Ajuntament d'Argentona EDICTE sobre aprovació de les bases específiques reguladores del procediment de selecció, mitjançant concurs oposició lliure, per a la provisió de 3 places de conserge-manteniment.
De conformitat amb el decret d’Alcaldia de data 9 de desembre de 2014 es fa pública les bases específiques reguladores del procediment de selecció mitjançant concurs oposició lliure per a la provisió de 3 places de conserge-manteniment que consten a la plantilla de personal laboral d’aquest ajuntament publicades a l’OP 2008 i 2011, respectivament.
“Aprovar les bases específiques reguladores del procediment de selecció mitjançant concurs oposició lliure per a la provisió d’un total de:
- 3 places de conserge-manteniment.
Aquestes bases específiques es consideren un annex a les bases generals, que regulen el conjunt de l’oferta pública anual, publicades al BOP de data 19 de març de 2012.
Base 1.- Objecte de les bases. L’objecte de la present convocatòria és la provisió, pel sistema de concurs oposició lliure de:
- 2 places (1 a jornada complerta, 1 a temps parcial en cap de setmana) de conserge-manteniment que consta a la plantilla del personal laboral d’aquest ajuntament, OP 2008, núm. 2011/02.1 i núm. 2008.02, respectivament.
- 1 plaça de conserge-manteniment ( reservada a persones amb discapacitat mínim del 33%) que consta a la plantilla del personal laboral d’aquest ajuntament, OP 2011, núm. 2011/02.11.1
Aquestes bases seran de compliment obligatori per totes aquelles persones que participin en el procés selectiu.
Base 2.- Requisits dels aspirants. Per prendre part en aquesta convocatòria, els/les aspirants han de complir els requisits establerts a la base 2a de les esmentades bases generals i a més:
a. Acreditar que està en possessió del certificat d’estudis primaris o equivalent.
b.- Tenir els coneixements de llengua catalana del nivell A-2, o certificat d’equivalència d’acord a l’ordre PRE/228/2004, de 21 de juny (DOGC 4168, del 6 de juliol). En cas que no ho pugui acreditar, caldrà superar una prova del nivell corresponent.
c.- Disposar del permís de conduir B.
d.- Per aquelles persones que volen optar pel torn reservat: hauran d’aportar certificat de la discapacitat que pateixen, que haurà de ser d’un 33 % o superior, i dictamen de l’equip multidisciplinari del Consorci Sanitari de Mataró, per qual s’acreditin les condicions personals d’aptitud per a l’exercici de les funcions corresponents ( Annex III), emès abans del començament de les proves selectives, d’acord amb la Llei 13 / 1982, de 7 d’abril.
Totes aquestes condicions s’han de reunir en el moment de presentar la instància per prendre part en el concurs-oposició i sempre abans de l’acabament del termini de presentació d’instàncies.
En el cas de presentar una titulació equivalent a les exigides, s’haurà d’adjuntar a la instància un certificat lliurat per l’òrgan competent que n’acrediti l’equivalència.
Els coneixements de català i castellà es podran acreditar en qualsevol moment del procés selectiu i fins el mateix dia de la prova corresponent, però prèviament a la seva realització.
Base 3.- Presentació de sol·licituds: Instàncies i admissió. S’han de presentar en els terminis i amb els documents previstos a la base 3a de les bases generals.
A més, s’haurà de presentar:
- Fotocòpia, si s'escau, del certificat de nivell A-2 de català de la Junta Permanent de Català o equivalència. En cas de no tenir l'esmentada titulació o equivalència el candidat realitzarà una prova de català.
Els/les que desitgin prendre part en les proves selectives hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància-tipus que es facilitarà per part de l’Ajuntament: http://www.argentona.cat. Les instàncies demanant prendre part en el concurs, es podran presentar en el Registre General de l'Ajuntament, de 8:30 a 14:00, de dilluns a divendres i dijous també de 16 a 19h, o en les formes establertes a l’article 38.4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, dins del termini de 20 dies naturals comptats des del dia següent a la seva publicació al DOGC.{del 17 de diciembre de 2014, al 5 de enero de 2015, a.i.}
Quan es publiquin la llista d’admesos i exclosos, i en el supòsit que alguna instància presentés alguna deficiència, l’aspirant podrà en el termini de 10 dies hàbils a comptar des del següent de la publicació esmenar la deficiència. En cas que no esmeni la deficiència, restarà exclòs.
La convocatòria de cada fase del procés selectiu s’efectuarà mitjançant anunci publicat al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i a el web municipal.
Durant aquest període, es posarà a l’abast de les persones candidates que ho necessiten i ho sol·licitin, assessorament especialitzat de la Direcció de Recursos Humans per a acreditar correctament l’historial professional.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia