Ajuntament de Sant Pere de Ribes. ANUNCI sobre bases i convocatòria de les proves per generar una borsa de treball d'un/a auxiliar administratiu/iva per concurs oposició de personal laboral interí.
La Junta de Govern Local en sessió ordinària de 18 de novembre de 2014 va aprovar les bases que regiran les proves selectives per a la cobertura d’una plaça amb reserva de la mateixa, per a substitució i generar una borsa de treball d’un/a auxiliar administratiu/va, per concurs oposició de personal laboral interí i/o de duració determinada.
BASES GENERALS
1) OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte de la present convocatòria realitzar proves selectives per a la cobertura d’una plaça amb reserva de la mateixa per substitució i generar una borsa de treball d’un/a auxiliar administratiu/va per concurs-oposició de personal laboral interí i/o de duració determinada.
PLAÇA: Auxiliar Administratiu/va.
GRUP DE CLASSIFICACIÓ: C2
1. Ciutadania: Haver complert 16 anys i ser ciutadà espanyol; ciutadà d’un dels estats membres de la unió europea; ciutadà de Noruega, Islàndia i Liechtenstein (països membres de l’associació europea de lliure comerç). Així com els cònjuges dels ciutadans espanyols o dels ciutadans de la Unió Europea sempre que no estiguin separats de dret, així com els seus descendents directes i els seus cònjuges si són menors de 21 anys o més gran d’aquesta edat i viuen a càrrec dels seus pares.
2. Titulació: Títol de graduat escolar, graduat en educació secundària, cicle formatiu de grau mitjà, formació professional de primer grau o equivalent.
3. Coneixement de la llengua catalana:
Nivell C de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.
Les persones candidates han de lliurar dins el termini de presentació de sol·licituds un dels documents següents:
a) Document que acrediti el coneixement de català dins de l’ensenyament obligatori, cosa que resulta de la certificació que s’ha cursat de manera oficial a Catalunya la matèria de la llengua catalana d’ensenyament obligatori i s’ha obtingut el títol que correspon després del 1992. Aquest certificat l’expedeix qualsevol institut d’educació secundària públic en la forma que determina la Direcció General d’Ordenació i Innovació Educativa.
b) Fotocòpia confrontada de la documentació acreditativa d’estar en possessió del certificat de coneixement de la llengua catalana de nivell C (nivell de suficiència de català) de la Secretaria de política Lingüística, o equivalent.
Les persones candidates que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana hauran de superar una prova específica de coneixements de llengua catalana de nivell C, nivell de suficiència de català, amb caràcter obligatori i eliminatori, la qual es qualificarà d’apta o no apta.
També estan exemptes de fer la prova de català les persones candidates que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de personal per accedir a la mateixa administració, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior, o que hagin superat la prova esmentada en altres processos de la mateixa oferta pública d’ocupació.
L’acreditació documental a l’efecte de l’exempció també es pot fer fins abans de l’hora assenyalada per a l’inici de la prova de coneixements de la llengua catalana, aportant davant el tribunal l’original i una fotocòpia de la documentació esmentada.
2) PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES. La presentació d’instàncies es realitzarà en el Registre General d'aquest Ajuntament o de conformitat amb l'Art. 38 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (LRJPAC), tindrà un termini de vint dies naturals a partir del dia següent de la publicació de l’anunci de la convocatòria al DOGC.{Del 23 de desembre de 2014 a l' 12* de gener de 2015,a.i.} Les bases també es publicaran al BOPB integres. Podran presentar-se les instàncies a les Oficines d’Atenció al Ciutadà del municipi de 8,30h a 14 hores de dilluns a divendres. En cas de voler presentar les instàncies per les tardes podeu consultar els dies disponibles i horaris a la web municipal www.santperederibes.cat, o al telèfon 938967300 o a les pròpies Oficines d’Atenció al Ciutadà.
Les instàncies sol·licitant prendre part al concurs, a les quals els aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions que s'exigeixen a aquestes bases, i que es comprometen a prestar jurament o promesa de conformitat amb allò que preveu el Reial Decret 707/1979, de 5 d'abril, s'adreçaran al President de la Corporació, i es presentaran al Registre General d'aquest Ajuntament.
Les instàncies també podran presentar-se en la forma que determina l'article 38.4.c) de la Llei 30/1992, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Les instàncies hauran d'anar acompanyades dels següents documents:
- Títol exigit de la convocatòria i del nivell C de català o còpia compulsada del mateix.
- Resguard original del pagament dels drets d’examen.
- Original o fotocòpia compulsada dels documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin per a la fase de concurs.
- Fotocòpia del DNI o passaport de l'aspirant.
- Currículum vitae i fotocòpies de documents que acreditin l’experiència laboral (informe de vida laboral i contractes o nomenaments) i els cursos que s’exposin.
- Declaració jurada on consti no haver estat inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques ni haver estat separat, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública i de no estar immers en causes d’incompatibilitats segons la Llei 53/1984 de 26 de Desembre. Un cop seleccionada la persona, l’Ajuntament podrà demanar el certificat de penals corresponent.
Les instàncies hauran d'anar acompanyades dels justificants acreditatius dels mèrits al·legats, de conformitat amb el barem recollit en el procediment selectiu de concurs, sense que el Tribunal Qualificador pugui valorar altres mèrits que els aportats en aquest moment.
Els cursos, cursets i jornades que s’al·leguen com a mèrits hauran de ser acreditats mitjançant títols oficials u homologats, fent constar el centre emissor dels mateixos, així com la duració en hores.
Les posteriors publicacions es faran en el taulers d’anuncis municipals i en la pàgina web municipal: http://www.santperederibes.cat.
La Junta de Govern Local en sessió ordinària de 25 de novembre de 2014 va aprovar les bases que regiran les proves selectives per generar una borsa de treball per a la provisió temporal, mitjançant nomenament interí, de les vacants que es produeixin en llocs de treball d’agent de la Policia Local de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, mitjançant el sistema concurs oposició i lliure accés.
AJUNTAMENT DE SANT PERE DE RIBES
BASES PER LA CREACIÓ D’UNA BORSA D’AGENTS INTERINS DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT DE SANT PERE DE RIBES MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ LLIURE.
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L'objecte de les presents bases és la regulació del procediment per a la creació d’una borsa de treball per a la provisió temporal, mitjançant nomenament interí, de les vacants que es produeixin en llocs de treball d’agent de la Policia Local de L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, mitjançant el sistema de concurs oposició i lliure accés.
Les persones aspirants que integrin la borsa de treball, quan siguin nomenades per cobrir alguna vacant temporal, hauran de superar en tot cas un període de prova de dos mesos, a comptar des de la pressa de possessió, als efectes de que el cap del cos avaluï i informi de la seva idoneïtat per cobrir el lloc, de tal manera que si la persona nomenada no assoleix aquesta condició, l’Alcalde-President podrà decretar el cessament en les funcions, sense dret a indemnització de cap tipus.
El nomenament de funcionari interí només es podrà realitzar en els casos següents.
a.- Per tal de cobrir transitòriament places que han de ser ocupades definitivament per funcionaris o funcionàries de carrera.
b.- Per situacions urgents degudament motivades, com malalties o baixes per maternitat.
c.- Per ocupar llocs de treball en substitució del funcionari que gaudeixin del dret de reserva de plaça i destinació.
d.- Per algunes de les circumstancies previstes a l'art. 32 del Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies locals.
TIPOLOGIA DE LLOCS DE TREBALL A PROVEIR AMB LA BORSA D'AGENTS:
Denominació: Agent
Escala: Administració especial
Subescala: Serveis especials
Categoria: Policia Local
Subgrup: C2
Nivell: 16
Modalitat de selecció: Concurs-oposició lliure
Les funcions atribuïdes a aquests llocs de treball són les que puguin ser encomanades d'acord amb la Llei 16/91, de 10 de juliol, de les policies locals, i altres normes de caràcter legal o reglamentari.
SEGONA.- CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per prendre part en aquesta convocatòria, els aspirants han de complir els requisits següents:
a) Tenir ciutadania espanyola, d'acord amb la legislació vigent.
b) Haver complert els 18 anys i no passar dels 40 anys d’edat.
c) No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que l'aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.
d) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
e) Tenir una alçada mínima de 1,65 m les dones i 1,70 m els homes.
f) Estar en possessió del títol de graduat o graduada en educació secundària, graduat o graduada escolar, tècnic o tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic o tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior.
g) Estar en possessió del permisos de conduir de les classes A-2, B i BTP.
Totes aquestes condicions s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds.
TERCERA.- SOL·LICITUDS. Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s'han de presentar al registre general de l'ajuntament, dins el termini improrrogable de 20 dies naturals a comptar des del següent al de la publicació de la convocatòria de l’anunci d’aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya{Del 23 de desembre de 2014 a l' 12* de gener de 2015,a.i.} , on s’indicarà el número i data del Butlletí Oficial de la Província on s’hagin publicat íntegrament aquestes bases, s'han d'adreçar al president de la corporació. També poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Les posteriors publicacions es faran en el taulers d’anuncis municipals i en la pàgina web municipal: http://www.santperederibes.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia