres, el següent acord:
Primer. Autoritzar a l’Institut Municipal de Formació a realitzar la convocatòria per a la provisió d’una plaça de Director/a de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, vacant a la plantilla de l’Institut Municipal de Formació, d’acord amb les bases aprovades al Consell d’Administració del passat 19 de novembre de 2014. La selecció es farà amb publicitat i mitjançant concurs de mèrits amb entrevista addicional, per bé que es formalitzarà amb la persona interessada una relació de caràcter especial amb facultat de desistiment empresarial.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ PER CONCURS DE MÈRITS, AMB ENTREVISTA, D’UN/A DIRECTOR/A DE L’ESCOLA DE FORMACIÓ PROFESSIONAL D’ENOTURISME DE CATALUNYA, AMB SEU A VILAFRANCA DEL PENEDÈS.
ENS QUE CONVOCA EL LLOC DE TREBALL: Entitat Pública Empresarial Local “Institut Municipal de Formació”, de Vilafranca del Penedès, organisme públic subjecte al dret privat dependent de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.
LLOC A COBRIR: Director/a de l’Escola de Formació Professional d’Enoturisme de Catalunya, amb seu a Vilafranca del Penedès.
DOTACIÓ: 1 lloc de treball
DURADA: Indefinida i vinculada al compliment dels objectius fixats, amb facultat de desistiment empresarial amb indemnització legal.
TIPUS: Contracte d’alta direcció regulat pel R.D. 1381/1985, d’1 d’agost, pel qual es regula la relació laboral de caràcter especial del personal d’alta direcció.
RETRIBUCIÓ: Inicialment una quantitat anual íntegra o bruta aproximada de 32.000 euros, amb possibilitat d’una quantitat variable de fins a 10.000 euros anuals en funció del compliment dels objectius establerts.
SISTEMA DE SELECCIÓ: Concurs de mèrits amb entrevista.
FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL:
D’acord amb els estatuts de l’entitat, i orientativament, s’estableixen les funcions següents:
a) Representar oficialment el centre, sense detriment de les funcions de la gerència o administració de l’EPEL.
b) Dirigir i coordinar les activitats de l’Escola.
c) Complir i fer complir les lleis i normes vigents i vetllar per la seva correcta aplicació a l’Escola.
d) Dirigir i coordinar totes les activitats de l’Escola d'acord amb les disposicions vigents i sense perjudici de les competències del Consell d’Administració de l’EPEL Institut Municipal de Formació.
e) Elaborar, amb caràcter anual, en el marc del projecte formatiu, la programació general del centre, conjuntament amb l'Equip Directiu.
f) Fomentar i facilitar la subscripció d’acords i convenis de col·laboració, prèvia aprovació del Consell Social, amb empreses, entitat i altres administracions per impartir la formació integrada i vetllar pel seu adequat acompliment.
g) L'elaboració dels horaris i distribució de grups i aules segons la naturalesa de l'activitat formativa
h) Elaborar i executar el pressupost, autoritzant els ingressos i despeses, ordenar els pagaments i validar les certificacions i documents oficials del centre d’acord amb el que estableixi el Consell d’Administració de l’EPEL Institut Municipal de Formació, i sens perjudici de les competències de l’esmentat consell i de la gerència o administració de l’EPEL.
i) Convocar i presidir els actes acadèmics i les reunions dels òrgans col·legiats del centre.
j) Gestionar, davant dels serveis competents, la dotació dels recursos materials i personals del centre.
k) Proposar al Consell Social la designació del/la Secretari/a, del/la Cap d'Estudis i llurs nomenaments pel Consell d’Administració de l’EPEL Institut Municipal de Formació.
l) Afavorir accions de formació per al personal del centre
m) Justificar la gestió econòmica del centre davant les administracions corresponents.
REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
- Tenir legalment la nacionalitat espanyola o ser ciutadà o ciutadana de la Unió Europea o persona inclosa en l’àmbit d’aplicació dels tractats internacionals celebrats per la UE i ratificats per Espanya en els que sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors, o ciutadà estranger no comunitari o assimilable, en els termes previstos a l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic. Cal aportar còpia de DNI, passaport, document identificatiu i autorització de residència si escau.
- Tenir com a mínim setze anys i no superar l’edat de jubilació legalment establerta.
-Tenir formació i/o experiència acreditada en el sector de l’enoturisme i/o en activitats i sectors que tinguin una relació directa amb l’enoturisme. S’han d’aportar els justificants adients.
- Coneixements de la llengua catalana, amb certificat de nivell de suficiència (C1) o equivalent. S’exigeix justificació documental, i si no és possible s’indicarà, i s’admetrà que els aspirants se sotmetin a una prova eliminatòria de nivell de català que dirigiran els serveis adscrits a l’Ajuntament, i que admetrà la qualificació d’apte o no apte.
- No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques. Aquest punt s’ha de fer constar amb una declaració sota promesa o jurada signada per la persona interessada.
- Estar en possessió del permís de conducció classe B.
PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. Les sol·licituds per participar en la convocatòria es poden presentar al Registre General de l’Ajuntament, dins del termini improrrogable de vint dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya{del 17 de desembre de 2014 al 5 de gener de 2015, a.i.}, o bé mitjançant alguna de les altres formes previstes per l’article 38.4 de la Llei 39/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Es dirigirà una sol·licitud amb un currículum documentat (els mèrits i els requisits exigits s’han d’acreditar documentalment) adreçada a la presidència de l’ens (EPEL) Institut Municipal de Formació, que es podrà presentar a l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, C/ de la Cort, 14, en horari oficial de registre. També es pot presentar per correu, sempre que la documentació tingui entrada abans de la finalització del termini establert.
En la sol·licitud els aspirants han d’indicar una adreça de correu electrònic a l’efecte de rebre avisos i notificacions relatius al procés selectiu. Les trameses de correus a l’adreça indicada es considera mitjà idoni de comunicació.
La documentació acreditativa dels mèrits i requisits al·legats al currículum vitae s’haurà de lliurar juntament amb la sol·licitud.
No podran ser objecte de valoració ni tinguts en compte, segons el cas, els mèrits i requisits al·legats que no es posseeixin a la finalització del termini de sol·licituds ni aquells que no siguin acreditats mitjançant la corresponent documentació de forma adequada i clara. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia