viernes, 26 de diciembre de 2014

borsí d'auxiliar administratiu (C2). Ajuntament de Lloret de Vistalegre (Mallorca-Illes Balears)

Ajuntament de Lloret de Vistalegre. Bases constitució borsí d'auxiliar administratiu.
BASES QUE REGIRAN LA SELECCIÓ PER CONSTITUIR UN BORSÍ D’AUXILIAR ADMINISTRATIU D’ADMINISTRACIÓ GENERAL, PERSONAL LABORAL, PER L’AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte d’aquesta convocatòria la constitució d’un borsí d’auxiliar administratiu d’administració general, personal laboral, pel procediment de CONCURS DE MÈRITS I EXAMEN. Aquest borsí tindrà una duració de tres anys des de la seva constitució.
SEGONA.- CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per prendre part en aquestes proves selectives, els
aspirants hauran de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:
Ésser espanyol o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea o d’algun dels països que hagin subscrit un tractat internacional en els termes establerts en la disposició addicional única de la Llei 17/1993, de 23 de desembre, sobre l’accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals dels demés estats membres de la Unió Europea.
Haver complert els setze anys i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa, ambdues referides al dia en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.
Estar en possessió del títol de graduat escolar o equivalent o en condicions d’obtenir-lo a la data en què acabi el termini de presentació d’instàncies.
No haver estat separat, per expedient disciplinari, del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per al exercici de les funcions públiques.
No estar sotmès a causa d’incapacitat o incompatibilitat de les contingudes en la legislació local.
Estar en possessió del nivell B2 de català, en cas de no tenir el certificat per algú dels òrgans competents es farà una prova el dia anterior a la prova d’exàmen dels temes que hi són a l’annex.
TERCERA.- FUNCIONS. Seran les pròpies del càrrec i lloc de feina.
QUARTA.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ. 5.1. Els aspirants hauran de: 
a. Presentar instància en el registre general d'entrada de l'Ajuntament, dirigida a la batlia, dins del termini de 7 dies hàbils comptats des del següent al de la publicació de les bases al BOIB {del 26 de desembre de 2014 al 5 de gener de 2015, a.i.} i a la pàgina web de l’Ajuntament, conforme al model que figura el annex IV d’aquestes bases.
b. Manifestar en aquesta sol·licitud que reuneixen tots i cadascun dels requisits que s’exigeixen en la Base 2na. de la convocatòria referits sempre a la data en que acabi el termini de presentació d’instàncies
c. Acompanyar inexcusablement els documents originals o compulsats acreditatius dels mèrits que s’al·leguin, per ésser valorats a la fase de concurs, d’acord amb l’annex d’aquestes bases.
Els mèrits no acreditats documentalment o acreditats incorrectament no seran valorats.
5.2. Les instàncies podran remetre’s, també, en la forma que determina l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic i procediment administratiu comú.
www.ajlloretdevistalegre.net  - Carrer sa Riba, 07518 Lloret de Vistalegre, Illes Balears971 52 45 88

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia