AJUNTAMENT DE SANT LLUIS. Bases concurs-oposició per a la creació d'una borsa de treball per a oficials de conservació i manteniment, especialitat electricitat
... concurs oposició per a la creació d’una borsa de treball per a oficials de conservació i manteniment, especialitat electricitat, amb caràcter laboral temporal o interí, les quals es transcriuen a continuació:
BASES ESPECÍFIQUES PER LES QUALS S’HA DE REGIR EL CONCURS OPOSICIÓ PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL PER A OFICIALS DE CONSERVACIÓ I MANTENIMENT, ESPECIALITAT ELECTRICITAT, AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL O INTERÍ
1.- Objecte de la convocatòria. És objecte d’aquesta convocatòria la creació d’una borsa de treball per a oficials de conservació i manteniment municipal, especialitat electricitat
Els/les aspirants formaran part d’una borsa de treball que els donarà dret, segons l’ordre de puntuació obtingut en el procediment selectiu, a ser cridats per cobrir totes les necessitats de personal que puguin sorgir, ja sigui amb motiu del període estival, substitucions, augment temporal de feina o altres causes. Aquesta borsa de treball es mantindrà vigent per un període de dos anys, o fins que es convoqui la propera borsa.
Les funcions a realitzar seran les pròpies del lloc de treball.
2.- Condicions i requisits que han de complir els/les aspirants. Per ser admesos al concurs oposició, els/les aspirants han de complir els requisits següents, que s’han de reunir el dia en que acabi el termini de presentació de sol·licituds:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l’establert a l’article 57.4 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, que aprova l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
b) Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques. (Declaració jurada)
c) Tenir complerts 16 anys i no excedir, si s’escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d) Estar en possessió del títol d’un Grau Superior o equivalent d’Electricitat i Electrònica.
e) No haver estat separats, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol de les Administracions Públiques ni estar inhabilitats per al desenvolupament de funcions públiques. (Declaració jurada)
f) No trobar-se inclosos en cap de les causes d'incapacitat previstes en la legislació vigent per al desenvolupament del càrrec. (Declaració jurada)
g) No patir cap malaltia o discapacitat física o psíquica que impedeixi el desenvolupament normal de les funcions corresponents. Els aspirants que tenguin la condició de disminuïts hauran de presentar certificat dels òrgans competents on s’acrediti aquesta condició i la capacitat per a l’exercici de les feines pròpies del càrrec. (Declaració jurada)
h) No trobar-se inclòs en cap dels supòsits d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. (Declaració jurada)
i) Estar en possessió del carnet de conduir B1.
3.- Sol·licituds. Les sol·licituds per a optar al concurs oposició, adreçades al Batle, es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Lluís, finalitzant el termini de presentació als deu dies naturals a comptar des del dia següent de la publicació de la present convocatòria al BOIB, d’acord amb el model que figura com annex núm. 1.{del 3 al 12 de desembre de 2014, a.i.}
També es podran presentar en la forma establerta en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment administratiu comú. Les instàncies no seran admeses encara que consti que s’han enviat abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, si no s’ha remès a l’Ajuntament per fax (971.15.05.34) o telegrama la justificació de l’enviament amb la data de remissió de la sol·licitud del dia en que es remet.
Les instàncies hauran d’anar acompanyades de fotocòpies acarades del DNI, del títol acadèmic requerit, del carnet de conduir B1, així com les declaracions jurades. Els aspirants que pretenguin puntuar en la fase de concurs, acompanyaran en les seves instàncies els documents acreditatius dels mèrits i serveis a tenir en compte a la fase de concurs, a més d’enumerar-los a la sol·licitud. Els documents hauran de ser originals o còpies compulsades. Els mèrits o serveis a tenir en compte estaran referits a la data en la qual expiri el termini de presentació d’instàncies. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d’errades referida a mèrits. www.ajsantlluis.org
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia