Bases de la convocatòria
1. Objecte de la convocatòria. 1.1. Esta convocatòria té per objecte la selecció de personal, per mitjà del sistema de concurs oposició, per a cobrir 12 llocs de treball del Cos Superior de Gestió de Tributs de l’Administració de la Generalitat, subgrup A2, sector administració especial.
Els 12 llocs de treball corresponen:
Torn d’accés lliure: 11 llocs
Torn de persones amb discapacitat: 1 lloc.
Només es podrà optar a un dels torns convocats, i serà motiu d’exclusió la presentació de sol·licituds a diversos torns, i s’haurà d’optar per un d’estos.
1.2. Els llocs de treball que queden sense cobrir pel torn de persones amb discapacitat s’acumularan als del torn d’accés lliure.
2. Condicions generals de les persones aspirants. 2.1. Per a l’admissió a estes proves selectives, serà necessari complir els requisits següents:
2.1.1. Nacionalitat: ser espanyol.
2.1.2. Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l’edat de jubilació.
2.1.3. Titulació: estar en possessió del títol universitari de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent, o bé, títol universitari de grau, o complides les condicions per a obtindre’l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.
En el cas de titulacions obtingudes en l’estranger s’haurà d’estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.
2.1.4. Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l’exercici de les funcions o tasques corresponents.
2.1.5. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de qualssevol funcions públiques o d’aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria.
En el cas de personal laboral, no estar inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d’haver sigut despatxat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir.
2.2. Podran optar al torn de persones amb discapacitat aquelles persones aspirants amb discapacitat de grau igual o superior al 33 % i que ho formulen expressament en la sol·licitud de participació seguint les instruccions establides en la base 6.3.1.
2.3. Les condicions per a l’admissió a les proves, s’hauran de tindre en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre’s durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.
4. Sol·licituds. Els que vulguen prendre part en estes proves selectives hauran d’omplir la sol·licitud d’una de les formes següents:
Sol·licitud presencial: a través del model que figura en l’annex V i que els serà facilitada en les oficines públiques que s’indiquen en l’annexVI o en el portal de l’Administració de la Generalitat ‹http://www.gva.es› (apartat: Conselleria d’Hisenda i Administració Pública, Direcció General de Recursos Humans, Oposicions i concursos).
Sol·licitud telemàtica: a través del formulari habilitat en el portal de l’Administració de la Generalitat ‹ http://www.gva.es › (apartat: Atenció al ciutadà, Guia PROP, ocupació pública, Descripció: subgrup A2, sector administració especial, Cos Superior de Gestió de Tributs de l’Administració de la Generalitat, Convocatòria 1/14, tramitar amb certificat).
5. Drets d’examen. 5.1. Els drets d’examen seran de 18.61 euros i s’ingressaran en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en la sol·licitud. El pagament de la taxa es justificarà per mitjà del justificant oportú que l’entitat bancària emetrà atenent a la modalitat de pagament triada per la persona aspirant. ...
6. Presentació de sol·licituds. 6.1. Les sol·licituds seran dirigides a la Direcció General de Recursos Humans.
6.2. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’esta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.{del 18 de desembre de 2014 al 13 de gener de 2015, a.i.}
Les sol·licituds hauran de presentar-se d’una de les formes següents:
Sol·licitud presencial: es presentarà la sol·licitud per les persones interessades en les oficines públiques que figuren mencionades en l’annex VI, una vegada omplida i abonada la taxa que es fixa en la base 5.
També es podran presentar les sol·licituds en la forma prevista en l’article 38 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.
Sol·licitud telemàtica: es presentarà la sol·licitud per les persones interessades a través d’Internet per mitjà de la firma electrònica, una vegada omplit el formulari i realitzat el pagament telemàtic de la taxa que es fixa en la base 5. No seran vàlides aquelles sol·licituds que encara que hagen sigut pagades no han sigut firmades electrònicament.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia