Convocatòria i bases per a la selecció de personal laboral temporal per cobrir dos llocs vacants a la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Bases generals
1. Objecte de la convocatòria. L’objecte de les bases d’aquesta convocatòria és cobrir els dos llocs vacants que han restat deserts a la convocatòria publicada al BOIB núm. 110 de 16 d’agost de 2014 i regular el procés selectiu, adreçat a persones amb experiència professional i amb titulació, per proveir temporalment, aquests dos llocs vacants de professor de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
En l’annex 1 d’aquesta convocatòria figuren els llocs vacants, per assignatures, que s’han de cobrir per al curs 2014-2015 amb caràcter temporal i dedicació a temps parcial, amb la indicació expressa de la previsió d’hores lectives, les titulacions i els requisits exigits per a cada lloc i les observacions oportunes.
2. Llocs vacants convocats
Departament de Pedagogia
A15. Dansa educativa: improvisació i coreografia.
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
A26. Conjunt de percussió i conjunt instrumental.
3. Característiques del contracte
- Contracte laboral temporal de professor interí a temps parcial per cobrir llocs vacants des del primer dia per impartir classes fins que acabi el seu contracte.
El nombre d’hores que figura al costat de cada lloc convocat és orientatiu i pot disminuir en començar el curs acadèmic (vegeu-ne annex 1).
Una vegada matriculats els alumnes, l’horari lectiu dels professors s’ha d’adequar a les necessitats docents del centre, a partir de les quals s’ha de definir la jornada laboral de cada professor durant el curs i el sou total que ha de percebre.
- La dedicació dels professors és la que estableix l’article 44 del Reglament d’organització i funcionament acadèmic del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears.
- El sou brut que correspon a cada professor és proporcional a les hores de docència que imparteix.
4. Requisits dels aspirants. Per ser admesos al procés selectiu d’aquesta convocatòria, el dia en què acabi el termini per presentar les sol·licituds els aspirants han de complir i acreditar els requisits següents:
a. Posseir la titulació suficient o complir els requisits específics que s’indiquen per a cada lloc en l’annex 1. La titulació que presentin els aspirants ha de ser alguna de les reconegudes a l’Espai Europeu d’Educació Superior.
b. Tenir la nacionalitat espanyola o, d’acord amb el que estableixen l’article 10.2 de la Llei 4/2000, d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, i l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, ser nacional d’un estat membre de la Unió Europea o estranger amb residència legal a Espanya. Segons aquesta normativa, els estrangers que compleixen algun d’aquests requisits poden accedir a les administracions públiques com a personal laboral en igualtat de condicions que els espanyols.
c. Haver complert setze anys i no excedir l’edat de jubilació forçosa.
d. No estar inhabilitat per sentència ferma per exercir funcions públiques ni haver estat separat del servei de cap entitat o institució del sector públic per una resolució disciplinària ferma. Aquestes circumstàncies s’han de manifestar mitjançant el model de declaració escrita que s’adjunta (annex 3).
5. Drets d’admissió. Per ser admesos a aquest procediment de selecció, els aspirants han d’abonar, en concepte de drets d’inscripció, 40 € (quaranta euros) per cada una de les places a les quals opten, encara que siguin de la mateixa especialitat. L’abonament s’ha de fer a l’entitat Banca March, al compte corrent núm. 0061-0206-92-0015690110 (IBAN: ES1000610206920015690110, BIC: BMARES2M), el titular del qual és la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears. S’ha de fer un ingrés per separat per cada lloc abans d’acabar el termini d’admissió de sol·licituds.
El fet de no abonar els drets d’inscripció suposa la no admissió de l’aspirant al procés de selecció.
8. Sol·licituds. Les persones interessades a prendre part en aquest procés de selecció han de presentar la sol·licitud segons el model que figura en l’annex 2 d’aquesta convocatòria; també està disponible a la pàgina web < http://www. conservatorisuperior.com >.
Les sol·licituds i la documentació s’han de presentar al Registre del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma). L’horari per presentar la documentació és de 9.00 h a 14.00 h, de dilluns a divendres (excepte els dies festius).
Les sol·licituds també es poden presentar per correu urgent i certificat. En aquest cas, la sol·licitud s’ha de dur a una oficina de correus dins un sobre obert perquè la datin i la segellin abans de certificar la tramesa.
Les sol·licituds s’han d’adreçar a: Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma).
Els aspirants han de presentar una sol·licitud per cada lloc vacant al qual opten, acompanyada de dos sobres tancats amb el nom i els llinatges, la referència del lloc vacant i el número de cada sobre escrit a l’exterior, i amb el contingut següent:
Sobre 1. Acreditació dels requisits:
· Fotocòpia del DNI o del passaport del sol·licitant en vigor.
· Fotocòpia de la documentació acreditativa de les condicions exigides en la base 4 d’aquesta convocatòria i dels requisits exigits per a cada lloc en l’annex 1.
· Original o còpia del justificant bancari del pagament dels drets d’admissió a què es fa referència en la base 5.
· Declaració per escrit de no estar inhabilitat per sentència ferma per exercir funcions públiques i de no haver estat separat del servei de cap entitat o institució del sector públic per una resolució disciplinària ferma (s’adjunta un model de l’escrit en l’annex 3).
Sobre 2. Projecte docent i acreditació dels mèrits:
· Projecte docent del lloc a què s’opta.
· Currículum acompanyat dels documents que acrediten l’experiència docent i laboral, la formació i els altres mèrits al·legats. La Comissió Tècnica de Selecció en cap cas no pot valorar cap mèrit que no s’hagi acreditat d’aquesta manera. Un mateix mèrit no es pot valorar en més d’un apartat o subapartat.
La documentació que aportin els aspirants ha de seguir l’ordre establert en l’apartat 2.3 de l’annex 1 segons l’especialitat; s’ha de lliurar en el format de fotocòpies enquadernades en un volum o més. Si no es compleix algun d’aquests requisits, s’ha de donar un termini de cinc dies naturals perquè l’aspirant esmeni aquestes mancances.
La documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits aportats ha d’estar en català o castellà, o bé, si és redactada en un altre idioma, anar acompanyada de la traducció jurada oficial corresponent, que doni fe pública del contingut i la fidelitat de la traducció. No es valorarà cap document que no s’ajusti a aquest requisit.
9. Termini i format de presentació de les sol·licituds i la documentació.
El termini per presentar les sol·licituds i la documentació és de 10 dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.{del 12 al 22* de desembre de 2014, a.i.}
Els documents continguts en els sobres 1 («Acreditació dels requisits») i 2 («Projecte docent» i «Acreditació dels mèrits») han de ser originals o fotocòpies simples. Posteriorment, quan s’hagi publicat la llista definitiva de professors seleccionats i sempre abans de la signatura del contracte de treball, els aspirants als quals s’hagi assignat algun lloc han d’aportar els originals de les fotocòpies simples presentades juntament amb la sol·licitud, perquè el personal del Registre de la Fundació les compulsi.
La persona que en aquest termini no aporti tots els originals de les fotocòpies simples que va presentar per acreditar els requisits i els mèrits serà exclosa automàticament del procés i el lloc que inicialment li corresponia s’adjudicarà al professor següent de la llista, segons l’ordre de prelació dels aspirants seleccionats.
La Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears ha de garantir la custòdia, durant el temps que duri el procés de selecció, de tota la documentació lliurada pels aspirants. Un cop finalitzat el procés i publicada la llista definitiva de professors seleccionats, les persones interessades poden sol·licitar la devolució de la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits. La documentació s’ha de recollir personalment o a través d’una tercera persona autoritzada per escrit. Sempre que hi hagi una petició expressa, també es pot tornar per correu postal contra reembossament de les despeses d’enviament. Un cop transcorregut el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista definitiva de professors seleccionats, la Fundació pot destruir els documents presentats pels aspirants.
ANNEX 1 - Requisits corresponents als llocs vacants, descripció de les fases del procés de selecció i barem de mèrits
1. Requisits corresponents als llocs vacants
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
1.1. Llocs vacants A15 i A26
Les titulacions requerides per a cada especialitat són les que s’indiquen a continuació:
Departament de Pedagogia
A15. Dansa educativa: improvisació i coreografia (1,5 hores per setmana): títol superior de dansa.
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
A26. Conjunt de percussió i conjunt instrumental (3 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia