domingo, 1 de junio de 2014

1 plaça de Cap de manteniment de la brigada municipal (contracte de relleu). Ajuntament Des Migjorn Gran (Menorca-Illes Balears)

BASES ESPECÍFIQUES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ D’UNA PLAÇA DE CAP DE MANTENIMENT DE LA BRIGADA MUNICIPAL (CONTRACTE DE TREBALL DE RELLEU),COM A PERSONAL LABORAL DE L’AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN
1.- CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA. És objecte de les presents bases regular el procés selectiu per proveir una plaça de Cap de Manteniment de la Brigada Municipal amb caràcter laboral, corresponent al grup de titulació C, mitjançant un contracte de relleu, per cobrir la jubilació parcial d’un treballador municipal, amb una reducció de jornada prevista del 75%.
El contracte de relleu, que se celebrarà simultàniament amb el contracte a temps parcial del treballador que es jubila parcialment, tindrà una durada igual al resultat de sumar dos anys al temps que li falti al treballador substituït per assolir l’edat de jubilació ordinària, essent la jornada laboral a temps complert.
Les tasques a realitzar per el Cap de Manteniment seran les següents:
Organitzar, distribuir i supervisar els treballs de la Brigada Municipal(organitzar les tasques encarregades a la brigada municipal,
distribuir la feina encarregada entre el personal de la brigada, supervisar els treballs de la brigada, preparar pressupostos anuals per el manteniment i serveis de les obres municipals, obtenir pressupostos i preparar els vals de compres del material…)
Realitzar les tasques pròpies com encarregat del cementiri municipal (obrir i tancar el cementiri, buidar les papereres del cementiri municipal, executar les tasques pròpies de les funcions de fosser…)
Responsable de coordinar les tasques de neteja viària (realitzar les tasques de neteja i manteniment de jardins)
Gestió del servei d’aigua municipal (controlar les fonts i dipòsits d’aigua comprovant el clor del subministre diàriament, controlar l’estat de la xarxa d’aigües residuals i no residuals, realitzar trimestralment lectures de comptadors d’aigües i realitzar el seu manteniment)
Altres: realitzar petites obres municipals (reformes de voravies, mobiliari urbà, instal·lacions elèctriques i xarxes d’aigua), arranjar les avaries d’electricitat, aigua, picapedrer i fusteria dels immobles municipals, avaries de l’enllumenat públic, netejar les xemeneies de les instal·lacions municipals, controlar a requeriment del tècnic municipal les obres municipals que es realitzin, acompanyar al tècnic municipal a les inspeccions i visites d'obres civils on l’Ajuntament es el promotor, realitzar muntatge i desmuntatge d’escenaris en festivitats municipals, realitzar el transport de material i elements municipals i qualsevol altre tasca pròpia de la seva categoria professional…)

Aquest procés selectiu es regirà per aquestes bases específiques.
Les bases d’aquesta convocatòria es publicaran al BOIB.
2.- DRETS D’EXAMEN:. Els drets d’examen per a aquesta convocatòria es fixen en 10,00 euros.
3.- REQUISITS DELS ASPIRANTS. 1.- Estar degudament inscrits en el Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), com a persona desocupada o tenir concertat amb l’empresa un contracte de duració determinada.
2.- Tenir nacionalitat espanyola, sense perjudici d’allò disposat a l’article 57 (accés a l’ocupació pública de nacionals d’altres Estats) de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
3.- Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
4.- Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa, ambdues el dia que finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds.
5.- No haver estat separats, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació ni estar inhabilitats per al desenvolupament de funcions públiques.
6.- No patir cap malaltia o discapacitat física o psíquica que impedeixi el desenvolupament normal de les funcions corresponents.
7.- No trobar-se inclosos en cap de les causes d'incapacitat previstes en la legislació per al desenvolupament del càrrec.
8.- No trobar-se inclosos en cap dels supòsits d'incompatibilitat prevists a la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitat del personal al servei de les administracions públiques.
9.- Haver satisfet els drets d’examen en la forma establerta.
10.- Estar en possessió del Certificat d’Ensenyança Obligatòria (ESO) o equivalent
11.- Estar en possessió del permís de conduir B.
4.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives hauran de presentar en el Registre General de l’Ajuntament des Migjorn Gran (Pla de l’Església, 3), una instància tipus a la que s’adjunta en aquesta convocatòria com a annex III, adreçada al Batle de l’Ajuntament.
També es podran presentar en la forma establerta en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, sens perjudici dels altres mitjans prevists en la norma, tenint en compte, però, que no s’ha subscrit el conveni corresponent.
El termini per a la presentació d’instàncies comptarà des de la publicació de l’extracte de la corresponent convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears fins a vint dies naturals a partir de l’endemà de la darrera publicació. En cas que el dia d’acabament del termini de presentació de sol·licituds coincideixi en diumenge o festiu, l’esmentat termini finalitzarà el següent dia hàbil.{de l' 1 al 20 de juny de 2014, a.i.}
Per ser admès i prendre part en les proves selectives corresponents, les instàncies hauran d’anar acompanyades de la següent documentació:
Fotocòpia compulsada del DNI.
Els documents acreditatius dels requisits dels epígrafs a), i), j) k) de la base tercera, per original o fotocopia compulsada.
Manifestar que compleixen totes les condicions referides en la base tercera, amb independència de la seva posterior acreditació en finalitzar el procés selectiu.
Relacionar els mèrits que tenguin, seguint el mateix ordre d’exposició que consta en el barem de mèrits; aquests hauran d’acreditar-se documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc, originals o fotocòpies compulsades. El Tribunal Qualificador no en podrà valorar d’altres que no siguin aportats en aquest moment. Únicament resten exceptuades d’aquesta exigència les acreditacions referides als serveis prestats en aquest Ajuntament, les quals s’efectuaran mitjançant document expedit pel Servei de Personal i s’aportaran d’ofici a l’expedient, sempre, però, que prèviament s’hagin al·legat en la instància.
Els errors de fet que es poguessin advertir podran ser corregits en qualsevol moment, d’ofici o a petició de la persona interessada.
Si alguna de les instàncies tingués cap defecte esmenable, es comunicarà a la persona interessada, a fi que en un termini de deu dies l’esmeni, de conformitat amb l’article 71 de la LRJPAC.
Els aspirants amb discapacitat hauran de presentar còpia del document del IBAS o equivalent que acrediti aquesta circumstància i la seva capacitat per a les funcions corresponents a la plaça convocada, i demanar les possibles adaptacions de temps i mitjans per a la realització de l’exercici en que aquesta adaptació sigui necessària.
www.ajmigjorngran.org   - Pla de l'esglesia, e - 07749 Es Migjorn Gran, (Menorca-Illes Balears) - 971 37 01 10

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia