viernes, 26 de diciembre de 2014

borsa de Tècnics d'Administració General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (Eivissa)

Per acord de la Junta de Govern, en sessió ordinària celebrada el 20 de novembre de 2014, es varen aprovar les bases per a la creació d’una borsa de llicenciats en dret o grau, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina de tècnic d’administració general que siguin necessaris de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
En compliment de les al·legacions presentades dins el termini d’exposició pública, la Junta de Govern en data 18 de desembre de 2014, ha resolt les al·legacions i es procedeix a publicar les bases rectificades i que es transcriuen a continuació:
Dins el termini de 15 dies naturals per a la presentació d’instàncies, els aspirants que en el seu dia sol·licitaren participar a la convocatòria que va ser publicada en el BOIB núm. 163 de data 29 de novembre de 2014, podran adjuntar a la seva documentació mitjançant instancia presentada a l’Ajuntament, els mèrits, que en el seu cas hagin acreditat des d’aquesta data.
“CONVOCATÓRIA PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TÈCNICS D’ADMINISTRACIÓ GENERAL, PER COBRIR AMB CARÀCTER INTERÍ O TEMPORAL, LES POSSIBLES NECESSITATS DE PROVISIÓ URGENT DE PLACES I LLOCS DE FEINA DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA.
Primera.- És objecte d’aquesta convocatòria la creació d’una borsa de tècnics d’administració general, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina de tècnic d’administració general que siguin necessaris de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia
Segona.- Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria específica i en allò que no s’hi prevegi per la normativa general aplicable.
Tercera.- Requisits de les persones aspirants. A més de tots i cada un del requisits exigits a les bases, les persones aspirants hauran d’estar en possessió del títol de llicenciat en dret, ciències polítiques, econòmiques o empresarials, intendent mercantil o actuari o grau equivalent a qualsevol de les titulacions citades o estar en les condiciones d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds
Els aspirants que vulguin participar en aquestes proves selectives hauran de reunir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la
presentació de sol·licituds els següents requisits:
a) Posseir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
b) Tenir complerts 16 anys i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de llicenciat en dret, ciències polítiques, econòmiques o empresarials, intendent mercantil o actuari o grau equivalent
d) No patir cap malaltia i posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a les ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupin en el cas del personal laboral. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés a la feina pública.
f) Relació de mèrits, si n’és el cas, que s’acreditaran mitjançant certificat original o fotocopia compulsada.
Quarta.- Presentació de sol·licituds. Les instancies, dirigides a la Sra. Alcaldessa-Presidenta, sol·licitant prendre part en el procés selectiu, es presentaran al Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep, durant el termini de 15 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria en el BOIB.{del 24 de desembre de 2014 al 12 de gener de 2015, a.i.}
Els aspirants hauran de manifestar a les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la convocatòria a la base 3a i acompanyar la següent documentació:
a)Fotocopia compulsada del DNI o passaport.
b) Fotocopia compulsada de la titulació exigida a la present convocatòria. La titulació s’acreditarà mitjançant copia compulsada amb l’original del títol expedit per l’autoritat docent corresponent, el justificant d’haver satisfet els drets de la seva expedició o certificació de la Secretaria de l’organisme docent corresponent.
c) Els documents originals acreditatius dels mèrits que es presentin o fotocopies compulsades dels mateixos, no podran ser tinguts en compte en el concurs o valoració de mèrits si s’aporten una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.
d) Justificant d’haver efectuat l’ingrés de 20,00 euros en concepte de taxa per drets d’examen (apartat autoliquidacions a la pàgina www.santjosep.org).
D’acord amb el que preveu l’article 18.5 de la Llei 66/97, de 30 de desembre, de mesures tributaries i administratives, queden exemptes de pagament de la taxa de drets d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33%. En aquest cas s’haurà d’acreditar la discapacitat i ser apta per l’acompliment del lloc de treball.
La falta de justificació del pagament íntegre dels drets d’examen, en el termini de presentació de sol·licituds, determinarà l’exclusió definitiva de l’aspirant.
La presentació d’instàncies podrà realitzar-se també a través de la resta de formes previstes en l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
En el cas de presentar l’instancia per correu, l’interessat l’anunciarà mitjançant fax (971801628) o correu electrònic (secretaria@santjosep.org), i dins el termini d’admissió d’instàncies, la remissió de la sol·licitud per a participar en el procés selectiu. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia