Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet EDICTE sobre publicació de les bases específiques que han de regir la convocatòria per a la selecció de tècnic/a d'obres públiques.
Per aquest edicte es fan públiques les bases específiques que s’adjunten aprovades per la Junta de Govern Local de data 9 de desembre de 2014, i que han de regir la convocatòria següent:
- La selecció temporal d’un/a tècnic/a d’obres públiques mitjançant concurs públic en règim laboral, amb contracte de relleu a temps parcial, als efectes de cobrir la jubilació parcial d’un treballador.
ES CONVOCA CONCURS PÚBLIC PER A LA SELECCIÓ D’UN/A TÈCNIC/A D’OBRES PÙBLIQUES AMB CARÀCTER TEMPORAL, DE CONFORMITAT AMB LES SEGÜENTS:
BASES ESPECÍFIQUES
1.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. La selecció temporal d’un/a tècnic/a d’obres públiques mitjançant concurs públic en règim laboral, amb contracte de relleu a temps parcial, als efectes de cobrir la jubilació parcial d’un treballador.
2.- CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per participar a la convocatòria caldrà que les persones candidates reuneixin, abans de finalitzar el termini de presentació d’instàncies i durant tot el procés de selecció, els requisits següents:
a) Ser ciutadà/ana espanyol/a, tenir la nacionalitat d’altres estats membres de la Unió Europea, o la d’altres estats en els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea. Així com, tots aquells estrangers amb residència legal a Espanya.
b) Haver complert 16 anys.
c) Estar en situació d’atur i inscrit com a desocupat en l’Oficina de Treball de la Generalitat de Catalunya, o tenir un contracte laboral temporal de duració determinada amb l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet. A tal efecte, l’aspirant ha d’aportat un certificat de l’Oficina de Treball que acrediti aquesta situació.
d) Estar en possessió del titulació de diplomatura universitària d’arquitectura tècnica o enginyeria tècnica en obres públiques, o el títol de grau equivalent en aquests. Si no s’aporta un títol expedit per un centre estatal degudament reconegut, correspondrà a l’aspirant aportar la certificació de la validesa i homologació corresponent a la titulació aportada.
e) Estar en possessió del certificat de català de nivell C emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya o equivalent.
Per tal de justificat aquest requisit les persones aspirants han de lliurar dins del termini de presentació d’instàncies un dels documents següents:
- Acreditin aquest coneixement mitjançant el corresponent certificat emès per la Direcció General de Política Lingüística o equivalent. Les equivalències s’especifiquen a l’Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística (DOGC núm. 5511, de 23 de novembre de 2009),
- Fotocòpia de la documentació acreditativa d’estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
Les persones aspirants que no tinguin el certificat de nivell C, seran convocades mitjançant la llista provisional de persones admeses i excloses per tal de realitzar una prova específica de català adequada a aquest nivell, que tindrà una durada de 1.30 hores aproximadament i es qualificarà com a apte/a o no apte/a. Les persones aspirants que no la superin restaran excloses del procés selectiu i així seran declarades a la llista definitiva d’aspirants admesos/es i exclosos/es.
f) Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d’estar en possessió del nivell superior de coneixements de llengua castellana.
Als efectes d’exempció, les persones aspirants hauran d’acreditar documentalment una de les tres opcions següents:
a) Haver cursat la primària, secundària i el batxillerat, si s’escau, a Espanya.
b) Diploma espanyol (nivell superior) que estableix el Reial Decret 1137/2002, de 31 d’octubre, o equivalent o certificació acadèmica que acrediti havers superat totes les proves dirigides a l’obtenció d’aquest.
c) Certificat d’aptitud en espanyol per a estranger expedit per les escoles oficials d’idiomes.
Els/les aspirants que no comptin amb el certificat o títols esmentats, hauran de realitzar una prova de llengua castellana de caràcter obligatori i eliminatori. Aquesta prova consistirà en un exercici de comprensió oral i un altre de caràcter escrit equivalent al nivell requerit. La durada màxima d’aquesta prova serà d’una hora i es qualificarà com a apte/a o no apte/a. Les persones aspirants que no la superin restaran excloses del procés selectiu i així seran declarades a la llista definitiva d’aspirants admesos/es i exclosos/es.
g) No patir cap malaltia ni estar afectat/da per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible o impedeixi exercir les funcions pròpies del lloc a proveir.
h) No estar inhabilitat/da per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/da del servei de qualsevol administració pública.
i) No concórrer en cap causa d’incompatibilitat, d’acord amb el que estableix la Llei 21/1987, de 26 de novembre, de la Generalitat de Catalunya i la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
j) Experiència professional acreditada, mínima de tres anys, relacionada amb les funcions del lloc de treball (tècnic/a d’obres públiques).
3.- CONDICIONS DE TREBALL
Categoria: Tècnic/a obres públiques, grup A2.
Tipus de contracte: Contracte de treball de relleu als efectes de cobrir una jubilació parcial.
Jornada: La jornada ordinària de l’Ajuntament. Sobre aquesta jornada de treball, i al tractar-se d’una jubilació parcial, les persones rellevistes hauran de realitzar un 75% sobre la jornada ordinària anual de treball.
Retribucions: Les retribucions anuals brutes, un cop descomptat el 25% de la jornada que no realitzarà, seran de 26.375,16 €.
Funcions a desenvolupar:
- Col·laborar en l’estudi, proposta, gestió, control, execució i inspecció referides a les activitats tècniques derivades de la seva titulació acadèmica i assignades al Servei de Manteniment.
- Planificar, controlar i si és el cas dirigir els treballs de les empreses encarregades del manteniment de la via publica.
- Projectar, dintre de les seves competències tècniques; col·laborar en el procés del projecte (detalls de construcció, etc.). Convocar els contractistes per obres de contractació directa, avaluació d’ofertes.
- Assessorar els òrgans administratius de contractació sobre aspectes tècnics. Confecció de plecs de condicions tècniques. Assessorar sobre les normatives vigents en els projectes.
- Realitzar estudis de racionalització, planificació i programació d’obra. Reconeixements, consultes, informes, dictàmens, certificats i peritatges.
- Arxiu de documentació i material de construcció.
- Col·laborar, donar suport tècnic i d’inspecció a la resta de competències del departament de manteniment de la via publica.
6.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES Les persones aspirants que desitgin prendre part al concurs, han de sol·licitar-ho mitjançant instància, en model normalitzat, dirigida a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, manifestant que reuneixen totes i cadascuna de les condicions de capacitat i requisits a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies.
Les sol·licituds es presentaran a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (podeu consultar l’horari d’atenció al públic en la web municipal (www.gramenet.cat)), dins del termini de quinze dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquestes bases al DOGC.{del 19 de desembre de 2014 al 2 de gener de 2015, a.i.}
Les persones aspirants hauran d’adjuntar a la instància una fotocòpia del DNI, el currículum vitae i la documentació acreditativa dels mèrits al·legats per concursar, segons s’especifica a l’apartat 4.2 d’aquestes bases. Si es presenten fotocòpies no caldrà que estiguin compulsades.
Amb la formalització i la presentació de la sol·licitud, les persones interessades donen el seu consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal que siguin necessaris per a participar en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés, d’acord amb la normativa vigent.
Un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies, i en el termini màxim d’un mes, la tinent d’alcalde delegada d’Economia, Hisenda, Planificació i Serveis Interns aprovarà la llista de persones admeses i excloses, que es farà pública en el tauler d’edictes i en la web d’aquesta corporació i es donarà un termini de deu dies hàbils, a partir de l’endemà de la publicació, per a esmenes i possibles reclamacions, amb l’advertiment de que si no ho fessin, se les tindrà per desistides de la seva petició. En aquest anunci es fixarà la data en què es constituirà l’òrgan de selecció, així com la data, el lloc i l’hora de la prova.
La llista provisional s’elevarà a definitiva sense necessitat de nova publicació si no es presenten reclamacions o, en el seu cas, un cop es resolguin totes les fórmules en temps i forma.
A efectes de còmput de terminis, el dissabte és un dia hàbil. A efectes de presentació de documents, el dissabte no serà dia laborable, per tant, si el venciment coincideix en dissabte queda traslladat al primer dia hàbil següent.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia